"Jokaiselle löytyy joku" on valheellinen väite jolla luodaan turhaa toivoa
Vaikka nyt kaikki miehet ja naiset yli 18-vuotiasta eteenpäin pariutuisi niin silti kymmeniä tuhansia miehiä jäisi vaille kumppania koska miehiä on enemmän kuin naisia. Ja vaikka naisten osuus kasvaa vanhetessa niin ei joku 30v mies pariudu 70-vuotiaan naisen kanssa kuten ei 30-vuotias nainen 70-vuotiaan miehen kanssa kun suurimmassa osassa parisuhteita ikäeroa on maksimissaan muutama vuosi.
Kommentit (93)
Niin no vain täysin typerys ottaa tuollaiset lauseet kirjaimellisesti. Eihän tietenkään absoluuttisesti voida taata kenellekään kumppania, ja kaikki tietävät, että osa jää ilman. Toisaalta harva on silti yksin koko elämäänsä, eli tuskin joku leskeksi jäänyt 70-vuotias kokee, ettei saanut ketään, jos hänellä kuitenkin on aiemmin ollut pitkä suhde, vaikka elämänsä viimeiset vuodet olisikin yksin.
Lähinnä tuo lause tarkoittaa, että suurimmalle osalle on täysin mahdollista löytää kumppani - ainakin jossain vaiheessa elämäänsä. Eli mahdollisuus on olemassa, ja todennäköisyys on sen puolella, että kumppani löytyy, koska valtaosa ihmisistä on elämänsä aikana parisuhteessa.
Ja kun osa naisista vielä jättäytyy pois parisuhdemarkkinoilta niin se vääristää epäsuhtaa vielä enemmän. Jättäytyy osa miehistäkin kyllä monta prosenttuaalisesti reilusti pienemmästä joukosta kyse kuin naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin no vain täysin typerys ottaa tuollaiset lauseet kirjaimellisesti. Eihän tietenkään absoluuttisesti voida taata kenellekään kumppania, ja kaikki tietävät, että osa jää ilman. Toisaalta harva on silti yksin koko elämäänsä, eli tuskin joku leskeksi jäänyt 70-vuotias kokee, ettei saanut ketään, jos hänellä kuitenkin on aiemmin ollut pitkä suhde, vaikka elämänsä viimeiset vuodet olisikin yksin.
Lähinnä tuo lause tarkoittaa, että suurimmalle osalle on täysin mahdollista löytää kumppani - ainakin jossain vaiheessa elämäänsä. Eli mahdollisuus on olemassa, ja todennäköisyys on sen puolella, että kumppani löytyy, koska valtaosa ihmisistä on elämänsä aikana parisuhteessa.
Se että valtaosa on ei lohduta heitä jotka ovat olleet yksin koko elämänsä ja ikää on sen verran että on eläkkeellä.
Kyllä kaikille heille, jotka itseään kehittävät jatkuvasti ja parantavat omaa elämäänsä joku löytyy.
Heille ei löydy, jotka eivät tee mitään asian eteen. He kyllä jäävät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kun otetaan huomioon että joillekin löytyy jopa useampiakin, niin ei ihme että joku jää ilman.
Eihän se ole ongelma jos yhdellä ei ole useaa yhtäaikaa (polyamorit erikseen jne.). Inceleille ei kuitenkaan kelpaa toinen kierros tai edes joku joka ei ole neitsyt, siksi ovat taipuvaisia pedoiluun kun toivovat että sieltä saa.
Vierailija kirjoitti: Kyllä kaikille heille, jotka itseään kehittävät jatkuvasti ja parantavat omaa elämäänsä joku löytyy. Heille ei löydy, jotka eivät tee mitään asian eteen. He kyllä jäävät yksin.
Ja elämän parantaminen on mitä?
Vierailija kirjoitti:
Toivo ei koskaan ole turhaa.
Kyllä se alkaa olemaan jos ikä alkaa nelosella. Tässä iässä alkaa jo se syrjintä kokemattomia kohtaan olla jo melkoista.
Jokaiselle löytyy joku, eli vaikka se katunisti. Mutta haluaako ap sen? Joku on vähän eri asia kuin se oikea. Mulle on tuppautunut mieheksi vaikka minkälaista juoppoa ja pilviveikkoa, mutta olen valinnut olla yksin. Et sinäkään oikeasti sitä jokua halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun otetaan huomioon että joillekin löytyy jopa useampiakin, niin ei ihme että joku jää ilman.
Eihän se ole ongelma jos yhdellä ei ole useaa yhtäaikaa (polyamorit erikseen jne.). Inceleille ei kuitenkaan kelpaa toinen kierros tai edes joku joka ei ole neitsyt, siksi ovat taipuvaisia pedoiluun kun toivovat että sieltä saa.
Incelit on loppujen lopuksi aika pieni joukko, pitävät vain niin paljon ääntä että heitä luullaan olevan valtava joukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kyllä kaikille heille, jotka itseään kehittävät jatkuvasti ja parantavat omaa elämäänsä joku löytyy. Heille ei löydy, jotka eivät tee mitään asian eteen. He kyllä jäävät yksin.Ja elämän parantaminen on mitä?
Oman elämäntilanteen parantamista. Itsensä kehittämistä. Oman empatian ja sosiaalisten taitojen sekä kommunikaatiotaitojen kehittäminen.
Näitä tulee kehittää sille tasolle minkä tyylisen kumppanin haluaa. Sinä vedät puoleesi vain niitä ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita sinun elämäntilanteesta ja tavoista.
Tuo on tarkoitettu lohdutukseksi kutakuinkin asiallisille ihmisille. Kyllähän nyt jokainen tai ainakin moni tajuaa, ettei nirsolle, ilkeälle, epähygieeniselle ja muutoinkin kamalan näköiselle ole tarkoitettu ketään.
Kai nyt aikuisena ihmisenä ymmärrät että sanonnat on vain sanontoja? Vähän kuten se että kaikille on olemassa se yksi oikea. Tai että ihmiselle ei anneta enempää kuin hän jaksaa kantaa. Oletko oikeasti nyt vasta havahtunut siihen että maailmassa riittää sanoja ja sanontoja ja lauseita joiden ei ole tarkoitus olla mikään fakta? Nyt ongelma on jossain ihan muualla kuin puheenparsissa
Mulle aina on kyllä joku löytynyt.
Mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän on laadusta tingittävä.
Tällä hetkellä olen tyhmän ja ruman 77- vuotiaan miehen kanssa. On minua 15 vuotta vanhempi.
Mutta erittäin varakas ja maksaa kaiken. Kiltti ja kiva.
On niitä ollut jänniksiäkin. Kolme lasta ensimmäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle löytyy joku, eli vaikka se katunisti. Mutta haluaako ap sen? Joku on vähän eri asia kuin se oikea. Mulle on tuppautunut mieheksi vaikka minkälaista juoppoa ja pilviveikkoa, mutta olen valinnut olla yksin. Et sinäkään oikeasti sitä jokua halua.
Minä tulkitsen tuon "jokaiselle löytyy se joku" niin että tarkoittaa että löytyy samankaltainen ihminen eikä nyt näitä ääripäitä mihin aina pitää mennä jostain syystä.
Tottahan se on. Mutta pervoperan mätsi saattaa olla raiskaajarane. Missään ei sanota, että jokaiselle hirviölle löytyy ihana naapurintyttö leluksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tarkoitettu lohdutukseksi kutakuinkin asiallisille ihmisille. Kyllähän nyt jokainen tai ainakin moni tajuaa, ettei nirsolle, ilkeälle, epähygieeniselle ja muutoinkin kamalan näköiselle ole tarkoitettu ketään.
Ei ole mitään ongelmaa sen suhteen, jos on nirso. Nirso pitääkin olla, eikä pidä tyytyä mihinkään sellaiseen mitä ei oikeasti halua. Mutta pitää olla valmis kehittämään itseänsä sellaiselle tasolle, että he mistä itse pitää haluavat myös sinua.
Minä olin nirso. En suostunut deittailemaan miestä, joka polttaa, juo viikottain alkoholia, on sosiaalisesti kömpelö, tunnepuoleltaan kylmä, ei pidä itsestään huolta ja on misogystinen tai muuten tökeä tai puhuu huonosti naisista tai esim. ylipainoisista. Kyllä minä sellaisen miehen löysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivo ei koskaan ole turhaa.
Kyllä se alkaa olemaan jos ikä alkaa nelosella. Tässä iässä alkaa jo se syrjintä kokemattomia kohtaan olla jo melkoista.
Olisit toiminut aikaisemmin. Oma vikasi jos huomasit asian vasta nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle aina on kyllä joku löytynyt.
Mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän on laadusta tingittävä.
Tällä hetkellä olen tyhmän ja ruman 77- vuotiaan miehen kanssa. On minua 15 vuotta vanhempi.
Mutta erittäin varakas ja maksaa kaiken. Kiltti ja kiva.
On niitä ollut jänniksiäkin. Kolme lasta ensimmäiselle.
Itselläni on täysin vastakohtainen kokemus. Puoliso on 6-vuotta nuorempi mies. Komea ja lihaksikas.