Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niiiiin väsynyt naapurin lapsiperheen jatkuvaan meteliin

Vierailija
05.10.2025 |

En vihaa lapsia, mutta inhoan meteliä. Naapurin 3 lasta huutavat koko ajan sisällä ja ulkona. En ymmärrä miksei lapsille voisi opettaa, että jatkuva huutaminen ei ole kaunista eikä tarpeellista käytöstä?

Olen kroonisesti sairas ja kaipaisin hiljaisuutta ja rauhaa. Maalle tai omaan taloon ei ole mahdollisuutta muuttaa. Toivoisinkin, että olisi olemassa lapsettomia kerrostaloja, senioritaloon olen vielä liian nuori.

Vanhemmat pliis, opettakaa lapsillenne toisten huomioonottamista, johon kuuluu myös (seinä)naapurit. 

Kommentit (207)

Vierailija
21/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä ostin asunnon talosta, jonne perheillä ei ole mitenkään varaa. 

Kuulostaa ihanalta, mutta mistä tiedät, ettei jollain perheellä olisi varaa?

Perheasunnot maksavat niin paljon, että jos jollain onkin rahaa, saa samalla hinnalla lapsille sopivammat puitteet jostain muualta. 

Ei ole pakko asua perheasunnossa. Me asutaan kuuden teinin kanssa kaksiossa.

Vierailija
22/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta maalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on vain kateellinen.

Maailman väsynein argumentti. Kateellinen mistä?

Vierailija
24/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset sentään kasvat toisin kuin koirat, jotka räksyttävät vuodesta toiseen. JA sitten otetaan uusi koira tilalle.

Juuri näin. Se lasten "meteli" kyllä loppuu odottamalla. Koirien räksytys ei.

Vierailija
25/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä syystä ostin asunnon talosta, jonne perheillä ei ole mitenkään varaa. 

Perheasunnot maksavat niin paljon, että jos jollain onkin rahaa, saa samalla hinnalla lapsille sopivammat puitteet jostain muualta. 

Ei ole pakko asua perheasunnossa. Me asutaan kuuden teinin kanssa kaksiossa.

Järkyttävää. 

Vierailija
26/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Helsingissä asuu äänekkäitä suurperheitä, sieltä muutettava pois. 

Vierailija
27/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että joku toinen on onnistunut elämässään ja itse on monivaivainen läski luuseri ja pelkkä taakka yhteiskunnalle.

Vierailija
28/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi jotkut lapset tekevät kaiken huutamalla ja kirkumalla. Joo kyllä ääntä voi lähteä, mutta kun joidenkin lasten tyyli on huutaa ja kirkua AINA. Lisäksi tehdään yhtä sun toista ilman järjen häivää ja käytöstapoja.

Vierailija
29/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että joku toinen on onnistunut elämässään ja itse on monivaivainen läski luuseri ja pelkkä taakka yhteiskunnalle.

Tulepa nyt trolli pieni alas mököpuusta, täti laittaa sinulle kaakaota ja pullaa.

Vierailija
30/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on nykyään todella itsekkäitä ja lapset huonosti kasvatettuja.

Ei ennen rääytty ja kiljuttu kuin vähämieliset.

Toiset ihmiset otettiin huomioon ja hävettiin jos tuli käyttäydyttyä tyhmästi.

Nykyään ei hävetä mitään. 

Vierailija
31/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole minua ikinä lasten äänet häirinneet. Toinen juttu on sitten koirien räksytys ja aikuisten kuminpoltto moottoripyörillä.

Tottakai koirulitkin saa pitää välillä vähän ääntä ja keskustella.

Yleiset kadut on kulkemista varten ja hybö kun kulkijat pitävät ääniä niin ei jää niiden alle vahingossa.

Vierailija
32/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kyllä täysin vieraantuneet lapsista ja lasten kasvattamisesta. Jos kommentoijilla olisi omia lapsia niin myös toisten lasten "meteliä" sietäisi paljon paremmin. Ette tekään vain istuneet lapsia hiljaa nurkassa rukoilemassa, mutta sehän arvatenkin Eri Asia (tm).

Vierailija
33/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta maalle.

Muuta itse, jos et osaa ihmisiksi asua kaupungissa, jossa pitäisi osata olla sen verran hiljaa, ettei toisen kotirauhaa riko.

Vierailija
34/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat kyllä täysin vieraantuneet lapsista ja lasten kasvattamisesta. Jos kommentoijilla olisi omia lapsia niin myös toisten lasten "meteliä" sietäisi paljon paremmin. Ette tekään vain istuneet lapsina hiljaa nurkassa rukoilemassa, mutta sehän arvatenkin Eri Asia (tm).

Vierailija
35/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko myös kasvatukselle ja sivistykselle enemmän tarvetta silloin jos ihmisten ilmoilla kyllin varakas perhe asuisi?

Vierailija
36/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi suunnata katse sisimpääsi. Kerroit olevasi kroonisesti sairas ja lasten melu häiritsee. Mutta mitä lasten meteli pohjimmiltaan on? Se on elämän voimaa, iloa, vimmaa! Mistä sairautesi on syntynyt? Oletko sammuttsnut elämän virran itsessösi ja vaientanut äänesi? Ala vahvistaa itseäsi, etsi riemu ja ilo ja kohiseva voima. Takaan ettet sen jälkeen enää pohdi muiden tekemisiä tai mölisemisiä.

Vierailija
37/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta maalle.

Muuta itse, jos et osaa ihmisiksi asua kaupungissa, jossa pitäisi osata olla sen verran hiljaa, ettei toisen kotirauhaa riko.

Lasten äänet eivät ole kotirauhan rikkomista ja ihan turha yrittää saada jotain perhettä häädettyä lasten takia :D

Vierailija
38/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin oven takana sanomassa, kun tuntui jo, että katto tipahtaa niskaan - sitä pomppimista, rynnimistä ja juoksemista ja tavaroiden paiskomista ja kiljumista. Ainakin 5 lasta ja järkyttävä meteli. Tuli hiljaista... suosittelen suoraa kommentointia. Voihan olla, etteivät tiedä, miten naapuritkin kurittomuudesta kärsivät. (En tarkoita kaiken leikin hiljentämistä, mutta järkyttävän hyppimisen niin että naapurilta tippuu lamput katosta)

Vierailija
39/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset "kroonisesti sairaat" valittajat, jotka yrittävät määräillä normaalien ihmisten elämää pitäisi viedä lopetuspiikille.

Vierailija
40/207 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasua pukkaa jollekkin nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän