Olen niiiiin väsynyt naapurin lapsiperheen jatkuvaan meteliin
En vihaa lapsia, mutta inhoan meteliä. Naapurin 3 lasta huutavat koko ajan sisällä ja ulkona. En ymmärrä miksei lapsille voisi opettaa, että jatkuva huutaminen ei ole kaunista eikä tarpeellista käytöstä?
Olen kroonisesti sairas ja kaipaisin hiljaisuutta ja rauhaa. Maalle tai omaan taloon ei ole mahdollisuutta muuttaa. Toivoisinkin, että olisi olemassa lapsettomia kerrostaloja, senioritaloon olen vielä liian nuori.
Vanhemmat pliis, opettakaa lapsillenne toisten huomioonottamista, johon kuuluu myös (seinä)naapurit.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on vain kateellinen.
kateellinen mistä?
Ja millaista olisi se hoito tässä tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Viestistä on tehty ilmoitus
Täysin hyödytön lapsivihaaja-sontakasa-aloittaja ei kestänyt omaa leikkiään. Hyppää junan alle niin Purrakin tykkää, kun säästyy taas hieman rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomat ja muut vammaiset aloittajat ovat elämässään epäonnistuneita luusereita. Masennuslääkeitä menee tölkkitolkulla joka kuukausi. Se onkin ainoa asia johon ne meidän muiden maksamat tukirahat juuri ja juuri riittävät. Vähän ehkä jotain punalappuisia tuotteita Lidlistä siihen päälle.
Tasapainoinen äityli siinä 😏
Kuitenkin yhteiskunnalle hyödyllinen - toisin kuin aloittaja.
Ai sun tulevat moniongelmaiset huumeaddikti kakarasi? :D
Mistä sinä minun sukupuolen muuten tiedät? Tai luulet tietäväsi?
Jostain syystä harvoin miehet pilkkaa ketään lapsettomuudesta, kyllä ne on aina niitä äitejä jotka itse ei ole saanut elämässään yhtään mitään muuta aikaiseksi kuin avannut haaransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kateellinen mistä?
Ja millaista olisi se hoito tässä tapauksessa?
Lopetuspiikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin hyödytön lapsivihaaja-sontakasa-aloittaja ei kestänyt omaa leikkiään. Hyppää junan alle niin Purrakin tykkää, kun säästyy taas hieman rahaa.
Mikset ole leikkimässä lastesi kanssa sen sijaan, että haukut täällä fiksuja ihmisiä sontakasoiksi? Haukutko heitäkin samoilla nimityksillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman väsynein argumentti. Kateellinen mistä?
Siitä, että joku toinen on onnistunut elämässään ja itse on monivaivainen läski luuseri ja pelkkä taakka yhteiskunnalle.
en sanoisi onnistumiseksi sitä, että on epäonnistunut kasvatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ihmetellä, miksi lapsiperheet saavat terrorisoida naapureita jatkuvalla melulla. Kesällä huudetaan päivät trampalla ja illat sisällä. Eihän tuota kukaan jaksa koko ajan kuunnella.
Lasten aiheuttama meteli on sitä "parempaa meteliä". Jos päihdeporukka metelöi naapurissa niin siitä voi valittaa, mutta jos lasten metelöinnistä valitat, niin sitä ei ymmärrä kukaan; sinut vain leimataan lastenvihaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole leikkimässä lastesi kanssa sen sijaan, että haukut täällä fiksuja ihmisiä sontakasoiksi? Haukutko heitäkin samoilla nimityksillä?
En toki, heistä kasvaa voittajia. Toisin kuin monivaivaisesta sosiaalipummialoittajasta joka tuskin osaa edes derivoida tai integroida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toki, heistä kasvaa voittajia. Toisin kuin monivaivaisesta sosiaalipummialoittajasta joka tuskin osaa edes derivoida tai integroida.
🤭
Meilläkin oli ennen rauhallinen taloyhtiö. Kunnes muutti muutama perhe jotka tuntuu lisääntyvän kuin kanit. Onneksi ei seinänaapureina sentään. En vihaa lapsia, olen jopa töissä lasten parissa. Ehkä siitäkin syystä en enää jaksa enää vapaalla kuunnella.
Eivät nämä riehuvat eetujannicat tule pääsemään pitkälle elämässään, siitä pitävät huolen pehmeäpäiset vellihousuvanhempansa.
olen itse 70 luvun nuori ja lähiössä kasvanut ja silloin oli kaikilla lapsia. mtiään sinkku-käsitettä ei tunnettu. maleksimme rapuissa ja kellareissa mutta lähdimme ulos kun joku tuli sinne. rapussa oli kyltti jossa luki että kerjääminen kaupustelu ja asiaton oleskelu kielletty. nämä nykyiset kakarat ei usko niin mitään jos heitä käsketään poistumaan maleksimasta yleisistä tiloista. huoritellaan ym. kuvataan puhelimella jotka jaetaan muille ties missä kaikissa sovelluksissa. ja vanhemmat senkun naureskelevat päälle vielä. että sellaisia lapsia ja aikuisia nämä nykyisin ovat.
Töihin meno ja omakotitalon osto?
Vierailija kirjoitti:
olen itse 70 luvun nuori ja lähiössä kasvanut ja silloin oli kaikilla lapsia. mtiään sinkku-käsitettä ei tunnettu. maleksimme rapuissa ja kellareissa mutta lähdimme ulos kun joku tuli sinne. rapussa oli kyltti jossa luki että kerjääminen kaupustelu ja asiaton oleskelu kielletty. nämä nykyiset kakarat ei usko niin mitään jos heitä käsketään poistumaan maleksimasta yleisistä tiloista. huoritellaan ym. kuvataan puhelimella jotka jaetaan muille ties missä kaikissa sovelluksissa. ja vanhemmat senkun naureskelevat päälle vielä. että sellaisia lapsia ja aikuisia nämä nykyisin ovat.
En ihmettele yhtään kun katsoo tätäkin huippukasvattajaa, joka tässä ketjussa riehuu, haukkuu ja uhkailee sillä että työntää pyörätuolilla kulkevan alas rappusia. Jos se on se malli mitä kotoa saa, niin ei voi odottaa niiden teinienkin osaavan käyttäytyä yhtään sen paremmin.
Tuon mieltään sairaan ketjun riehujan kannattaisi nyt mennä lääkäriin, hankkia diagnoosi, terapia ja ne lääkkeet ihan itse. Tuosta sen näkee mitä suustaan sylkee. Kun ihmiset riehuvat netissä noin, niillä on avun tarve itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä minun sukupuolen muuten tiedät? Tai luulet tietäväsi?
Jostain syystä harvoin miehet pilkkaa ketään lapsettomuudesta, kyllä ne on aina niitä äitejä jotka itse ei ole saanut elämässään yhtään mitään muuta aikaiseksi kuin avannut haaransa.
AIVAN JUURI NÄIN ! LAPSI , SE ON TAIKASANA JOKA AVAA KAIKKI OVET, TARVIT SITTEN ASUNNON TAI LAPSILISÄT TAI ELÄTTÄJÄN JOKA ON VARAKAS JA LISÄÄ RAHAA ON TULOSSA PERINNÖN MUODOSSA AIKANAAN. NÄIN SE VAAN MENEE.
Childfree-taloyhtiö olisi ratkaisu mutta ei toteutuskelpoinen ainakaan missään länsimaassa.
Ongelma ei ole niinkään ne lapset vaan äidit jotka tämän metelöinnin mahdollistaa ja hyökkää heti henkisellä tai jopa fyysisellä väkivallalla ihmisen kimppuun joka kehtaa hänen lapsia komentaa kun se on vain tämän äidin oikeus ja äitihän pitää lastensa metelöintiä eli siitä huutoa ja kiljuntaa kauneimpana äänenä koko maapallolla eikä edes yritä hiljentää lapsiaan.
Näistä äideistä johtuu se yleistyvä lapsiviha kun kukaan ei komenna lapsia kunnioittamaan muita koska äitikään kunnioita muita ja äiti on sitä mieltä että minun lapset saa tehdä mitä itse haluaa ja milloin itse haluaaja muiden täytyy vain olla hiljaa ja hyväksyä tämä.
Huvittavinta vielä on se että kun metelöi itse hieman sinä aikana kun lapset ovat päiväunilla tai yö unilla niin helvetti pääsee irti kun öitä alkaa riehumaan kuinka kaikkien pitää olla hiljaa silloin kun hänen lapset nukkuu.
En ole kumpaakaan. Mutta kyllä, sinunkin lapsesi voivat lukea vauvaa. Joka tapauksessa äitinsä luonne tulee kyllä heidän tietoonsa.