Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö tissejäsi, peitteletkö aina pukuhuoneessa ja pelkäät deittimiehen reaktioita kun näkee ensimmäisen kerran?

Vierailija
05.10.2025 |

Tissihäpeä on iso ongelma

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En häpeä itsessäni yhtään mitään. Mä koen olevani hyvä juuri näin. 

Vierailija
2/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukuhuoneessa, ne harvat kerrat (kerta viiteen vuoteen tai yhtä usein...) kun käyn. Mutta jos pitäisi uudelle miehelle, jonka silmissä haluan olla kiihottava, rintani paljastaa niin hävettäisi kyllä. Olivat nuorena ihan kauniit, mutta nykyään isot roikkopussit valtavilla nänneillä. En edes oleta että näistä kukaan pitäisi. Enkä ole kuin 38v...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo häpeän. Mun tissit ei oo normaalit, olemattomat ketunnokat.

Siksi en koskaan lähde miehen mukaan harrastamaan irtoseksiä, koska pelkään päätyväni taas vaan naurunalaiseksi.

Olen ilman mielummin.

Vierailija
4/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kävin kaksi vuotta sitten kohotusleikkauksessa ja rakastan rintojani! Eivät rinnat tietenkään ole täydelliset, mutta verrattuna alkuperäisiin aivan loistavat.

Vierailija
5/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Siellä pukuhuoneessahan nimenomaan sen näkee että rintoja on valtava kirjo - on pieniä, litteitä, isoja, roikkuvia, erikokoisia, tummempia, vaaleampia, nännipihoja eri kokoisia. Minun mielestäni suihkutilat ja pukuhuoneet pidemminkin vähentävät ulkonäköpaineita koska siellä näkee ihan tavallisen kansan kirjon eikä mitään sosiaalisen median retusoitua vähemmistöä.

Vierailija
6/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. En häpeä itsessäni yhtään mitään. Mä koen olevani hyvä juuri näin. 

En usko, että minun pitäisi edes tavata uusia miehiä.

Vierailija
7/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Siellä pukuhuoneessahan nimenomaan sen näkee että rintoja on valtava kirjo - on pieniä, litteitä, isoja, roikkuvia, erikokoisia, tummempia, vaaleampia, nännipihoja eri kokoisia. Minun mielestäni suihkutilat ja pukuhuoneet pidemminkin vähentävät ulkonäköpaineita koska siellä näkee ihan tavallisen kansan kirjon eikä mitään sosiaalisen median retusoitua vähemmistöä.

Meinasi laatta lentää. Katsotko oikeasti muiden rintoja? Sinulta pitäisi kieltää pääsy naisten pukuhuoneeseen.

Vierailija
8/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pukuhuoneessa, ne harvat kerrat (kerta viiteen vuoteen tai yhtä usein...) kun käyn. Mutta jos pitäisi uudelle miehelle, jonka silmissä haluan olla kiihottava, rintani paljastaa niin hävettäisi kyllä. Olivat nuorena ihan kauniit, mutta nykyään isot roikkopussit valtavilla nänneillä. En edes oleta että näistä kukaan pitäisi. Enkä ole kuin 38v...

Ilman riittävästi rasvaa se helposti roikkuu, riippumatta koosta.

Vierailija
9/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasi laatta lentää. Katsotko oikeasti muiden rintoja? Sinulta pitäisi kieltää pääsy naisten pukuhuoneeseen.

Sinä katsot pyllyjä?

Vierailija
10/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käy missään, missä pitäisi käyttää pukuhuonetta, enkä deittaile. Ei kylläkään ainoastaan tissien takia, vaan koko keho on ruma.

Vierailija
11/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, häpeän koko kehoani. Välttelen pukuhuoneita, en ole deittaillutkaan.

Vierailija
12/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ne ovat hienot.

Vierailija
13/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. En nyt ehkä häpeä, mutta ujostelen.

M62

Vierailija
14/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet ensimmäistä kertaa naisen, jolla on niin voimakkaasti tubulaariset rinnat, et enää koe muiden rintojen olevan mitenkään ongelmallisia.

Vierailija
15/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä katsot pyllyjä?

Olet sairas.

Vierailija
16/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näet ensimmäistä kertaa naisen, jolla on niin voimakkaasti tubulaariset rinnat, et enää koe muiden rintojen olevan mitenkään ongelmallisia.

Millaiset ovat tubulaariset rinnat?

Vierailija
17/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin imetyksen päätyttyä, että edes pukuhuoneessa kukaan ei enää kiinnitä huomiota pieniin ja roikkuviin rintoihini, tunsin suurta helpotusta.

Vierailija
18/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi tätä tarvitaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tissiflashmob

Vierailija
19/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään tarvitse niitä hävetä. Löytyy aina nännit mitä hyväillä oli niiden koko mikä vain.

Vierailija
20/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että sitä pitää katsomalla katsoa että vaikkapa 40 vuoden ikään mennessä kun käy säännöllisesti uimassa ei voi todeta että rintoja on erilaisia? Minusta oma asenteesi on omituinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi