Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako naisesi näyttää seksikkältä muille?

Vierailija
05.10.2025 |

Pidätkö siitä, että naisesi pukeutuu seksikkäästi, vaikka silti hyvällä maulla vai haluatko, että hänen hyvä vartalonsa on vain teidän privaattijuttu?

Saako naisesi näyttää seksikkäältä muille?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käskenyt kaunottariani pukeutumaan henkeäsalpaavan seksikkäästi/paljastelevasti, aina kun se on "mahdollista", työpaikalla niin ei aina ole. Tämä on seksileikki joka antaa ison tujauksen hormonikoktailia kummallekin.

Vierailija
2/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saako naisesi näyttää seksikkältä muille?"

Sitä näyttääkö nainen seksikkäältä ei voi päättää nainen, eikä mies jonka nainen nainen on, vaan ne muut.

Läskikasa näyttää rumapainoiselta lähes kaikille miehille, ei seksikkäältä.

Wanhusnainen näyttää rumaikäiseltä lähes kaikille miehille, ei seksikkäältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys näin naisen näkökulmasta. Mutta jos olisin parisuhteessa, jossa mies päättäisi minkälainen laittautuminen on soveliasta, olisi hän pian exäni. En todellakaan pukeudu paljastavasti mutta jos mieli tekisi niin se olisi oma asiani. Käytös ja toisen (puolison) kunnioittaminen on se mikä ratkaisee, ei pukeutuminen.

P.s. Enkä siis ole parisuhteessa (koskaan ollutkaan). Koen itseni onnellisimmaksi sinkkuna.

Vierailija
4/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni pukeutukoon burkhaan.

Vierailija
5/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on seksikäs. En voi siihen vaikuttaa! 

Vierailija
6/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aasia maksoit vaimostasi, ap?

Vierailija
7/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kysymys näin naisen näkökulmasta. Mutta jos olisin parisuhteessa, jossa mies päättäisi minkälainen laittautuminen on soveliasta, olisi hän pian exäni. En todellakaan pukeudu paljastavasti mutta jos mieli tekisi niin se olisi oma asiani. Käytös ja toisen (puolison) kunnioittaminen on se mikä ratkaisee, ei pukeutuminen.

P.s. Enkä siis ole parisuhteessa (koskaan ollutkaan). Koen itseni onnellisimmaksi sinkkuna.

Et ole nainen, olet vanhapiika.

Vierailija
8/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole nainen, olet vanhapiika.

Ok 😂😂 Omasta valinnasta sitten <3

Vierailija
9/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa; on jopa suotavaa.

Vierailija
10/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaimo ei pukeudu seksikkäästi, vaan mukavasti. Jos nyt hypoteettisesti ajattelen, niin riippuisi paljon miten, ja miksi. En tykkäisi, jos kotona olisi jossain lökäpöksyissä, mutta ulos lähtiessä pukeutuisi minihameeseen, ja sukkanauhoihin. Tulisi loukattu olo, että muita varten panostetaan, mutta ei minua varten. Jos taas kotonakin olisi nuo hepeneet päällä, niin silloin ei haittaisi, vaikka muuallakin pukeutuisi noin.

Vierailija
11/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saa pukeutua miten itse haluaa. Niskavillat nousee pystyyn, kun kuulee miehistä jotka ohjailevat naistensa pukeutumista. Tekisi mieli ohjeistaa, että "juokse tai ryömi, miten vain karkuun parhaiten pääset".

Vierailija
12/22 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kehun silloin kun vaimon pukeutuminen miellyttää ja en niin kommentoi, jos olen erimieltä. Näin ollaan päädytty tilanteeseen, että vaimo oikeasti tietää minun mielipiteen. Sen enempää en ohjaile vaimoni pukeutumista ja kyllä hänellä on ihan hyvä maku ja tyyli pukeutua sen mukaan millaiseen tapahtumaan ollaan lähdössä. Enkä koskaan ole pahastunut, vaikka hän lähteekin pikkumekossa ja hepenissä johonkin. Tiedän, että hän tulee aina kotiin ja kun olen kehunut lähtiessä, niin monesti palatessa on jotain kivaa tarjolla.

Vierailija
13/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin ja odottaisinkin, että miehelleni olisi ongelma jos yhtäkkiä alkaisin pukeutua paljastavasti, käymään viihteellä tai julkaisemaan itsestäni antavia tai ns herutuskuvia someen. 

Hän ei sellaista puolisossa arvosta, mutta ei muissa paheksu saati yritä ketään kontrolloida vaan on yksinkertaisesti pyrkinyt löytämään kaikin puolin sellaisen kumppanin jolla jo lähtökohtaisesti on samanlainen elämäntapa ja -katsomus. Ei hänkään testaile viehätysvoimaansa tai tiiraile herutuskuvia tai käy juhlimassa. 

Ei hän silti siitä pahastu, että pukeudun nätisti ja saan miesten huomiota muuten silloin tällöin. Ei ilmeisesti saa siitä mitään extrakiksejä mutta enemmän suhtautuminen on sellainen että no totta kai muutkin huomaavat että olen ihan nätti. Sehän taas miten seksikkäänä joku toinen mies minua pitää, siihen en voi minä eikä mieheni vaikuttaa. 

Vierailija
14/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kehun silloin kun vaimon pukeutuminen miellyttää ja en niin kommentoi, jos olen erimieltä. Näin ollaan päädytty tilanteeseen, että vaimo oikeasti tietää minun mielipiteen. Sen enempää en ohjaile vaimoni pukeutumista ja kyllä hänellä on ihan hyvä maku ja tyyli pukeutua sen mukaan millaiseen tapahtumaan ollaan lähdössä. Enkä koskaan ole pahastunut, vaikka hän lähteekin pikkumekossa ja hepenissä johonkin. Tiedän, että hän tulee aina kotiin ja kun olen kehunut lähtiessä, niin monesti palatessa on jotain kivaa tarjolla.

Tykkäät ilmeisesti päästä liukkaille. 

Vierailija
15/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on virkatehtävissä, niin ei hänen sovi seksikkään näköinen olla. Ajatlkaa nyt, jos tuomari tai pappi on seksipommiin näköinen, niin eihän se sovi. 

Vierailija
16/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on luontainen taipumus vetää vieraitten miesten katseita ja huomiota puoleensa ja jopa kilpailevat siinä. Oman miehen katseet eivät enää niin paljoa kiinnosta . Mutta siinä ei miehen kannata antaa periksi. Ei se ole leikin asia. Miehestä tosin usein tuntuu hauskalta, kun vieraat miehet kuolaa vaimoa sillä silmällä, mutta se ei ole hauskaa leikkiä. Sen on varmasti moni mies saanut kokea.    Joten en anna vaimon olla turhan seksikäs muuta kuin kotona.

Vierailija
17/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä puuttunu vaimon pukeutumiseen enkä ajatellu alkaa sitä tekemäänkään.  Eli saa pukeutua tasan niin seksikkäästi tai epäseksikkäästi kun hyvältä itsestään tuntuu

18/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kerran soutelemassa Hyvinkään läheisellä järvellä. Naiseni otti jo alkumatkasta paitansa ja liivit pois. Menimme yhdelle nuotiopaikalle ja hänen mielestään olisimme voineet rakastella siinä keskellä päivää. Menin kiinnittämään venettä ja samalla paikalle pölähti partiolaisryhmä. Se oli parista minuutista kiinni. Nainen yläosattomana ja minä kikkeli pystyssä venettä kiinnittämässä.

19/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni saa ja minä jopa toivon. että hän on edukseen ja henkeäsalpaavan näköinen. Rintaliivit sikseen.

Vierailija
20/22 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mies määrää miltä näytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan