Olen niiiiin väsynyt naapurin lapsiperheen jatkuvaan meteliin
En vihaa lapsia, mutta inhoan meteliä. Naapurin 3 lasta huutavat koko ajan sisällä ja ulkona. En ymmärrä miksei lapsille voisi opettaa, että jatkuva huutaminen ei ole kaunista eikä tarpeellista käytöstä?
Olen kroonisesti sairas ja kaipaisin hiljaisuutta ja rauhaa. Maalle tai omaan taloon ei ole mahdollisuutta muuttaa. Toivoisinkin, että olisi olemassa lapsettomia kerrostaloja, senioritaloon olen vielä liian nuori.
Vanhemmat pliis, opettakaa lapsillenne toisten huomioonottamista, johon kuuluu myös (seinä)naapurit.
Kommentit (213)
Minua taas ottaa päähän naapurissa asuvan lapsiperheen yötäpäivää käynnissä oleva pyykinpesukone, joka pitää ihan järkyttävän kovaa ääntä. Emäntä näyttää rappukäytävässä aina niin ahdistuneelta, että en ole raaskinut sanoa, että perheen isäntä voisi asentaa jonkilaisen äänenvaimentimen heidän melutoosaansa.
Toivottavasti häiriköt ja kotirauhan rikkojat, mölyapinat saa joskus maistaa omaa lääkettään niin imakasti, että oppivat olemaan.
En mitään hyvää toivo tuollaisille röyhkeille, nenäkkäille ja sikamaisille elukoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ovat nykyään niin laiskoja, että he eivät jaksa viedä lapsiaan leikkimään ulos. Aiemmat sukupolvet kirmailivat ulkona ja purkivat siellä energiansa.
Lapsilla sitä energiaa riittää vaikka olisivat olleet koko päivän ulkona.
Joo, mutta sisällä ei silti saa riehua. Se on ihan kasvatuksesta ja rajoista kiinni.
Kyllä minä veljen kanssa riehuin sisällä 80-luvulla. Osakesalkussa on tällä hetkellä velattomana noin 400 000 euroa ja kirjoitin pitkästä matematiikasta kaupungin parhaan arvosanan vuonna 1998.
että se riehuminenko sinusta nyt rikkaan teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijat riehumisikäisinä lapsina varmaankin vain lukivat nurkassa raamattua.
Meillä ainakin oli joku kuri kotona, eikä oltu maailman napoja. Osattiin leikkiä hiljaakin ja osattiin myös lukea. Itse luin jo 5 vuotiaana. Raamattua en lukenut, mutta ihan kirjoja. Muutakin kuin Aku Ankkaa.
Miksi et halua kasvattaa pentujasi?
Kuri ja kuri. Lasten on tarkoitus olla lapsia eikä jotain patsaita nurkassa. Se ei ole huonoa käytöstä, että lapset leikkivät. Ei hyvää päivää!
Leikkiminen onkin eri asia kuin kurkku suorana kiljuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset "kroonisesti sairaat" valittajat, jotka yrittävät määräillä normaalien ihmisten elämää pitäisi viedä lopetuspiikille.
Olet päästäsi todella sairas.
Ei se on vaan nyky vanhempi, jonka pershedelmä saa tehdä mitä vain ja muiden on ihasteltava tai muut voi kuolla pois. Pellossa eläminen on heille normaalia.
Nykyisessä asuintalossa lapsiperheet ovat hyväkäytöksisiä, ei kuulu mitään. Pihalta kuuluu välillä leikin ääniä mutta silleen 80-luvun tyyliin sopuisasti, tykkään siitä. Lapset pihalla tuovat eloa taloon. Sisällä eivät metelöi.
Nykyajan lapset kiljuu ja huutaa ihan päättömästi. Ennen kilju tytöt jos oli syytä esim. Pojat kiusasi tms. Nykyään kiljuvat ihan kiljumisen ilosta . Harmi vaan sitten ku kiljuu oikeasti syystä ja on hätä niin kukaan ei reagoi mitenkään ja tämä on se syy miksi lapset ei saisi kiljua.
Ajatellaas vanhemmat sitä sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat kyllä täysin vieraantuneet lapsista ja lasten kasvattamisesta. Jos kommentoijilla olisi omia lapsia niin myös toisten lasten "meteliä" sietäisi paljon paremmin. Ette tekään vain istuneet lapsina hiljaa nurkassa rukoilemassa, mutta sehän arvatenkin Eri Asia (tm).
Vanhaan aikaan lapset sai näkyä mutta ei kuulua. Olis ihan hyvä periaate nykyaikaankin. Kosta niille, möykkää kun hiljasuus loppuu eli kaiketi klo 7 ja siihen asti kunnes päättyy eli kaiketi klo 22. Laita humppakone täysillä popille ja poistu itse kotoa. Ja jos tiiät mihin aikaan metelijöitsijäkersat ottaa nokosia niin vie se metelöinti rappukäytävään, hissiä saa tilata niin paljon kuin haluaa ja puukengillä saa kopsutella rappusissa.
Onpa tyhmä neuvo. Älkää tehkö noin.
On niitä muitakin, jotka popista kärsii kuin häiriköt.
Ääliömäistä on kostaa naapurin melu meluamalla itse. Muut asialliset naapurit kärsii vielä enemmän sitten. Sairaat, kipeät ja vuorotyöläiset. Miettikää nyt vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ovat nykyään niin laiskoja, että he eivät jaksa viedä lapsiaan leikkimään ulos. Aiemmat sukupolvet kirmailivat ulkona ja purkivat siellä energiansa.
Ihmiset ovat nykyään niin laiskoja, että jättävät lapset tekemättä.
Jep. Täällä jotkut lapsettomat mätisäkit jakavat kasvatusneuvoja kun itse eivät ole saaneet elämässään aikaan yhtään mitään.
Minä en tiennyt, miten olematon äänieristys talossamme on, ennen kuin yläkertaan muutti kuusikymppinen pariskunta huutamaan. Kaikki asiat huudetaan, usein riidellään. Heräävät viiden aikaan. Kaikki kuuluu, sanoista saa selvän. Voi olla, etteivät kaikki tiedä, lapsiperheetkään.
Lisäksi sanoisin, että ennen usein lapset lyömällä hiljennettiin. Se keino on otettu syystäkin pois, mutta uusia ei annettu. Turha neuvoa, että pelkkä sanominen auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kroonisesti sairas aloittaja kun tulisi ulisemaan minun ovelleni kesken lasten nukuttamisen niin pääsisi kyllä vaivoistaan.
Ei ihmekään että niin moni nykyään vihaa lapsia, vika toki ei ole lasten vaan juuri näiden empatiakyvyttömien ns. kasvattajien, joiden maailmaan ei mahdu mitään muuta kuin se oma jälkikasvu. Ihan sama miten paljon kaikki muut ympärillä kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsia on useampia, aaniä kyllä ylensä kuuluu. Hetken päästä he ovat teinejä, jotka ovat hiljaa kännyköidensä äärellä. Jos aloittaja kävisi ystävällisesti keskustelemassa naapurin kanssa, se voisi tuottaa paljon paremmin tulosta, kuin isännöitsijälle valittaminen. Ehkä naapurit eivät ole edes tulleet ajatelleeksi ja isännöitsijältä tullut huomautus varmasti ärsyttää. Mikäli asiaan ei apua löydy, suosittelen aloittajalle todella oman asumiskuvion harkitsemista ja olisiko mahdollisessa muutossa järkeä. Itse olen asunut erilaisissa kerrostaloissa eskä lasten kanssa ja ilman ja niiden äänieristeissä on todella suuria eroja.
Eikun tälläiset nimenomaan isännöitsijän kautta, ei mitään keskusteluja tai lappuja, pahentaa vaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kroonisesti sairas aloittaja kun tulisi ulisemaan minun ovelleni kesken lasten nukuttamisen niin pääsisi kyllä vaivoistaan.
Ei ihmekään että niin moni nykyään vihaa lapsia, vika toki ei ole lasten vaan juuri näiden empatiakyvyttömien ns. kasvattajien, joiden maailmaan ei mahdu mitään muuta kuin se oma jälkikasvu. Ihan sama miten paljon kaikki muut ympärillä kärsii.
Ei, vaan lapsettomat luuserit ovat täysin empatiakyvyttömiä lapsiperheitä kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat nykyään niin laiskoja, että jättävät lapset tekemättä.
Jep. Täällä jotkut lapsettomat mätisäkit jakavat kasvatusneuvoja kun itse eivät ole saaneet elämässään aikaan yhtään mitään.
Joskus se ei mitään on parempi vaihtoehto, kuten nyt tässäkin jos se aikaan saaminen on ollut kasa käytöstavattomia kakaroita jotka terrorisoi koko lähiympäristöään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsia on useampia, aaniä kyllä ylensä kuuluu. Hetken päästä he ovat teinejä, jotka ovat hiljaa kännyköidensä äärellä. Jos aloittaja kävisi ystävällisesti keskustelemassa naapurin kanssa, se voisi tuottaa paljon paremmin tulosta, kuin isännöitsijälle valittaminen. Ehkä naapurit eivät ole edes tulleet ajatelleeksi ja isännöitsijältä tullut huomautus varmasti ärsyttää. Mikäli asiaan ei apua löydy, suosittelen aloittajalle todella oman asumiskuvion harkitsemista ja olisiko mahdollisessa muutossa järkeä. Itse olen asunut erilaisissa kerrostaloissa eskä lasten kanssa ja ilman ja niiden äänieristeissä on todella suuria eroja.
Eikun tälläiset nimenomaan isännöitsijän kautta, ei mitään keskusteluja tai lappuja, pahentaa vaan asiaa.
Sinä et saa lapsiperhettä häädettyä lasten äänen takia. Kannattaisi mennä pikemmin itseensä ja vähän miettiä sisimmässään, että onko itse ihan täysin normaali ihminen.
Pää pystyyn. Pian ne lapset kasvaa ja niille hankitaan motocrosspyörä ja mopotraktori. Sen jälkeen se helvetillinen meteli ei kuulu enää seinän takaa, vaan ikkunoiden läpi.
Idiootti tuo pelle joka lesoilee jollain kämäsellä dippainssillään, mutta ei ymmärrä kuinka tyhmä on muiden silmissä ja korvissa. Sivistymätön metsäläinen, joka tuntee vain numerot, mutta ihmisenä on jäänyt 2 vuotiaan tasolle ja kakaransa jätti kasvattamatta ihmisiksi myös.
Luuseri juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan lapsettomat luuserit ovat täysin empatiakyvyttömiä lapsiperheitä kohtaan!
Täällähän aika moni useammankin lapsen äiti on vinkannut että niitä lapsia tosiaan pitää kasvattaa. Miten se nyt lapsettomien vika mitenkään on jos sinä et ole osannut?
Lasuta niin loppuuuuu.