Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Malla, 23, kuuli festareilla tökerön kommentin ulkonäöstään tuntemattoman miehen sanat eivät unohdu

Vierailija
05.10.2025 |

Olin kesällä festareilla, missä ikäiseni poika pysäytti minut. Hän sanoi, että pakko sanoa, olisit muuten ihan täydellinen, olet tosi kaunis. Mutta olet ihan liian pitkä.

Koko mukana ollut poikaporukka alkoi räkättää Majasalmen edessä.

Menin niin sanattomaksi, että lähdin vain pois tilanteesta. Mutta tein asiasta myöhemmin Tiktokin, joka keräsi paljon näyttökertoja. Halusin vain muistutella ihmisiä, että ihan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.

- Paitsi jos kyseessä on lyhyt mies, sellaiset Napoleon-kompleksiset pikku kääpiömulkut ansaitsevat huonoa käytöstä osaksekseen.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kappaleen keksit päästäsi. Luin tuon jutun eikä siinä mainittu mitään napoleon-kompleksista. Taidat olla ap lyhyt mies joka ei ikinä uskaltaisi lähestyä noin upeaa pitkää naista kuin tuo Malla ja yrität sen takia saada ihmiset haukkumaan häntä 😄

Vierailija
2/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tarve kantasuomalaisilla miehillä on tehdä tällaista? Missään muussa maassa tämä ei kuulu tapoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tämä kommentoija oli pygmi, jolle suurin osa naisista on liian pitkiä.

Vierailija
4/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tarve kantasuomalaisilla miehillä on tehdä tällaista? Missään muussa maassa tämä ei kuulu tapoihin.

Saman olen huomannut, jotkut miehet on suorastaan eläimellisiä, kuolataan ja esineellistetään naisia, hyi wee

Vierailija
5/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se täälläkään kuulu tapoihin eikä kantasuomalaisilla miehillä ole tarvetta tehdä tällaista.

Vierailija
6/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut, jotkut miehet on suorastaan eläimellisiä, kuolataan ja esineellistetään naisia, hyi wee

Onneksi vain Suomessa. Eli ongelma ratkeaa, kun muutat kirjaimellisesti ihan mihin tahansa muualle. Helppoa, eikös?

Vierailija
7/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meidänkin työpaikalla yks hirven kokoinen nainen, pilkka yhtä korkealla. Joku se sille sanoikin, eipä tuo ollut moksiskaan.

Vierailija
8/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vain Suomessa. Eli ongelma ratkeaa, kun muutat kirjaimellisesti ihan mihin tahansa muualle. Helppoa, eikös?

Olen asunut monessa eri maassa ympäri maailmaa oman ja mieheni työn takia joten tiedän mistä puhun. Suomessakin tuntemattomat miehet huuteli minulle törkeyksiä (Helsingissä). Ja asun ulkomailla nytkin, etelä-Euroopassa.

Vierailija
9/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Englannissa ja allekirjoitan tuon että etupäässä Suomi-miesten käytöstä tuollainen. Ehkä se jatkuva alkoholin käyttö mädättää aivot? Tietysti jossain Venäjällä on varmaan vielä pahempaa. 

Vierailija
10/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut monessa eri maassa ympäri maailmaa oman ja mieheni työn takia joten tiedän mistä puhun. Suomessakin tuntemattomat miehet huuteli minulle törkeyksiä (Helsingissä). Ja asun ulkomailla nytkin, etelä-Euroopassa.

Samoja kokemuksia. Kaikenlaista kommentoidaan ihan pyytämättä. Ei missään muualla. Kyse ei siis ole siitä, ovatko kommentit osuvia tai realistisia, vaan siitä että mölyt pidetään mahassa. Ehkä porukka on tosiaan kirjolla.

Vierailija
11/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeristä kommenteista ei pidä nokkaantua, niitä kyllä riittää. Ostaa vain kunnon korkkarit ja pää pystyyn ja menoksi.

Enkä viitsisi kaikkia ihmisiä tuomita joidenkin kommenteista.

Vierailija
12/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyhybyäääää, mua sanottiin pitkäks...

Joo, tokene nainen, joidenkin päät laitetaan vessanpönttöön ja toiset saa fyysistä suoraa väkivaltaa, joitakin haukutaan ulkonäöstä rumiksi. Mutta ku pitkä on niin traumtisoivaa yh yh.

Vierailija
13/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, sittenhän sinulla on kaikki hyvin. Kunhan muistat kiertää Suomen kaukaa.

Vierailija
14/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeristä kommenteista ei pidä nokkaantua, niitä kyllä riittää. Ostaa vain kunnon korkkarit ja pää pystyyn ja menoksi.

Enkä viitsisi kaikkia ihmisiä tuomita joidenkin kommenteista.

Norjassa tuntui kaikki muijat olevan jotain 180 senttisiä ja silti ne veti surutta 10 sentin korot alle. Onneks olen itse 193...

Vierailija
15/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu huomattavasti pahempaa ja muistan kaikki edelleen vaikka on kulunut jo kymmeniä vuosia. Ei suomalaiset ole toisille kuitenkaan sen kamalampia kuin muut, varsinkin lapset saattavat olla hyvin julmia toisilleen. En tosin ikinä saanut aikuisena sellaisia kommentteja kuin suomalaisilta miehiltä sain. Kun on vamma, jostain syystä kaikkien on pakko kertoa sulle että sulla on sellainen, eikä sitä kerrota mitenkään kauniisti. En halua leimata kaikkia suomalaisia miehiä muutaman täysidiootin takia. 

Vierailija
16/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä törmännyt myös etelä-eurooppalaisiin miehiin, joilla on tarve tölviä. Näitä on yhdistänyt heikko itsetunto. Yrittävät saada toisen sinne mutaliejuunsa mukaan. Säälittävää.

Vierailija
17/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen olisi pitänyt tehdä, sahata jalat poikki?

Toisten ulkonäköä ei tarvitse pyytämättä kommentoida ja pituus on sellainen juttu mille ei mitään voi. Jos tuon oli tarkoitus olla jotain kritiikkiä että muuten olisit ihan hyvännäköinen, mutta korjaa tämä niin ei se pituuden kanssa toimi.

Vierailija
18/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kuulu ulkkisten tapoihin. Niiden tapoihin kuuluu rahojen huijaus/ryöstö ja r a i s k a u s. Terveisin Kokenut asian N22

Vierailija
19/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malla halusi tiktok -huomiota. Uhri- ja nyyhkytarina on monen nuoren naisen keino saada huomiota.

Vierailija
20/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen kappaleen keksit päästäsi. Luin tuon jutun eikä siinä mainittu mitään napoleon-kompleksista. Taidat olla ap lyhyt mies joka ei ikinä uskaltaisi lähestyä noin upeaa pitkää naista kuin tuo Malla ja yrität sen takia saada ihmiset haukkumaan häntä 😄

Miksi pitkä olisi automaattisesti jotenkin upea? Moni lyhyempi on paljon sopusuhtaisempi ruumiinrakenteeltaan.