Tubulaariset rinnat
Hei! Onko joku korjauttanut tubulaariset rintansa? Julkisella vai yksityisellä? Minkä ikäisenä? Hinta? Toipuminen? Lopputulos?
Kommentit (26)
Hae lähete omasta terveykeskuksesta, niin homma lätee rullaamaan.
Mitä tuosta. Minulla on tubulaarinen penis ja ihan hyvin olen sen kanssa pärjännyt.
Haluaisin korjauttaa. Se ei kait ole ihan helposti myönnettävissä julkisella.
Ei näistä kukaan mieskään ole sanonut mitään ja tuntuneet aidosti tykkäävän mutta itse inhoan ja se vaikuttaa itsetuntoon enkä tosiaan mielelläni ole ilman liivejä.
Kiinnostais myös. Menisin heti jos olis mahdollisuus julkisella.
Mulle lääkärille muuten pitäis varata aika?
Kannattaa katsoa Iida Åfeldtin instaa iidanmatkassa 😊 Hänellä on julkaissut tarinoissa aiheesta. Tarinat löytyy kohokohdissa Rinnat-aiheella.
Iidalla on siis aiemmin ollut tubulaariset rinnat, ja hän on korjauttanut ne onnistuneesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä kukaan mieskään ole sanonut mitään ja tuntuneet aidosti tykkäävän mutta itse inhoan ja se vaikuttaa itsetuntoon enkä tosiaan mielelläni ole ilman liivejä.
Ensin joudut kyllä varaamaan ajan hoitajalle terveysasemalla.
No implanteillahan ne korjaantuu. Ei julkinen puoli tee kosmeettisia leikkauksia, yksityiselle on mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Joudut tosiaan käymään useammalla lääkärillä, ennen kuin pääset eteenpäin. Kehityshäiriö on huonosti tunnettu.
Jos rahaa on, niin yksityiseltä pääsee helpoiten. Tubulaaristen ollessa kyseessä on alv 0%.
Vierailija kirjoitti:
No implanteillahan ne korjaantuu. Ei julkinen puoli tee kosmeettisia leikkauksia, yksityiselle on mentävä.
Laitetaanhan syöpäpotilaillekin implantteja. Samoin on kehityshäiriöiden kanssa, se kuuluu korjaavaan kirurgiaan, ei esteettiseen.
Vierailija kirjoitti: Miksi ne pitäisi korjata?
Surulliset sellaiset tuburinnat. Ehkä ne voi silikoneilla korjata.
En jaksais nähdä vaivaa. Tissit ku tissit.
Mun kehityshäiriöiset rinnat korjattiin implanteilla.
Teini-iästä melkein kolmekymppiseksi päivittäin mieltä ahdistanut asia, joka vaikutti jopa työ- ja opiskelukykyyn, siirtyi mappi öhön.
Nyt ne on vaan tissit, tossa ne roikkuu mukana ja voin elämässä keskittyä muihin asioihin.
Pieni hinta siitä, että pääsi pois mielenterveysongelmakierteestä. <3
Mä tajusin vasta nelikymppisenä että mulla on tuollaiset rinnat. Kukaan mies ei ole ikinä tykännyt koskea niihin tai kehunut niitä ikinä. Vaikkei nää oo pahimmasta päästä mutta ilmeisesti liian rumat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne todella häiritsee kantajansa elämää, niin silloin suosittelen korjausta.
Jos taas tuntuu, että niiden kanssa pystyy elämään suht normaalia elämää, niin ei niitä mikään pakkokaan ole korjata. Kaikki riippuu niiden kantajasta ja tämän kokemuksista.
Onhan se superhienoa, jos joku pystyy olemaan ylpeänä erilainen, mutta mikään pakko ei vaivan kanssa ole kärsiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet surullisen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksais nähdä vaivaa. Tissit ku tissit.
Tätä mieltä voi olla vain nainen, jolla on normaalit rinnat tai lievästi kehityshäiriöiset rinnat.
Mun kaverilla oli sen näköset, että en ihmettele yhtään, että kärsi niistä ja korjautti ne. Eivät ne näyttäneet rinnoilta alkuunkaan. Olin surullinen hänen puolestaan.
Siis mitä väliä on tuollaisella asialla??!!! Maailmassa on paljon isompiakin murheita!!!
Kannattaa lukea Iidan blogista aiheesta, hän kertoo miten pääsi rintojen korjaukseen 😊
https://iidanmatkassa.fi/kaikki-tubulaarisista-rinnoista
Oletteko siis vähintään rintsikat päällä kun päästätte uuden miehen kanssa niin pitkälle?
Miksi ne pitäisi korjata?