Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kehohäpeästä sängyssä?

Vierailija
05.10.2025 |

Millaisia tapauksia on tullut vastaan? Itse häpeävänä tai vastapuolena. Mitä ajattelet jos kumppani häpeää kehoaan? Onko asiasta keskusteltu tai tapahtuiko asiassa ajanmyötä muutosta?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, mutta minun pienehköön kokemuspiiriin naisista ei ole sattunut yhtäkään, joka olisi häpeillyt itseään alasti. Toki monenlaisia selityksiä toki on ollut, että mun paikat ei oo niinkuin pitäisi ja että ikä tekee tehtävänsä yms. Yhtäkään ei ole vielä ollut, joka olisi ollut valonarka tai olisi kieltänyt katsomasta johonkin. Tuntuu siltä että kun on vain kiinnostunut alastoman naisen yksityiskohdista eikä kommentoi niitä loukkaavasti niin he oikein esittelevät itseään. ikäjakauma ollut 20...56.

Olet onnekas.

Vierailija
22/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Muuten tykkään kropastani, mutta peräaukko on niin karmean näköisessä kunnossa (hetulat) että se rajoittaa seksiä todella paljon. En voi olla kontillani mieheen päin jne, koko ajan saa pelätä, näkyykö reikä. Ei ole kivaa.

Uuteen suhteeseen en voisi edes ryhtyä tämän takia.

Käsittämätöntä, miksi moisen takia.

Miksiköhän... Esim. tälläkin palstalla on juuri nytkin keskustelu siitä, miten tavallista anaaliseksi on nykyään. Jopa yhden yön juttujen kanssa yritetään (miehet yrittävät) harrastaa anaaliseksiä, tai "vähintään" nuolla ja sormettaa peräaukkoa. Sitten täällä oli keskustelu siitä, mihin miehet katsovat doggystylessä- todella suuri osa vastasi peräaukon.

Jos nämä on ihan perusjuttuja nykyään ja kuuluvat satunnaiseenkin seksiin, niin voisi olla aika järkytys miehelle, kun peräaukosta töröttääkin joku 2cm hetula.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. On niin paha kehohäpeä, etten kykyene seksiin, vaikka elämänkumppani löytyy.

Vierailija
24/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hävennyt. On selluliittia, rumat nännit, väärää muotoa siellä sun täällä. Karvaa väärässä paikassa ja kun sen poistaa iho ärtyy aina jossain vaiheessa. Raskaudesta jäi ruma vatsanahka, arpia ei sentään tullut. Paino ollut aina ok, eli ei siitä kyse.

Olen kokeillut tuohon selluliittiin ihan kaikkea mahdollista raivojumpasta kuppaukseen mutta ei lähde mihinkään. Nuoresta asti olen pitänyt itseäni vastenmielisenä, eikä ikä todellakaan ole auttanut asiaa, sillä ei se kauniimmaksi tee. Nyt on alkaneet aiemmin kiinteät rinnatkin taipumaan vähän alaspäin, kynätestistä ei kohta pääse enää läpi.

Yleensä ollaan pimeässä, välillä valot päällä miehen mieliksi mutta se ahdistaa aina. Saunassa olen pyyhe päällä. En tajua miten mies jaksaa minua, mutta toisaalta en tajua miten muut naiset ilkeää olla alasti jos nyt ei malleja ole. Ihmiskeho on yleensä niin ruma.

Vierailija
25/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina hävennyt. On selluliittia, rumat nännit, väärää muotoa siellä sun täällä. Karvaa väärässä paikassa ja kun sen poistaa iho ärtyy aina jossain vaiheessa. Raskaudesta jäi ruma vatsanahka, arpia ei sentään tullut. Paino ollut aina ok, eli ei siitä kyse.

Olen kokeillut tuohon selluliittiin ihan kaikkea mahdollista raivojumpasta kuppaukseen mutta ei lähde mihinkään. Nuoresta asti olen pitänyt itseäni vastenmielisenä, eikä ikä todellakaan ole auttanut asiaa, sillä ei se kauniimmaksi tee. Nyt on alkaneet aiemmin kiinteät rinnatkin taipumaan vähän alaspäin, kynätestistä ei kohta pääse enää läpi.

Yleensä ollaan pimeässä, välillä valot päällä miehen mieliksi mutta se ahdistaa aina. Saunassa olen pyyhe päällä. En tajua miten mies jaksaa minua, mutta toisaalta en tajua miten muut naiset ilkeää olla alasti jos nyt ei malleja ole. Ihmiskeho on yleensä niin ruma.

Tuosta kynätestistä tuli mieleen, kummassa tapauksessa testi läpäistään: kun kynä ei pysy tissien alla vai silloin kun se pysyy?

Vierailija
26/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kehohäpeää mut henkisiä lukkoja muuten :D Tai no, ainahan sitä miettii et miltä oma pimpsukka näyttäisi toisen mielestä jos alasti näkisi. Mut ei nää koska ne henkiset lukot.

Vierailija
27/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

SM-mitalisti maratoonarityttö ilmiselvästi häpesi 'kuivan kesän orava' -olemustaan lakanoilla ja pyrki kätkemään kaiken fällyjen taakse...  En osannut silloin sanoiksi loihtia, että linnunluinen ja pienitissinen keijukainen on unelmieni täyttymys!

Vierailija
28/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuosta kynätestistä tuli mieleen, kummassa tapauksessa testi läpäistään: kun kynä ei pysy tissien alla vai silloin kun se pysyy?"

Kun kynä pysyy tissin alla, tissi roikkuu -> ei pääse läpi.

Vierailija
29/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies ja olin 16.  Kävi kuten vanhassa laulussa: "Mikäs se siinä ja juoksi nauraen pois".  Mul on tosi pieni enkä ole kehdannut sitä kellekään sen jälkeen esitellä.

Vierailija
30/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ollut enemmän, tai vähemmän. Mutta, minä työstän sitä! Aina ja etenkin jos tarve vaatii.

Vain kauniita ajatuksia, katseita ja sanoja itselleni. Kunnioitan kehoani kun se kantaa minut joka päivä eteenpäin elämässä. On suhteellisen terve ja hyvinvoiva. Vaikka ei niin yleismaailmallisesti ajateltuna kaunis, niin silti kaunis. Enemmän arvostan fyysistä jaksamista ja mielenterveyttäni. Teen asioita joista saan hyvää oloa, pyrin elämään terveellisesti ja liikun. Otan nautintoa vastaan ja kokeilen rajojani. Olen oppinut olemaan alasti rennommin, kun olen siihen vain pakko totuttanut itseni. Jossain vaiheessa sekin vain muuttui normaaliksi, enkä juurikaan mietin sitä rakkaani kanssa.

Vaadin hyviä ihmisiä ympärilleni ja kohteen muitakin aina kuten itseänikin toivoisin kohdeltavan. Minulla on rajat, vaadin hyvää kohtelua, annan ja saan rakkautta.

En tuhlaa energiaa someen, ulkönäkökeskeisten asioiden miettimiseen, tai muuhun mielestäni turhaan.

Ja kyllä, arpia, roikkuvaa ihoa, ihon muutoksia, hetuloita ja muuta täysin normaaleja "rumia" asioita löytyy minultakin.  

N36

Vierailija
31/60 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun kohdistuvan seksuaalirikoksen jälkeen menin ihan rikki. Kaikki se ilo itsestäni ja vartalosta oli muuttunut saastaksi. Ahdisti ja hävetti kaikki. Pienenkin nautinto tuntui väärältä, kosketus kuin lyöntejä, en voinut edes katsoa peiliin. Lukemattomilla pesuilla ei sitä pesty pois. 

Monta vuotta terapiaa ja hengissä pysymistä millä tahansa voiman rippeillä. 

Tänään olen tilanteessa jossa voi elää normaalia elämää itseni kanssa. Arvet jäi, sekä fyysiset, että henkiset, mutta ne eivät ansaitse enempää tarkastelua enää. 

Hyväksyvä, ymmärtävä ja kärsivällinen rakkaus oli viimeinen silaus millä pääsin taas ihanaan seksin maailmaan. Ja tuntuu että olen upein nainen ikinä ja haluan kaiken! 

Toisella ihmisellä voi olla uskomaton voima, sekä hyvässä, että pahassa.

Vierailija
32/60 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee surullinen olo lukiessa kuinka huono itsetunto suomalaisilla on.

Vierailija
33/60 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on iso kehohäpeä, niin pienet rinnat, että joutuu panna aina liivit päällä ja toppi tai mikä nyt sattuu päällä olevankaan. Muuten sujuu mutta ei kehtaa ottaa yläosaa pois. Rinnat eivät roiku, kynä ei todella pysy niiden alla kun ovat niin pienet. Imetetty on niillä useampi vauva. Mutta onhan se noloa kun hoikassa kropassani ei kunnon tissejä ole. Muuten tunnun kyllä kelpaavan miehille , mutta omaa kehorauhaa häiritsee tissien muodottomuus :( harmillista! Onneksi sentään naamani on nätti ja olemukseni muuten sievä. Olisin jäänyt varmaan yksin koko elämäkseni ilman näitä muita "apuja".

Vierailija
34/60 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SM-mitalisti maratoonarityttö ilmiselvästi häpesi 'kuivan kesän orava' -olemustaan lakanoilla ja pyrki kätkemään kaiken fällyjen taakse...  En osannut silloin sanoiksi loihtia, että linnunluinen ja pienitissinen keijukainen on unelmieni täyttymys!

Naiset eivät ymmärrä sitä, miten paljon laajempi miesten naismaku on. 

Naisia ei lyhyt ja hento mies paljon kiinnosta. Laiha saa olla, kunhan on pituusjättiläinen ja tietysti pitkä muna saisi aina olla. Jos rinta on vähänkään ulkoneva miehellä, niin alkaa vittuilu rintaliivitarpeesta, kun taas lättärintaiset naiset myyvät yläosakuviaan netissä. 

Miehet taas eivät ymmärrä usein sitä, että naiset kyllä antavat yläpeukkuja näille hehkutusviesteille, mutta se ei tee miehiä viehättävämmäksi seksuaalisella tasolla. Se on vain egon kohotusta naisille. Miehet usein yrittävät kompensoida ulkonäköään kehumalla kaikenlaiset naiset maasta taivaisiin, mutta jos sen vie intiimitasolle se on lähinnä kiusallista naisille. Nainen vaikuttuu miehen ulkonäöstä eikä sanoista. 

Vierailija
35/60 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen hoikka, sirorakenteinen, tissini ovat mielestäni liian suuret. Nännitkin ovat liian ulkonevat, kovat nappulat. Takaapäin naidessa hoikkien reisieni välistä näkyy selvästi häppärit sekä enemmän tai vähemmän avoin pillunreikä. Nainnin jälkeen se näkyy kosteasta kiiltävänä ja huomattavasti turvonneena. Ei tietenkään mikään kaunis näky.

Vierailija
36/60 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on mikropenis.

Ei toivoakaan parisuhteesta. Pari kertaa kokeillut seksiä, ja se partnerin inhonsekainen huvittunut katse on kyllä jäänyt mieleen.

Ne, jotka sanovat, että koolla ei ole merkitystä, eivät tiedä mistä puhuvat. 

Vierailija
37/60 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Muuten tykkään kropastani, mutta peräaukko on niin karmean näköisessä kunnossa (hetulat) että se rajoittaa seksiä todella paljon. En voi olla kontillani mieheen päin jne, koko ajan saa pelätä, näkyykö reikä. Ei ole kivaa.

Uuteen suhteeseen en voisi edes ryhtyä tämän takia.

Käsittämätöntä, miksi moisen takia.

Miksiköhän... Esim. tälläkin palstalla on juuri nytkin keskustelu siitä, miten tavallista anaaliseksi on nykyään. Jopa yhden yön juttujen kanssa yritetään (miehet yrittävät) harrastaa anaaliseksiä, tai "vähintään" nuolla ja sormettaa peräaukkoa. Sitten täällä oli keskustelu siitä, mihin miehet katsovat doggystylessä- todella suuri osa vastasi peräaukon.

Jos nämä on ihan perusjuttuja nykyään ja kuuluvat satunnaiseenkin seksiin, niin voisi

Kyse on tästä: kunnolliset miehet eivät ole kiinnostuneita siitä takapuolella olevasta kiinteän jätteen poistoreiästä.

Mutta osa miehistä on perverssejä, ja sellaisia tuokin reikä tuntuu kovasti kiinnostavan, vaikkei ko. reillä ole suunniteltua seksuaalista tarkoitusta.

Jos naisena valitset miehen esim. pituuden tai taloudellisten seikkojen perusteella, niin silloin on turha ihmetellä, että kohdalle osuu merkittävä osuus perverssejä miehiä.

Jos katsoisit vähemmän ulkonäköä ja enemmän luonnetta, käytöstä ja älykkyyttä, niin saattaisit löytää niitä kunnollisiakin miehiä.

Mutta jos pääaiallinen valintakriteeri on ulkonäkö (eikä tarkoita pelkästään naamaa, vaan esim. pituus ja ruumiinrakenne kuuluvat myös osana ulkonäköön), niin turha ihmetellä, että tulee paljon perverssejä vastaan.

Vierailija
38/60 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän rajumman koitoksen jälkeen sisemmät häppärit ovat jonkin aikaa pulleat ja tosi turvoksissa. Samoin nainnin jälkeen pillunsuu jää hetkeksi jotenkin riettaasti auki; selvästi näkee, kuinka sperma lorottaa tulla ulos  Onnekseni eivät ole  pysyviä "juttuja."

Vierailija
39/60 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meissä molemmissa on puutteemme. Eletty elämä näkyy. Ymmärrystä ja kykyä hymyillä omille "virheilleen". Todella hieno tilanne, lujittaa myös parisuhdetta. 

Vierailija
40/60 |
12.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on aina hävennyt kehoaan enemmän tai vähemmän. Alkuun en saanut nähdä rintoja, koska oli saanut niistä kuulla negatiivista. Myös vatsamakkarat ongelma hänelle. Itse en kiinnitä näihin huomiota, mutta kaikenlainen säätö on vienyt pitkässä suhteessa ilon seksistä. Vuoden sisään kaksi kertaa on aivan naurettavaa. Hänelle asia ei ole ongelma, mutta minulle seksi hänen kanssa on ollut stressin poistaja. On paha olla, kun kaipaa toista parisuhteeseen kaikilla tasoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi