Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö tissejäsi, peitteletkö aina pukuhuoneessa ja pelkäät deittimiehen reaktioita kun näkee ensimmäisen kerran?

Vierailija
05.10.2025 |

Tissihäpeä on iso ongelma

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniit rinnat luonnostaan. Näyttävät hyvältä edelleen 46-v. iässä.

Vierailija
22/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Siellä pukuhuoneessahan nimenomaan sen näkee että rintoja on valtava kirjo - on pieniä, litteitä, isoja, roikkuvia, erikokoisia, tummempia, vaaleampia, nännipihoja eri kokoisia. Minun mielestäni suihkutilat ja pukuhuoneet pidemminkin vähentävät ulkonäköpaineita koska siellä näkee ihan tavallisen kansan kirjon eikä mitään sosiaalisen median retusoitua vähemmistöä.

Päinvastoin, pukuhuoneessa voit oikeasti tavata naisia, joilla on kauniit rinnat. Sosiaalisessa mediassa taas kukaan ei ole ilman bikineitä, joten et näe niitä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäneet häpeilee, vaikka olisi ihan samanlaiset.

Vierailija
24/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään tarvitse niitä hävetä. Löytyy aina nännit mitä hyväillä oli niiden koko mikä vain.

Irti! T. Naiset

Vierailija
25/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, vaikka toinen rinta on silvottu syövän takia. Tiedän ettei kukaan ole täydellinen, eikä minunkaan tarvitse olla.

Vierailija
26/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisessa mediassa kaikki pukeutuvat ja koristautuvat, mikä luo paineen tunteen. Todellisuudessa alaston keho ilman vaaleanpunaisen, matalakauluksisen topin peittoa on kaikkein aidoin.

Vierailija
27/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän. Olen hävennyt vartaloani ja rintojani 10-vuotiaasta lähtien. Tiedän, että tämä on typerää, mutta ei sille mitään voi.

Vierailija
28/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En häpeä, vaikka toinen rinta on silvottu syövän takia. Tiedän ettei kukaan ole täydellinen, eikä minunkaan tarvitse olla.

Ainakin sinulla on vielä yksi hyvä rinta.

Vierailija
29/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisessa mediassa kaikki pukeutuvat ja koristautuvat, mikä luo paineen tunteen. Todellisuudessa alaston keho ilman vaaleanpunaisen, matalakauluksisen topin peittoa on kaikkein aidoin.

Tällaiset ihmiset käyvät useammin julkisten paikkojen pukuhuoneissa, mikä on toisille stressinlievitys.

Vierailija
30/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse, se mitä voisin näkyy kyllä.

Vierailija
31/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan, ne on hiton hyvät 

Vierailija
32/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo häpeän. Mun tissit ei oo normaalit, olemattomat ketunnokat.

Siksi en koskaan lähde miehen mukaan harrastamaan irtoseksiä, koska pelkään päätyväni taas vaan naurunalaiseksi.

Olen ilman mielummin.

Sama täällä, olemattomia tissejä olen aina hävennyt ja varmaan häpeän hautaan saakka. 

Vierailija
33/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pukuhuoneessa, ne harvat kerrat (kerta viiteen vuoteen tai yhtä usein...) kun käyn. Mutta jos pitäisi uudelle miehelle, jonka silmissä haluan olla kiihottava, rintani paljastaa niin hävettäisi kyllä. Olivat nuorena ihan kauniit, mutta nykyään isot roikkopussit valtavilla nänneillä. En edes oleta että näistä kukaan pitäisi. Enkä ole kuin 38v...

Ilman riittävästi rasvaa se helposti roikkuu, riippumatta koosta.

Olen hyvin hoikka 45v, kolmen äiti. Eivät minulla roiku.

Vierailija
34/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillahan nyt on helppoa jos pienet tissit on "ongelma". Sen kun syö enemmän ja pyöristyy, niin tissitkin kasvavat. Mies ei voi esim pientä munaansa kasvattaa.

Vierailija
35/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, vituttaa nää rinnat. On isot ja aina niitä tuijotetaan. 😠

Vierailija
36/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisillahan nyt on helppoa jos pienet tissit on "ongelma". Sen kun syö enemmän ja pyöristyy, niin tissitkin kasvavat. Mies ei voi esim pientä munaansa kasvattaa.

No itsellä ei kasva, rasva kertyy jalkoihin. Olen painanut 15 kg enemmän kuin nykyisin ja lauta olin silloinkin. Miehilläkin kertyy helpommin rasvaa tisseihin kuin minulla.

Vierailija
37/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hävetä, vituttaa nää rinnat. On isot ja aina niitä tuijotetaan. 😠

Näytä tissit!

Vierailija
38/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näet ensimmäistä kertaa naisen, jolla on niin voimakkaasti tubulaariset rinnat, et enää koe muiden rintojen olevan mitenkään ongelmallisia.

Millaiset ovat tubulaariset rinnat?

Sellaiset pitkulat kuin lehmän utareiden vetimet.

Vierailija
39/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään tarvitse niitä hävetä. Löytyy aina nännit mitä hyväillä oli niiden koko mikä vain.

Irti! T. Naiset

Jopa silloin kuin nainen itse pyytää että hyväilee? Parasta on kun näkee naisen saavan mini-orgasmin hyväilystä.

Vierailija
40/54 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä. Kehoni rintoineen on toimiva ja terve, ei kiinnosta, mitä muut mahdollisesti siitä ajattelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi