Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tubulaariset rinnat

Vierailija
05.10.2025 |

Hei! Onko joku korjauttanut tubulaariset rintansa? Julkisella vai yksityisellä? Minkä ikäisenä? Hinta? Toipuminen? Lopputulos?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä väliä on tuollaisella asialla??!!! Maailmassa on paljon isompiakin murheita!!! 

Normirintaisilta ei kysytä. 😊

Mulla on vertaistukiryhmä, jossa tiedetään, miten raskaasta asiasta naiselle on kyse. 

Yrittäkää etsiä vertaisia, vain he ymmärtävät. Näiden normaalitissisten kommentit voi jättää omaan arvoonsa, he eivät voi koskaan ymmärtää.

Vierailija
22/26 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Oletteko siis vähintään rintsikat päällä kun päästätte uuden miehen kanssa niin pitkälle?

Joo kyllä näin on ainakin mun kohdalla ollut. Eikä pelkästää uuden miehen kanssa, vaan ihan tuon vuosia kanssani seurustelleen. 

Vapauduin vasta korjausleikkauksen jälkeen. Nykyään en enää ajattele rintojani seksin aikana. Niiden murehtimiseen käytetty aika ja ahdistus väheni murto-osaan korjausleikkauksen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko korjattu julkisella myös mieheni ulkonäön, kun se ei ole niin komea kuin Hollywood näyttelijät.

T Tarja, pitkäaikaistyötön Kouvolasta

Vierailija
24/26 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais nähdä vaivaa. Tissit ku tissit. 

Tätä mieltä voi olla vain nainen, jolla on normaalit rinnat tai lievästi kehityshäiriöiset rinnat.

Mun kaverilla oli sen näköset, että en ihmettele yhtään, että kärsi niistä ja korjautti ne. Eivät ne näyttäneet rinnoilta alkuunkaan. Olin surullinen hänen puolestaan.

Mulla on todella rumat, riippuvat isot eriparirinnat. Kyllähän se välillä harmittaa, mutta en koskaan olisi jaksanut nähdä vaivaa hakeutua johonkin korjausleikkaukseen. En minä tissit paljaana julkisesti kulje, niin ihan sama. Nyt olen jo niin vanhakin, että ei mitään väliä.

Vierailija
25/26 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi ne pitäisi korjata?

Kyseessä on kehityshäiriö ja rintojen ulkonäkö voi olla hyvinkin poikkeava. Usein häiriöön yhdistyy myös kyvyttömyys imettää. 

Jos miehellä olisi vastaava ongelma, kukaan ei kyselisi hoitotarpeen perään. Miehille tehdään jopa kivesproteeseja, vaikka kiveksen menetys ei oikeasti vaikuta ulkonäköön sitä tai tätä.

Kaikki naisten ongelmat ovat muka turhamaisuutta. Yhteiskunta seksualisoi rintoja valtavasti ja esittää ne tärkeää naiseuden symbolina. Miehet voivat vapaasti ilmaista preferenssejään rintojen suhteen. Ja sitten kun nainen itse kiinnittää asiaan huomiota ja välittää rintojensa ulkonäöstä, niin nainen leimataan pinnalliseksi ja turhamaiseksi.

Silkkaa naisvihaa sanoisin. 

Vierailija
26/26 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin vasta nelikymppisenä että mulla on tuollaiset rinnat. Kukaan mies ei ole ikinä tykännyt koskea niihin tai kehunut niitä ikinä. Vaikkei nää oo pahimmasta päästä mutta ilmeisesti liian rumat kuitenkin. 

Enpä ole huomannut kehua naisten tissejä vaikka ollut kaiken kokoisia ja näköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän