Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45-vuotiaat miehet tinderissä luulevat ettei heillä ole kiire lapsen tekoon

Vierailija
05.10.2025 |

Olen itse vähän alle nelikymppinen nainen ja olen käynyt tinder-treffeillä. Pari miestä on ollut noin 45-vuotiaita. Heidän tulevaisuuden toiveisiin on vielä kuulunut lapset ja perhe. Mutta nämä miehet ovat sanoneet, että ei heillä kyllä mikään kiire ole.

No kyllä heidän ikäisillään alkaa jo olla kiire. Vaikka Sauli Niinistö sai lapsen vielä vanhemmalla iällä, ei se tarkoita että kaikilla tavismiehillä tällaista mahdollisuutta on. Sauli oli sentään presidentti, joten hänellä on varaa palkata lastenhoitoapua ja esimerkiksi siivousapua niin paljon kuin haluaa.

Ei naiset yleensä innostu tekemään lasta yli 45-vuotiaan miehen kanssa, koska naiset haluavat että mies on sen ikäinen että jaksaa osallistua vielä aktiivisesti lasten kasvatukseen. 

Ne treffimiehet eivät olleet edes erikoisen näköisiä eivätkä tarjonneet edes kahvia kahvilassa, joten millä konstilla he luulevat saavansa vielä nuoren naisen? Elleivät sitten hae ulkomailta jotain nuorta thaikkua, mutta nämä miehet eivät olleet jotenkin sen tyylisiä että niin tekisivät. 

Kommentit (216)

Vierailija
121/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhojen isien lapset kärsivät useammin autismista, ADHD:sta, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja skitsofreniasta. Näin siksi, että iän myötä miehen sperman laatu heikkenee. Mitä enemmän isällä on ikää, sitä todennäköisempiä ovat lapsen ongelmat.

45-vuotiaana isäksi tulevalla todennäköisyys saada ADHD-lapsi oli 13-kertainen verrattuna nuorempien isien lapsiin. Kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja psykoosiin sairastumisen riski todettiin 25 kertaa suuremmaksi.

Tutkimuksessa on analysoitu vuosina 1973-2001 syntyneiden yli 2,6 miljoonan ruotsalaislapsen tietoja."

Eli isän kannattaa tehdä lapset viimeistään 44-vuotiaana.

Joillekin tämä tieteen ymmärtäminen on kovin, kovin vaikeaa.

Koita ymmärtää, että tuos

Huumori on vaikea laji. Jos alkaa liikaa *taustadataa* selvittämään, jää ne vähätkin lapset tekemättä, paitsi niillä nepsyillä, narkeilla yms. 

Ai se oli huumoria? No, älä jätä päivätyötäsi.

Tottakai ainakin nainen valikoi lapsilleen isää aivan eri kriteereillä kuin mitään satunnaista panoa.

Yksi kriteeri on ikä. Sitten on näitä muita, joista naisia aina parjataan, kuten esimerkiksi miehen sosiaalinen asema, kyvykkyys ja potentiaali. Eihän sellaisilla ole kovinkaan paljoa merkitystä muuten kuin lapsen tulevaisuuden varmistamisessa.

Vierailija
122/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin on melko varmaa ettei Saulin lapsi edes ole tehty Saulin siittiöillä. Suomessa ei hedelmöityshoidoissa voi käyttää 70-vuotiaan spermaa. 

Voihan sitä pakastaa nuorena.

Olisikohan Sale tehnyt niin? Taisi olla Jennin idea koko juttu.

Veikkaan että luovuttaja oli Saulin lähisuvusta. 

Höpsis. Jos sperma tulee ulos munasta se on kelvollista siittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne 45-vuotiaat miehet lisäksi valittivat, että heidän on hyvin vaikeaa päästä treffeille tinderin kautta. Minäkin lähdin heidän kanssaan treffeille oikeastaan vaan sen takia koska olen sarjadeittailija, taktiikkani on siis treffata mahdollisimman monta miestä jos heidän joukostaan löytyisi sopiva kumppaniehdokas.

Miten siis luulevat vielä vanhempina nuoria naisia saavansa, jos se ei heiltä nytkään onnistu eivätkä edes pelkille treffeille meinaa päästä? Itse pääsen sentään tinder-treffeille niin paljon kuin jaksan käydä. t. AP   

Alkaako sitä lisääntymishaluista kumppania löytymään, jos kerta pääset tinder-treffeille niin paljon kuin jaksat käydä? Etkö sinä miesten kanssa kuitenkin treffaile. Ainakin joku mies on onnekas. Kyllä kannattaisi ainakin kahvit tarjota.

Vierailija
124/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne 45-vuotiaat miehet lisäksi valittivat, että heidän on hyvin vaikeaa päästä treffeille tinderin kautta. Minäkin lähdin heidän kanssaan treffeille oikeastaan vaan sen takia koska olen sarjadeittailija, taktiikkani on siis treffata mahdollisimman monta miestä jos heidän joukostaan löytyisi sopiva kumppaniehdokas.

Miten siis luulevat vielä vanhempina nuoria naisia saavansa, jos se ei heiltä nytkään onnistu eivätkä edes pelkille treffeille meinaa päästä? Itse pääsen sentään tinder-treffeille niin paljon kuin jaksan käydä. t. AP   

AP, lopeta nyt jo toi valittaminen. Älä jatkossa käy treffeillä sellaisten miesten kanssa, joista et ole edes kiinnostunut, niin ongelmasi on ratkaistu.

Ei sitä voi tietää onko kiinnostunut jostain miehestä ennen kuin on treffannut kyseisen miehen. Itse en ainakaan pelkän kuvien ja tekstin perusteella kunnolla kiinnostu kenestäkään, vaan haluan tavata livenä ja katsoa kiinnostaako. t. AP 

Vierailija
125/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lähdin heidän kanssaan treffeille oikeastaan vaan sen takia koska olen sarjadeittailija, taktiikkani on siis treffata mahdollisimman monta miestä jos heidän joukostaan löytyisi sopiva kumppaniehdokasItse pääsen sentään tinder-treffeille niin paljon kuin jaksan käydä. t. AP   

Asutko jollain isolla paikkakunnalla, jos kerta käyt paljon treffeillä? Siis tarkoitan, että siellä asuu paljon ikäisiäsi sinkkuja?

Pro deittailijat deittaavat maailmanlaajuisesti.

Vierailija
126/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet laskevat sen varaan, että siittiöt ovat teoriassa siitoskykyisiä miehen elämän loppuun, mutta he sivuuttavat kaikki muut yhtälön osatekijät.

Vierailija
127/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet taas ovat niin härskejä etteivät välitä tämänkään langan mielipiteistä ja tekevät vielä lapsia vaikka olisivat yli 45.

Vierailija
128/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, lopeta nyt jo toi valittaminen. Älä jatkossa käy treffeillä sellaisten miesten kanssa, joista et ole edes kiinnostunut, niin ongelmasi on ratkaistu.

Jos sieltä löytyisi joku sen verran varakas, että kahvit tarjoaisi.

Vierailija
129/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lähdin heidän kanssaan treffeille oikeastaan vaan sen takia koska olen sarjadeittailija, taktiikkani on siis treffata mahdollisimman monta miestä jos heidän joukostaan löytyisi sopiva kumppaniehdokasItse pääsen sentään tinder-treffeille niin paljon kuin jaksan käydä. t. AP   

Asutko jollain isolla paikkakunnalla, jos kerta käyt paljon treffeillä? Siis tarkoitan, että siellä asuu paljon ikäisiäsi sinkkuja?

Asun aika isolla paikkakunnalla, niin että treffattavia miehiä riittää. t. AP 

Vierailija
130/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vanhojen isien lapset kärsivät useammin autismista, ADHD:sta, kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja skitsofreniasta. Näin siksi, että iän myötä miehen sperman laatu heikkenee. Mitä enemmän isällä on ikää, sitä todennäköisempiä ovat lapsen ongelmat.

45-vuotiaana isäksi tulevalla todennäköisyys saada ADHD-lapsi oli 13-kertainen verrattuna nuorempien isien lapsiin. Kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja psykoosiin sairastumisen riski todettiin 25 kertaa suuremmaksi.

Tutkimuksessa on analysoitu vuosina 1973-2001 syntyneiden yli 2,6 miljoonan ruotsalaislapsen tietoja."

Eli kuinka suuri osuus lapsista on terveitä ja kuinka suuri osuus ei?

Siis nuo diagnoosit annetaan lapsen käytöksen ja ihmisten arvioiden perusteella. Ne eivät ole geneet

Voi tulla. Omassa suvussa kahden miehen vaimo on saanut SAMAN SYÖVÄN ja myös miehen pojan vaimo on kuollut syöpään. Suvusta eronneet naiset ovat pelastuneet.

Vierailija
131/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on vuosikausia syyllistetty miten biologinen kello tikittää, vanhenee ja riskejä tulee kokoajan lisää, jos nyt yli 30-vuotiaana onnistuu edes enää raskautumaan, hirveä riski saada jollain tavoin poikkeava lapsi, raskaus ja synnytys on valtava riski vanhemmalle synnyttäjälle jne.

Jostain syystä miehille ei tälläistä valtavaa syyllistämiskampanjaa ole ollut.

Luepa tämä ketju. . .

Ei tämä ole mikään kampanja. 

Ei kai lapsettomille naisillekaan ole suunnattu mitään syyllistävää lapsentekokampanjaa. Perhehelvetissä elävät ja yh:t haluavat vain laittaa vahingon kiertämään.

Kyllähän lapsettomuudesta ja pienenevästä

Koske miehiä myös, yleensä nuoria pariskuntia.

Vierailija
132/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vähän koomista kun siellä säbäkentän laidalla seisoo nuorten isien keskellä yks isoisäikäinen. Kukaan ei tiedä että onko se isä vai isisä. Eikä kukaan kehtaa kysyä. Jossain vaiheessa sit lapsi huutaa "iiiskäää". Silloin muut vanhemman vilkaisevat epäuskoisesti toisiaan. Nähty on. 

Kuulostaa ihan kauhealta! Miten ne ihmiset selvisivät tuosta kaameasta tilanteesta säbäkentän laidalla? Kuolivatko he kaikki? Joutuivatko he mielisairaalaan, kun näkivät kuinka joku lapsi kirmasi iäkkään isän syliin? 

Tuo on pahinta, mitä kenellekään voi tapahtua.

En edes ollut paikalla, mutta pelkkä tieto siitä että jossain säbäkentän laidalla lapsi on joskus huutanut iäkkään isän suuntaan "iiiskää", saa minut tuupertumaan maahan, samalla kun pitelen rintaani valtavan tuskan vallassa. 

Tämä on pahinta mitä olen koskaan kuullut!

Vierailija
133/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia on vuosikausia syyllistetty miten biologinen kello tikittää, vanhenee ja riskejä tulee kokoajan lisää, jos nyt yli 30-vuotiaana onnistuu edes enää raskautumaan, hirveä riski saada jollain tavoin poikkeava lapsi, raskaus ja synnytys on valtava riski vanhemmalle synnyttäjälle jne.

Jostain syystä miehille ei tälläistä valtavaa syyllistämiskampanjaa ole ollut.

Missä tällainen valtava sytllistämiskampanja on ollut ja kenen toimesta? 

Mediassa, terveydenhuollossa, koulun biologiantunneilla, kyllä tähän on törmännyt toistuvasti. Miesten iästä ei samassa yhteydessä ole ikinä mainintaa, vaikka mm. siittiöiden laatu huononee ikääntyessä. 

Ok. Eli kun terveydenhuollossa kerrotaan tutkimuksiin perustuvaa tietoa naisille, se on valtava syyllistämiskampanja?

Vierailija
134/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä voi tietää onko kiinnostunut jostain miehestä ennen kuin on treffannut kyseisen miehen. Itse

Ok. Jos et viesittelyssä selvitä edes niin oleellista asiaa kuin lapsitoiveet, niin et kyllä voi syyttää kuin itseäsi, jos treffeillä selviää että toiveenne ei kohtaa. Me vauvalla emme voi sinua tässä asiassa auttaa, sun pitää ihan itse uskaltaa toi asia kysyä. 

Vierailija
135/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stadiki on snadi mesta, jossa kaikki tuntee kaikki. Kumppaniehdokkaat käy vähiin jos saa maineen, että on hakemassa mahdollista isää lapselleen.

Vierailija
136/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olin jo viestitellessä kysynyt miesten lapsitoiveita ja niitä tuntui olevan, mutta treffeille puhuivat siihen malliin että voivathan he lapsen tehdä vaikka kymmenen vuoden päästäkin kun onhan heilllä aikaa ja ei heillä ole kiire. 

Vierailija
137/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stadiki on snadi mesta, jossa kaikki tuntee kaikki. Kumppaniehdokkaat käy vähiin jos saa maineen, että on hakemassa mahdollista isää lapselleen.

Outo kommentti. Todellisuudessa yli 60% lapsettomista miehistä haluaisi lapsia. 

Vierailija
138/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vähän koomista kun siellä säbäkentän laidalla seisoo nuorten isien keskellä yks isoisäikäinen. Kukaan ei tiedä että onko se isä vai isisä. Eikä kukaan kehtaa kysyä. Jossain vaiheessa sit lapsi huutaa "iiiskäää". Silloin muut vanhemman vilkaisevat epäuskoisesti toisiaan. Nähty on. 

Kuulostaa ihan kauhealta! Miten ne ihmiset selvisivät tuosta kaameasta tilanteesta säbäkentän laidalla? Kuolivatko he kaikki? Joutuivatko he mielisairaalaan, kun näkivät kuinka joku lapsi kirmasi iäkkään isän syliin? 

Ei kuollut. Mutta isi kuoli ennen kuin jälkikasvunsa kerkes tullatäysi-ikäiseksi. Mutta joo, kukapa mies lapsen etua ajattelee... 

Vierailija
139/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just 46v mies ja eronnut hetki sitten. Ei ole kiirettä lapsentekoon kun niitä on ennestään jo 2: 16v ja 18v. Nyt voin keskittyä enemmän omiin juttuihin. Ei todellakaan ole vauvahaaveita enää.

Vierailija
140/216 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes ollut paikalla, mutta pelkkä tieto siitä että jossain säbäkentän laidalla lapsi on joskus huutanut iäkkään isän suuntaan "iiiskää", saa minut tuupertumaan maahan, samalla kun pitelen rintaani valtavan tuskan vallassa.

Ja pointti viuhahti yli kovaa ja korkealta. 🙄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän