Malla, 23, kuuli festareilla tökerön kommentin ulkonäöstään tuntemattoman miehen sanat eivät unohdu
Olin kesällä festareilla, missä ikäiseni poika pysäytti minut. Hän sanoi, että pakko sanoa, olisit muuten ihan täydellinen, olet tosi kaunis. Mutta olet ihan liian pitkä.
Koko mukana ollut poikaporukka alkoi räkättää Majasalmen edessä.
Menin niin sanattomaksi, että lähdin vain pois tilanteesta. Mutta tein asiasta myöhemmin Tiktokin, joka keräsi paljon näyttökertoja. Halusin vain muistutella ihmisiä, että ihan kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen.
- Paitsi jos kyseessä on lyhyt mies, sellaiset Napoleon-kompleksiset pikku kääpiömulkut ansaitsevat huonoa käytöstä osaksekseen.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meidänkin työpaikalla yks hirven kokoinen nainen, pilkka yhtä korkealla. Joku se sille sanoikin, eipä tuo ollut moksiskaan.
Miksi pitää vittuilla ihmisille? Ymmärrätkö itse olevasi ääliö?
Mitäs minä olen tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Malla halusi tiktok -huomiota. Uhri- ja nyyhkytarina on monen nuoren naisen keino saada huomiota.
Sitten naistenlehtijuttu siitä, kuinka hän on nyt sinut pituutensa tms. asian kanssa ja "pituudesta tulikin supervoimani".
Tämä on niin nähty.
Pitkän naisen kanssa saa pitkiä lapsi. Emälinja ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meidänkin työpaikalla yks hirven kokoinen nainen, pilkka yhtä korkealla. Joku se sille sanoikin, eipä tuo ollut moksiskaan.
Mitäs minä olen tehnyt?
Loukkaantuisitko, jos joku kuvailisi sinua töissä muiden kuullen kääpiöksi ja pienimunaiseksi? Vai olisiko vain hauska läppä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisen kappaleen keksit päästäsi. Luin tuon jutun eikä siinä mainittu mitään napoleon-kompleksista. Taidat olla ap lyhyt mies joka ei ikinä uskaltaisi lähestyä noin upeaa pitkää naista kuin tuo Malla ja yrität sen takia saada ihmiset haukkumaan häntä 😄
Miksi pitkä olisi automaattisesti jotenkin upea? Moni lyhyempi on paljon sopusuhtaisempi ruumiinrakenteeltaan.
Tuo on totta, ettei pituus yksinään tee kenestäkään upeaa, vaan kokonaisuus ratkaisee.
Eikös se Allukin ole jotain 186cm ja silti ikuisesti ilman naista.
Pitkä naisen osaa ei voi verrata lyhyen miehen osaan.
Naisilla on yksi miestyyppi ja se on pitkä mies. Miehet itse asiassa tutkimusten mukaan pitävät paljon pienemmästä pituuserosta kuin naiset, mikä on hyvin ongelmallista feministien patriarkkateorian kannalta. Naiset haaveilevat paljon isommasta pituuserosta ja vasta Redditissä joku oli tehnyt tilastollisen kokoelman naisten romanssinovellien miesten pituuksista.
Alle 183cm miehiä oli noissa romanssinovelleissa seikkailemassa mitättömän vähän ja yli kaksimetrisiä paljon enemmän kuin 180cm pitkiä. Myös pituudet väliltä 187cm - 195cm olivat huippusuosittuja.
Somessa on ollut esim. video, missä todella pitkä mies riehuu moottoripyöräkypärä päässä poliiseja vastaan ja moni kaunis nainen jätti siihen kommentteja tyyliin "saat katkaista minut kahtia kuin suklaapatukan!" ja muuta läähätystä. Naiskoomikot ovat vitsailleet, että potkaisisivat lyhyen miehen pois näkyvistään kuin jalkapallon tai kutsuvat heitä labubuiksi. Katsoin vasta haastattelun, missä zoomer-nainen haastatteli keski-ikäistä rouvaa ja rouva muisteli tirskuen, miten antoi aikoinaan lyhyelle miehelle mahdollisuuden. Zoomer-tyttö kysyi, että oliko hänellä sentään iso muna ja rouva sanoi "Ei!"
Miesten itsemurha-alttius on voimakkaasti yhteydessä pituuteen. Naisilla vastaavaa ei taida olla, vaan päinvastoin myös pitkät naiset saattavat päätyä johtajapaikalle useammin. Lyhyt nainen saa myös miehiä enemmän kuin jaksaa vasemmalle pyyhkiä.
Pitkä nainen on ruma ja miehekäs, mutta ei sitä päin naamaa pitäisi naiselle sanoa, kun eivät poloiset sille mitään voi. :(
Nykyään taidetaan tehdä näistä pituuasioistakin ihan kauhea numero. Olen itse suomalaisittain lyhyt mies (174cm), eikä omina tapailuaikoina parikymmentä vuotta sitten ollut kyllä samanlaista. Ei nälvitty pitkiä naisia eikä lyhyitä miehiä, se oli kyllä paljon kivempi tapa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään taidetaan tehdä näistä pituuasioistakin ihan kauhea numero. Olen itse suomalaisittain lyhyt mies (174cm), eikä omina tapailuaikoina parikymmentä vuotta sitten ollut kyllä samanlaista. Ei nälvitty pitkiä naisia eikä lyhyitä miehiä, se oli kyllä paljon kivempi tapa toimia.
Nykyään nainen voi tilata jättiläisen Tinderistä. Jätti voi asua vaikka Hollannissa. Zoomerit kutsuvat kevytsuhteita situationshipiksi.
Mulle yksi nainen sanoi kerran, että olen muuten ihan täydellinen, mutta liian iso vehje. Se loppui sitten siihen.
Mallalla on pillu korkealla kuin hirvellä. Sitä yritti poikanen sanoa.
Mitä siinä ruikuttaa. Jokainen tietää että festarit on täynnä juoppoja ym. jotka laukoo mitä sylki suuhun tuo. Malla jättää tästä lähtien festarit väliin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tarve kantasuomalaisilla miehillä on tehdä tällaista? Missään muussa maassa tämä ei kuulu tapoihin.
Käkkäräpäiden kieltä ette ymmärrä. Ota google kääntäjä tai joku joka osaa niiden kieltä. Eivät sano yhtään hyvää ja kaunista asiaa naisista. Pelkkää hoota ja vähättelyä. Tää on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs minä olen tehnyt?
Loukkaantuisitko, jos joku kuvailisi sinua töissä muiden kuullen kääpiöksi ja pienimunaiseksi? Vai olisiko vain hauska läppä?
En, mutta hommaisin päänaukojalle lopputilin. Ihan vaan vttuillessani.
Itse olen 185cm ja hoikka yli 40v. nainen. Olen saanut koko aikuisikäni vain positiivisia kommentteja pituudestani. Joku joskus tosiaan kysynyt et pelaanko koripalloa ja siihen aina kohtelias vastaus et valitettavasti en ole koripallon ystävä. Käytän usein vielä kenkiä missä n.5cm korko. Vaatteitakin aina löytänyt ihan tavallisista kaupoista. Pituudesta ei ole ollut mitään haittaa, on kiva olla pitkä ja hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen on ruma ja miehekäs, mutta ei sitä päin naamaa pitäisi naiselle sanoa, kun eivät poloiset sille mitään voi. :(
Mitä ihmettä?!! Olen vain 170cm pituinen nainen, mutta toivoisin olevani pidempi, koska minun silmissäni nimenomaan pitkät naiset ovat niitä kauneimpia.
Vierailija kirjoitti:
Mallalla on pillu korkealla kuin hirvellä. Sitä yritti poikanen sanoa.
Eikä ollut tikapuita saatavilla festareilla. Ihan ymmärrettävä syy kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?!! Olen vain 170cm pituinen nainen, mutta toivoisin olevani pidempi, koska minun silmissäni nimenomaan pitkät naiset ovat niitä kauneimpia.
Miehet tykkää seksyistä taskuraketeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs minä olen tehnyt?
En loukkaantuisi, se olisi kommentoijan häpeä. Ei minun.