Häpeätkö tissejäsi, peitteletkö aina pukuhuoneessa ja pelkäät deittimiehen reaktioita kun näkee ensimmäisen kerran?
Kommentit (54)
En. Mulla on ihan upeat tissit, näyttelisin niitä ihan mielelläni joka paikassa.
Mieheni rakastaa mun tissejäni.
Ohuet hiukset ja rasvoittuva iho mua surettaa. N42
Tissiongelmaiset! Syökää kalaöljyä!
Hui, tulin vilkaisseeksi tänne, vaikka olen mies. Aika paljon tuskaa ja häpeää tisseihin liittyen, sellaista ei miehenä tule usein edes ajatelleeksi.
Anteeksi, ja kivaa jatkoa kaikille.
En esittele rintojani miehille enkä käytä pukuhuoneitakaan. Aikuisuuden iloja tällaiset yksityisyys-asiat.
En häpeä, ne on tosi hienot ja kauniit, rakastan niitä. Mahanahka sen sijaan on aika elähtänyt ja sitä en tykkää näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kauniit rinnat luonnostaan. Näyttävät hyvältä edelleen 46-v. iässä.
No sama, mut oon 43 v. Isohkot, mutta läpäisevät kynätestin.
Kätevä konsti, jos tissit hävettää.
https://thumb-nss.xhcdn.com/a/4YWd3PRh8GCn2HftNO97Rg/020/428/506/1280x7…
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään tarvitse niitä hävetä. Löytyy aina nännit mitä hyväillä oli niiden koko mikä vain.
Hyi. Ajatteleeko joku oikeasti näin?
Häpeän, ovat aina olleet isot mitkä tuovat omat ongelmansa ja niska-hartiakivut, mutta voi jestas kun nännitkin osoittaa surullisina kohti lattiaa.. luoja miten minua hävettää miltä minun rinnat näyttävät. Toisaalta miesystävä rakastaa niitä ja toivottavasti jokin päivä opin rakastamaan niitä myös.
N36
En häpeä vaikka ehkä olisi syytä tämän palstan keskustelujen perusteella. Ihan tavalliset b-koon rinnat.
Vierailija kirjoitti:
En esittele rintojani miehille enkä käytä pukuhuoneitakaan. Aikuisuuden iloja tällaiset yksityisyys-asiat.
Sun miehellekään et näytä?
En häpeä, tissit on edelleen melkein parasta mitä mun vartalossa on.
Mulla sama ja on kyllä niin käsittämätön ilmiö! Että niinku miksi??