Miten usein teillä kolmikymppiset miehet haluaa seksiä?
Siis parisuhteessa. Miten aktiivisia olette?
Meillä joka päivä ja mies innostuu helposti.
Kommentit (15)
Ei halunnut ollenkaan, joten lopetin suhteen. Ilmeisesti etsi vanhempaa naista sillä ajatuksella, että seksin voisi välttää kokonaan.
Joka päivä itse haluan. Joka toinen päivä menettelee. Sitä harvemmin jos saa niin ottaisin asian puheeksi, ja jos ei vastaukset tyydytä niin ero. Seksuaalisissa haluissa on eroja, ja asiat ei korjaannu kuin vaihtamalla kumppania.
M32
33-vuotias poikaystäväni haluaa päivittäin, ja usein niin tehdäänkin. Joskus useamman kerran päivässä. N19
Ex-vaimon kanssa en halunnut enää laisinkaan. Tuli sitten ero ja löysin uuden naisen. Seksiä oli parhaimmillaan viisi kertaa päivässä. Eli ei se ikä vaan suhteen tila.
Päivittäin, mutta meillä on bdsm-suhde ja mies ei saa laueta joka päivä. Hänellä pysyy siten sopivasti vire yllä. Itse saan niin usein orgasmin kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
33-vuotias poikaystäväni haluaa päivittäin, ja usein niin tehdäänkin. Joskus useamman kerran päivässä. N19
Samoin meillä, joskus useammankin kerran. Minä tykkään.
Ap, N 41
Lyhyt vastaus on, että säännöllisesti: pari-kolme kertaa viikkoon vähintään. Yhdessä asutaan ja välillä meillä menee menot ristiin ja toki elämässä on paljon muutakin, jolloin voi olla viikon tauko. Sitten taas on seksiä useammin ja voi helposti mennä pari päivää siten, että nussitaan kolme kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimon kanssa en halunnut enää laisinkaan. Tuli sitten ero ja löysin uuden naisen. Seksiä oli parhaimmillaan viisi kertaa päivässä. Eli ei se ikä vaan suhteen tila.
Mieheni sanoi että exän kanssa oli kerran kuussa, meillä on aika paljon. Siksi välillä mietin ettei hän koe että olen liian innokas :D
Mutta ei, kyllä hän ihan vasta lounastauollakin olisi halunnut.
ap
Normaalipaljon mutta 35-v. mennessä väheni dramaattisesti.
Mielelläni antaisin suomen sossutuet ukrainaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoi että exän kanssa oli kerran kuussa, meillä on aika paljon. Siksi välillä mietin ettei hän koe että olen liian innokas :D
ap
Ällöttävää kuinka jotkut kertoilee tällaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ällöttävää kuinka jotkut kertoilee tällaisia asioita.
Ällöttävää on myös tuo "meillä mies" -kirjoitusmuoto.
30-40 ikävuoden välillä käytännössä päivittäistä puuhaa.