Kumpi on oikeassa?
Mies ei ole viitsinyt koko suhteemme aikana kertaakaan sormettaa tai antaa suuseksiä. Sen sijaan useasti on huomauttanut siitä, että jouduin käyttämään liukuvoiteita, kun on kuulemma tämä kostumisongelma.
Olen sanonut miehelle, että kaikki johtuu onnettomasta esileikistä, eli pitäis olla vähän muutakin kuin se, että annan miehelle suuseksiä ja handjobia.
Mies taas väittää, että normaali nainen kostuu ilman, että tarvii alapäätä hipelöidä. Hän on sitä mieltä, että vain frigidit tarvitsee suuseksiä ja käsillä hiplailua. Eli normaali nainen kostuu kerta toisensa jälkeen ihan siitä, että tietää saavansa antaa miehelle suuseksiä ja tietää saavansa munaa.
Olen mielestäni oikeassa, mies taas on kanssa mielestään oikeassa.
Mitä mieltä muut on?
Onko nainen frigidi jos ei kostu ihan pelkästään siitä, että antaa itse miehelle suuseksiä? Enkä tarkoita siis mitään yhtä kokeilukertaa vaan sitä, että joka ikinen kerta menee näin, että ei koskaan saa itse muuta kuin sitä munaa sitten yhdynnässä. Ja se tietty loppuu sitten siihen kun mies saa orkun.
Mikä siinä olis niin kamalaa, että joutuis esim sormettamaan naista tai antamaan suuseksiä?
Kommentit (14)
Tarinasi on kuin omalta näppikseltäni, juuri tämmöisiä miehiä todellakin on...esim. omani. Erona tosin on, ettei hän huomauttele liukuvoiteen käytöstäni, onhan se sitten hänenkin etu (alussa hangattiin paikkoja muutamia kertoja nilelle...) Tuttuakin tutumpaa on tuo "muut naiset"-kortti, eli naiset kuulemma olleet aina tuollaiseen käytökseen tyytyväisiä, saavat orkut lämmittelyittä ym. sontaa. Itselle on mm.molemminpuolinen suuseksi ollut aina itsestäänselvyys, aina tähän mieheen asti. No, totta on ettei vanha mies uusia temppuja opi, joten kärsitään nyt sitten, onneksi on omat sormet, joita en todellakaan häpeä käyttää edes yhteisten lemmenhetkien aikana..
Tsemppiä meille tytöt näiden hankalien ja kädettömien miestemme kanssa :)
Kenkää! = ÄAÄMKK
Potkaise tuollainen dorka pellolle tai älä ainakaan anna!
Ehkä joskus kiihkeinä alkuaikoina tuollainen onnistuisi. Mutta meillä hommat menee yleensä toisin päin. Eli mieheni koskettelee ja nuolee minua ja minun tarvitsee vain harvoin edes koskea häneen, koska mieheni kiihottuu niin helposti.
Poikkeuksia varmasti on, mutta uskon että pitemmän päälle useimmat naiset tarvitsevat koskettelua kiihottuakseen. Kauanko olette olleet yhdessä? Luultavasti minäkin heivaisin tuollaisen ukon pellolle niinkuin muutkin ovat jo ehdottaneet. Varmaan kannattaisi näyttää tämä ketju miehellesi. :) Tsemppiä kinkkiseen tilanteeseen.
vaimoni kostuu ottaessaan minulta suihin ja sen huomaa!
Kuitenkin, jos huomaisin sormea ujuttaessani pilluun että kosteutta ei löydy, niin kyllä nuolisin sen kosteaksi tai ainakin sormin hyväilisin ehkä jopa orgasmiin, usein niinkin. Varsinkin jos oikein vihjailtaisiin, että tarvittaisiin vähän lämmittelyä, niin en todellakaan kyseenalaistaisi tarvetta!
Mies31v
mutta se ei aina tarkoita että olisin tarpeeksi kiihottunut. Usein tarvitsen kosketusärsytystä ennen yhdyntää saadakseni orgasmin yhdynnässä.
Oma vaimokulta kun ei anna pimppiin koskea edes sormella mistään nuolemisesta puhumattakaan. Meillä siis seksi on minulle runkkaamista ilman käsiä ja vaimolle pumpattavana barbarana makaamista. Tärkeintä on että minulta tulee mahdollisimman nopeasti silloin kun säälipillua on tarjolla.
Pitääko mennä huoriin että saa nuolla pimppiä? Voisin jopa hieman maksaa siitä jollekin naisrukalle, jonka oma mies ei ymmärrä pimpin nuolemisen päälle.
Oma vaimokulta kun ei anna pimppiin koskea edes sormella mistään nuolemisesta puhumattakaan.
Myöhäistä rutista kun paska on jo housussa. Täytyy siis vaan tyytyä vielä toistaiseksi kohtaloonsa tai etsiä pimppi, joka tykkää olla nuoltavana.
Ei oikein vielä viitsisi erota syystä että vaimo ei anna nuolla pimppiä. Vaikka olisihan se hienoa kertoa anopille että ero tuli kun sun tyttäres on frigidi lahna.
-8-
jos miehesi tosiaan on sitä mieltä että vain frigidit tarvitsee suuseksiä ja esileikkiä niin eikö hän silloin itse ole sitä jos hän sitä saa ja tarvitsee?
Miksi ylipäänsä annat hänelle jos et saa mitään takaisin? Monen kohdalla tässä alkaisi selibaatti.... Ja sitten miehesi poraisi miksi vaimo ei halua seksiä....
Kyllä mäkin siitä seksistä jotain haluaisin, eikä toi riittäisi mulle alkuunkaan. Liukuvoiteita en suostuisi käyttämään kun esileikki on sitä varten. Miksi ylipäänsä menet sen miehen kanssa sänkyyn?
.. tietenkin sinä, nainen, olet oikeassa.
"Välillä on erimielisyyttä. Se tarkoittaa, että minä olen joskus vähän erimielinen ja sitten taas tehdään niin kuin vaimo sanoo. Sillä tavalla tässä on toimeen tultu."
Pres. Mauno Koivisto, ylioppilaslehti
Meillä menee niinpäin, että mies kiihottuu katsellessaan minua (ei tarvitse kosketusta lämmetäkseen), ja minä kiihotun miehen kosketuksesta, eli nuolemisesta ja sormettamisesta, sivelyistä ja hyväilyistä.
miehesi on aivan hakoiteilla, ja mina olisin jo lempannut tuollaisen itsekkaan sian kauan sitten pellolle. ei kai se vanha koita mitaan uusia temppujakkan opi kuitenkaan....