Häpeätkö tissejäsi, peitteletkö aina pukuhuoneessa ja pelkäät deittimiehen reaktioita kun näkee ensimmäisen kerran?
Kommentit (54)
En pukuhuoneessa, ne harvat kerrat (kerta viiteen vuoteen tai yhtä usein...) kun käyn. Mutta jos pitäisi uudelle miehelle, jonka silmissä haluan olla kiihottava, rintani paljastaa niin hävettäisi kyllä. Olivat nuorena ihan kauniit, mutta nykyään isot roikkopussit valtavilla nänneillä. En edes oleta että näistä kukaan pitäisi. Enkä ole kuin 38v...
Joo häpeän. Mun tissit ei oo normaalit, olemattomat ketunnokat.
Siksi en koskaan lähde miehen mukaan harrastamaan irtoseksiä, koska pelkään päätyväni taas vaan naurunalaiseksi.
Olen ilman mielummin.
En, kävin kaksi vuotta sitten kohotusleikkauksessa ja rakastan rintojani! Eivät rinnat tietenkään ole täydelliset, mutta verrattuna alkuperäisiin aivan loistavat.
En ymmärrä kysymystä. Siellä pukuhuoneessahan nimenomaan sen näkee että rintoja on valtava kirjo - on pieniä, litteitä, isoja, roikkuvia, erikokoisia, tummempia, vaaleampia, nännipihoja eri kokoisia. Minun mielestäni suihkutilat ja pukuhuoneet pidemminkin vähentävät ulkonäköpaineita koska siellä näkee ihan tavallisen kansan kirjon eikä mitään sosiaalisen median retusoitua vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. En häpeä itsessäni yhtään mitään. Mä koen olevani hyvä juuri näin.
En usko, että minun pitäisi edes tavata uusia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä. Siellä pukuhuoneessahan nimenomaan sen näkee että rintoja on valtava kirjo - on pieniä, litteitä, isoja, roikkuvia, erikokoisia, tummempia, vaaleampia, nännipihoja eri kokoisia. Minun mielestäni suihkutilat ja pukuhuoneet pidemminkin vähentävät ulkonäköpaineita koska siellä näkee ihan tavallisen kansan kirjon eikä mitään sosiaalisen median retusoitua vähemmistöä.
Meinasi laatta lentää. Katsotko oikeasti muiden rintoja? Sinulta pitäisi kieltää pääsy naisten pukuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
En pukuhuoneessa, ne harvat kerrat (kerta viiteen vuoteen tai yhtä usein...) kun käyn. Mutta jos pitäisi uudelle miehelle, jonka silmissä haluan olla kiihottava, rintani paljastaa niin hävettäisi kyllä. Olivat nuorena ihan kauniit, mutta nykyään isot roikkopussit valtavilla nänneillä. En edes oleta että näistä kukaan pitäisi. Enkä ole kuin 38v...
Ilman riittävästi rasvaa se helposti roikkuu, riippumatta koosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasi laatta lentää. Katsotko oikeasti muiden rintoja? Sinulta pitäisi kieltää pääsy naisten pukuhuoneeseen.
Sinä katsot pyllyjä?
En ikinä käy missään, missä pitäisi käyttää pukuhuonetta, enkä deittaile. Ei kylläkään ainoastaan tissien takia, vaan koko keho on ruma.
Kyllä, häpeän koko kehoani. Välttelen pukuhuoneita, en ole deittaillutkaan.
Myönnän. En nyt ehkä häpeä, mutta ujostelen.
M62
Kun näet ensimmäistä kertaa naisen, jolla on niin voimakkaasti tubulaariset rinnat, et enää koe muiden rintojen olevan mitenkään ongelmallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä katsot pyllyjä?
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Kun näet ensimmäistä kertaa naisen, jolla on niin voimakkaasti tubulaariset rinnat, et enää koe muiden rintojen olevan mitenkään ongelmallisia.
Millaiset ovat tubulaariset rinnat?
Kun huomasin imetyksen päätyttyä, että edes pukuhuoneessa kukaan ei enää kiinnitä huomiota pieniin ja roikkuviin rintoihini, tunsin suurta helpotusta.
Juuri siksi tätä tarvitaan.
Kenenkään tarvitse niitä hävetä. Löytyy aina nännit mitä hyväillä oli niiden koko mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että sitä pitää katsomalla katsoa että vaikkapa 40 vuoden ikään mennessä kun käy säännöllisesti uimassa ei voi todeta että rintoja on erilaisia? Minusta oma asenteesi on omituinen.
En todellakaan. En häpeä itsessäni yhtään mitään. Mä koen olevani hyvä juuri näin.