Olen niiiiin väsynyt naapurin lapsiperheen jatkuvaan meteliin
En vihaa lapsia, mutta inhoan meteliä. Naapurin 3 lasta huutavat koko ajan sisällä ja ulkona. En ymmärrä miksei lapsille voisi opettaa, että jatkuva huutaminen ei ole kaunista eikä tarpeellista käytöstä?
Olen kroonisesti sairas ja kaipaisin hiljaisuutta ja rauhaa. Maalle tai omaan taloon ei ole mahdollisuutta muuttaa. Toivoisinkin, että olisi olemassa lapsettomia kerrostaloja, senioritaloon olen vielä liian nuori.
Vanhemmat pliis, opettakaa lapsillenne toisten huomioonottamista, johon kuuluu myös (seinä)naapurit.
Kommentit (207)
Pakko ihmetellä, miksi lapsiperheet saavat terrorisoida naapureita jatkuvalla melulla. Kesällä huudetaan päivät trampalla ja illat sisällä. Eihän tuota kukaan jaksa koko ajan kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä ostin asunnon talosta, jonne perheillä ei ole mitenkään varaa.
Kuulostaa ihanalta, mutta mistä tiedät, ettei jollain perheellä olisi varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä ostin asunnon talosta, jonne perheillä ei ole mitenkään varaa.
Perheasunnot maksavat niin paljon, että jos jollain onkin rahaa, saa samalla hinnalla lapsille sopivammat puitteet jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheasunnot maksavat niin paljon, että jos jollain onkin rahaa, saa samalla hinnalla lapsille sopivammat puitteet jostain muualta.
Niin no. Toivotaan, ettei joku lapsiperhe halua asua nimenomaan siinä sun talossa. Perheitä on niin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse asun vanhassa kerrostalossa, jossa asunnot on kaksioita. Liian kalliita "ongelmaväelle" jotka kaipaa yksiöitä ja liian pieniä lapsiperheille. Yksi lapsiperhe asuu, mutta ovat onneksi opettaneet lapsen hiljaiseksi.
Hommaa siihen taloosi äänieristys tai käytä korvatulppia tai muuta maalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no. Toivotaan, ettei joku lapsiperhe halua asua nimenomaan siinä sun talossa. Perheitä on niin erilaisia.
Millainenhan olisi perhe, joka aivan ehdottomasti haluaa maksaa 800+ k€ siitä, että voi asua lasten kanssa kantakaupungissa. Mutta joo eihän sitä ikinä tiedä.
Lapset sentään kasvat toisin kuin koirat, jotka räksyttävät vuodesta toiseen. JA sitten otetaan uusi koira tilalle.
Mitäs muutit siihen. Olet vain kateellinen.
Ymmärrän täysin sinua, olin itse samanlaisen lapsiperheen naapurina vuoden päivät ja se oli järkyttävää! Yksinhuoltajaäiti asui kolmen lapsen ja koiran kanssa meidän yläkerrassa ja se jatkuva aamusta pitkälle yöhön jatkuva meteli oli tehdä minusta hullun. Kukaan tuossa perheessä ei puhunut normaalilla äänellä, vaan kaikki asiat huudettiin. Tavarat eivät pysyneet käsissä, kaikki tippui lattialle. Huonekaluja hilattiin paikasta a paikkaan b joka yö tuntitolkulla. Rappukäytävässä huudettiin ja paukutettiin ovia ja kaiteita ajankohdasta riippumatta. Koira ulvoi ja haukkui yksin jäätyään tuntikausia välillä aamuöille asti.. Ja valitukset isännöitsijälle eivät auttaneet, meteli jatkui yöstä toiseen. Luojan kiitos muutin asunnosta pois ja nyt asun maailman hiljaisimmassa talossa. En voisi onnellisempi olla!!
Meni taas tappeluksi. Kukaan ei halua asua kaltaistenne kanssa.
On tämä Suomi kyllä yksi valittajien maa. Aloittaja voisi mennä vaikka johonkin hoitoon.
Tee lasu niin höyrymopilla kidutetut pelastuvat.
kysy muilta häiritseekö heitä jatkuva meteli ja tehkää virallinen valitus. tai laita kirje jossa toivot että olisivat hiljempaa,pistä vaikka postin kautta jos et postiluukusta halua itse pudottaa.
Aloittaja varmaan itse lapsena vain istui hiljaa nurkassa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ihmetellä, miksi lapsiperheet saavat terrorisoida naapureita jatkuvalla melulla. Kesällä huudetaan päivät trampalla ja illat sisällä. Eihän tuota kukaan jaksa koko ajan kuunnella.
Hanki äänieristys siihen röttelöösi. Minua ei haittaa mitenkään naapurin lapset trampoliinilla.
Ei kyllä ole minua ikinä lasten äänet häirinneet. Toinen juttu on sitten koirien räksytys ja aikuisten kuminpoltto moottoripyörillä.