Malla, 23, kuuli festareilla tökerön kommentin ulkonäöstään tuntemattoman miehen sanat eivät unohdu
Olin kesällä festareilla, missä ikäiseni poika pysäytti minut. Hän sanoi, että pakko sanoa, olisit muuten ihan täydellinen, olet tosi kaunis. Mutta olet ihan liian pitkä.
Koko mukana ollut poikaporukka alkoi räkättää Majasalmen edessä.
Menin niin sanattomaksi, että lähdin vain pois tilanteesta. Mutta tein asiasta myöhemmin Tiktokin, joka keräsi paljon näyttökertoja. Halusin vain muistutella ihmisiä, että ihan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
- Paitsi jos kyseessä on lyhyt mies, sellaiset Napoleon-kompleksiset pikku kääpiömulkut ansaitsevat huonoa käytöstä osaksekseen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on ruma ja miehekäs, mutta ei sitä päin naamaa pitäisi naiselle sanoa, kun eivät poloiset sille mitään voi. :(
Mitä ihmettä?!! Olen vain 170cm pituinen nainen, mutta toivoisin olevani pidempi, koska minun silmissäni nimenomaan pitkät naiset ovat niitä kauneimpia.
Miehet tykkää seksyistä taskuraketeista.
Miehiäkö täällä maailmassa ollaan miellyttämässä? Kyllä ne maailman kauneimmat naiset enemmän pitkiä kuin lyhyitä ovat.
Kyllä olette. 'Klassista kauneutta' on myöskin turha sotkea siihen mikä miestä miellyttää. Sopivasti persevä ja rintava on usein parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen kappaleen keksit päästäsi. Luin tuon jutun eikä siinä mainittu mitään napoleon-kompleksista. Taidat olla ap lyhyt mies joka ei ikinä uskaltaisi lähestyä noin upeaa pitkää naista kuin tuo Malla ja yrität sen takia saada ihmiset haukkumaan häntä 😄
Miksi pitkä olisi automaattisesti jotenkin upea? Moni lyhyempi on paljon sopusuhtaisempi ruumiinrakenteeltaan.
Et tainnut lukea tuota juttua? Minä luin ja mielestäni Malla on upea nainen. Kaunis ja sopusuhtainen. En tuossa kommentissani väittänyt että kaikki pitkät ovat upeita vaan että tuo jutun Malla on upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen kappaleen keksit päästäsi. Luin tuon jutun eikä siinä mainittu mitään napoleon-kompleksista. Taidat olla ap lyhyt mies joka ei ikinä uskaltaisi lähestyä noin upeaa pitkää naista kuin tuo Malla ja yrität sen takia saada ihmiset haukkumaan häntä 😄
Miksi pitkä olisi automaattisesti jotenkin upea? Moni lyhyempi on paljon sopusuhtaisempi ruumiinrakenteeltaan.
Fakta nyt vain on se, että pitkä nainen tai mies on yleensä katseenvangitsija. Jos vieressä on lyhyt kanssaihminen niin suurin osa ihmisistä kuitenkin kiinnittää ensisijassa huomionsa pitkään. Turha sun on siitä loukkaantua. Taidat itse olla lyhyt😆
Miehiäkö täällä maailmassa ollaan miellyttämässä? Kyllä ne maailman kauneimmat naiset enemmän pitkiä kuin lyhyitä ovat.