Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***tyylilyylit***

12.04.2007 |

Avasin uuden jo, kun toi pino on jo jonkusen pitunen...

Rimpe: en voi paremmin sanoa kun mitä nonuli jo sanoi, se on se naisen mieli... mut sä plussaat:))) Ja oli kiva kuulla susta... olet tärkeä.

Nonuli: sie oot sulonen immeinen:))

B-E: Ihana kun kävit:)) ja kiva kuulla susta. Ja suuri kiitos myötätunnosta.

Nyt on tilanne se, että ei vuoda mitään, välillä valkkista kyllä. Lämmöt hypänny illan aikana 37,5. Jännää... en tiedä mitä ajatelle, parempi ettei ajattele mitään varmaan... ajatukset pyörii todella omassa navassa, vaikea keskittyä mihinkään muuhun. Onneksi tytöt tulee huomenna!! vietetään " tyttöjen iltaa"

Nyt meen syömään pitsaa, mies kulta leipo mulle, että mieli parantus, huomiseen rakkaat!!

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi: Paljon Onnea Oinas, syntymäpäivän johdosta!!! Määkin jouduin hetki sitten lisäämään yhen numeron mun ikääni!!! Meinaatkos pitää oikein isotkin bileet ;-)

Nippara. Älä välitä...mää pysyn täällä Sun kanssa hamaan tulevaisuuteen asti =-) En usko, että minäkään raskaudun vielä hetkeen :-(

Rimpe, halauksen tarpeessa taidat olla!! *halaa* toivotaan, että se acon-testi oli viallinen :-)

Vetäsin eilen komeet kalsarikännit... :-/ En tiedä tuliko siitä sitten mieli paremmaksi, mut ei onneksi tullu ainakaan krapulaa :-) Tyttökin antoi Onneksi nukkua kymmentä yli kaheksaan, ennenkun heräs, ja huusi, että :äiti, pituhätä!

Kai sitä tänään pitää mennä puutalkoisiin tohon pihalle...on luvattu taas tosi lämmin ja aurinkoinen päivä!

Prisku, sulla on kaikki oikeus hehkuttaa raskautumistasi, ja ihanaa, että olet päässyt jo mammavaatteita ostelemaan!

nonuli

Vierailija
22/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

72oinas; Hyvää synttäriä! Kiva kuulla siustakin..Miulla on kuun lopulla np-ultra, ja sitä jännitellään..

Rimpe; **Isot halit siulle** Mut toivoahan on niin pitkään kuin täti jättää tulematta..

Priscu; Ihanaa että ostoksillekin oot jo kerenny:) Oiskin ihanaa ostella jo jotain, mut taikausko vaikuttaa sen verran ettei uskalla..Itelleni pari mammavaatetta uskaltanu, ja masutuubin:) Pakko kokeilla semmoistakin..

Onnittelut vielä!

Niin ja sitähän piti viel sanoa, ettei me teitä minnekään jätetä! Ette niin helpolla meistä päsekään:D Kaikki ootellaan mukaan ja sit vallataan o-puoli, eikös niin?:)

Nyt äkkii aamupalalle, ettei ala nousta pala kurkkuun..

Milenna rv 10 tasan..(voiko olla jo noin paljon?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin happihyppelyllä, teki hyvää!!

Rimpe: Ei se ole vielä pois suljettu!!!!! EI TODELLAKAAN!!!!! vielä se plussa tulee. piste.

Nippara&nonuli kans, nyt ette höpäjä, kyllä te plussaatte ja vielä ihan pian!!!

Oinas: Olisin voinu onnitella sua tietysti synttäreistäsi.... sori... onnea siis miljoonasti. Ikä on vaan numero!!

Milenna: Mä oon tällänen höperö... olisi viisaampaa olla ihan hissukseen eikä ostella vielä mitään, mut minkäs teet kun ei tota kärsivällisyyttä muolle kauhalla annettu!!!

Vierailija
24/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea oinas syntsistä!

Rimpe, älä ihan vielä luovuta, me ei ainakaan uskota ennenku tätsy tulee. Halutaan sut kans mukaan o-puolelle!

milenna, sulla alkaa tosiaan olla ensimmäinen neljännes raskaudesta takana! vau! pian näet vaavin ultrassa, ihanaa!

prisku, anna mennä vaan, tee sitä mikä hyvältä tuntuu! eihän elämää pitäis elää koko ajan murehtien etukäteen mitä voi sattua. pakko kyl myöntää et mä oon sellanen, vaik en haluis!

mä oon koko ajan valittanu kaikille ku ei oo oireita ja en varmaan ees oo raskaana oikeesti, kahvikin maistuu niin hyvin. lämmöt on ihan normit, mikä on tosi outoo. viimeks raskaana ollessa ne oli koholla.

noh, ällön öllön vaan nyt sitten, pakko kai se on uskoo että tää lievä ällötys joka tulee ja menee johtuu raskaudesta. välillä on ihan normiolo ja sit samantien pala kurkussa. kahvi alkaa hieman tökkiä, mitään makeeta pullaa tms. ei tee mieli. kurkku on ihanaa!!! ja kurkkupastilli suuhun kun öllöttää, niin helppaa! tää on kyl viel pientä pahaa oloa joten varmasti lisääntyy viel, ounou... mä oon tosi huono kestämään pahaa oloa. meen ihan vetämättömäks. mut tänään kyl huomasin että kun pakottaa ittensä ylös ja tekee jotain, se niinku unohtuu se öllötys.. ja jokailtainen palelu on mulla ollu kyl jo kauan. ihan ku olis kuumetta, mutta ei oo.

nyt tytölle ruokaa, see you!

sande

Vierailija
25/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on masut täynnä grilliruokaa .-) tein ite lohkoperunoita, laitan niihin pelkästään suolaa ja paljon paprikamaustetta!! Tulee tosi hyviä, ja niissä ei ole yhtään rasvaa =-) Sit iso fetasalaatti johon paljon makeeta sipulia ja fetakuutioita, nam! Kyllä nää kevään ekat grillaukset maistuu niin taivaallisilta!!

Sannuska, en nyt yhtään muista kuinka pitkällä Sun raskaus on? Mutta mulla oli esikoisesta aivan törkeä pahoinvointi, ja sitä oli kokoajan, aina siihen, että ummistin yöksi silmät, ja samapeli jatkui heti ylösnoustua Ei siinä auttanut mitkään poppakonstit. Ainut mikä helppas oli mun juomat miljoonalitraa jäävettä päivässä, ja jäiset mansikat!!:-( Se oli todella kamalaa, olo oli niinkuin olis ollut vuosisadan krapula kokoajan. Olin täysin vetämätön ja ajatukset oli vain kokoajan pahassaolossa, ja, että mahtaako kohta lentää oksennus! Ei lentänyt kun kerran, ja muuten vain kuvotti kokoajan!! :-( Sitä kesti rv6 rv:lle 11, sit pahanolon tunne tuli vain satunnaisesti, esim paäikkäreitten jälkeen! Sen jälkeen ne pahanolonkohtaukset onnneksi häipyi ku pierut saharaan, ja alkoi se " auvoinen aika" !!!!

Nauttikkaa vain noista pikkusista pahanolontunteista, niistä kaikista on palkinto jo matkalla =-)

Nyt me lähetään kauppaan!

nonuli

Vierailija
26/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on käynyt lyylitkin hiljaisiksi :-(

Viides tero syöty ja toiset viisi jälellä, ja kuinka ollakaan tuhertelu alkoi jo :-(... ei sitä paljoa ole(vielä) mutta sen verran, että kalsonkeihin oli raita tullut, ja hitusen jäi paperiinkin No, eipä ole mitään uutta, eipä ne sillon vuosia sitten mulle kirjotetut primolutitkaan noita vuotoja pystyneet poissa pitämään! Ei mahda mitään. Turha tässä on parkumaan alkaa, kun ei sillä ainakaan mitään voita, eikä se tuhertelu sillä poistu :-I (en sitten jaksa usko mihinkään kiinnittymisdippeihinkään :-Z ) Kp on vasta 22, että piiiiitkä tuhertelu sitten tiedossa!! Tais olla viimonen kerta kun noita terskoja vedän kurkusta alas!

Moro sit!

nonuli

Vierailija
27/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on hiljasta täällä....

nonuli ponulim, voi perse. En paremmin osaa sanoa. Enkä usko muuten minäkään dippeihin, joka kuussa on dipannut ja kimi tullu ferrarillaan, tässä kuussa ei dippiä ja tulos +++++++! Mutta muista nonuli että oli mullakin se vuoto...

Vierailija
28/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nonuli, ei tääl sais puhuu ruuasta! Heti herahti vesi kielelle kun aattelinkin tuota siun ruokaa..ite oon hulluna fetaan, vaikka en kyl tiiä saisko sitä nyt ees syödä..ja paprikaiset lohkoperunat, nam! Ääh..kohta pitää lähettää mies ees grillille, että sais jotain namia:)(Mahd. rasvaista tietty *ja paino ei nouse yhtään..*)

No ei, tuskin se lähtis vaikka yrittäsinkin..se on semmoinen jääräpää:(

Mulla on taas tänään ollu vähä kipuja tuol oikeel alamasussa..pelottaa et jos onkin kohdunulkopuolinen tms. mut ois kai se jo aiemmin tehny isompiakin kipuja?Siis jos munatorvessa tms. ois..Jos jollain ois kokemusta, niin kaikki tieto ois tärkeetä..

Voi apua, tästä huolestako mie unelmoin jo ties miten kauan..

Vierailija
29/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mitään menkkavuotoa vielä ole, tää on vaan sitä mun ns. normaalia tuhruttelua, kun ei kerran tuo keltsirauhanen oikeen kunnolla pelitä, ja sit toi napukan ympäristös oleva yks osiokin vuotelee helposti...sitä mulla oli esikostakin ne ekat kolme kuukautta, et voihan sitä silti raskautua...

Vituttaa vain, kun aina mun perseeni on suoltamassa jotain mönjää ulos :-( ettei nyt vaan pääsis toi kalu kasvamaan tohon mun ottaani.. *takoo vimmatusti lekalla*

Oon ihan ok asennoitunut tähän hommaan jo!! En jaksa enää märehtiä monta päivää jälkeenpäin ku menkat on alkanu...Helevetti, ei se siitä parane, eikun uutta siemenlastia sit vain sisään!!

Milenna:mun vatta oli sillon esikosta niin arka, et en aivastaa uskaltanu, kun ajattelin et repeää!! Ei kohdunulkoinen enää tossa vaiheessa...Kyllä se vauva on jo sen verran " iso" että olis rikkonu sun munistuubin jo ajat sitten!! Ole huoleti, kyllä se oikeassa paikassa kasvaa :-)

nonuli

Vierailija
30/82 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkokulta varannu tätä toosaa koko päivän, himskatti!

nonuli, mä oon vasta 6+4 viikoilla, mutta esikosta alko pahoinvointi jo 5+ viikoilla. tiedän että tää öllötys mikä nyt on, ei oo oikeestaan vielä mitään, joten pelkään pahenemista.. oksentaminen ja paha olo on mulle jotenkin niin kammoja asioita että huh! mieluummin otan vaikka viikon kuumeen ku yhen päivän oksutaudin, pelkään sitä yökkimistä niin paljon!

milenna, oliskohan kohdun kasvukipuja nuo sun kivut? mä uskon kans et ulkoinen olis aiheuttanu kipua jo paljon aiemmin. ei se ois näin pitkään mahtunu sinne kasvamaan.

mulla on muuten sama ongelma tässäki raskaudes ku ensimmäisessä... alkuraskaus menee ilmoja pihalle suoltaessa... hyh..

masua turvottaa ältsisti, varsinki nyt illalla. mulla ku tota rasvaaki tossa masussa on niin nyt näytän ku oisin viidennellä kuulla. helppoa varmaan tulee olee töissä salailla.. olen koeajalla vielä toukokuun loppuun asti. tosin kyseessä ei oo mikään vakkariduuni, joten en panikoi asiasta.

ruisleipää kun saa syötyö jos nälkäpahaolo iskee, se auttaa kans. hedelmät, varsinki päärynät ja makeat mehukkaat appelsiinit on hyviä!

mulla oli viime raskaudessa kaks kertaa sellaenen 2 vko kestävä järjetön päänsärky, joka ei tauonnu ollenkaan sen 2vko aikana. panadol ei tosiaan auttanu mitään silloin. nyt toivon etten saa taas noita " kohtauksia" , syitä niihin ku ei löydetty. paineet hyvät aina jne. täl hetkel hiukan takoo tuol takaraivossa, siitä tulikin tää mieleeni.. noh, pitänee lähtee unten maille niin jospa se helppaa!

sande 6+4

Vierailija
31/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, et joku muukin piereskelee(puhutaan asioista niiden oikeilla nimilla ;-) ) ku määä! en muista, et ite oisin pieriny raskauden alussa sen enempää ku muuten, mut oon kyl lukenu/kuullu, et se on aika yleistä!! Kai se johtuu toisilla siitä, et kohtu siinä alkuvaiheen kasvuvaiheessa painaa suoleen sillai, epäsuotuisasti ;-) Anna päristä vaan, mitäs hittoa sen on väliä...Kaikki me pieritään, oltiin missejä tai presidenttejä =-) Toivotaan, et tää raskaus ois erilainen, ja pahoinvointia ei olis...Aina saa kato toivoa, eiks jee!!

Mitä hittoa mää olen muuten näin myä

öhään hereillä :-// Hullu... Noh, aiana saa nukkua vauvan kanssa päikkärit:-)

Olette minulle tärkeitä!

nonuli

Vierailija
32/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti vielä sulle, Sannuska sanoa, et ei tosta panadolista ole OIKEASTI mihinkään!! Ota kunnon burana, ei se ole kiellettyä!!! Kielllettyä se on ainoastaan, joskus rv 32 jälkeen(tai sinnepäin) ja ihan vain sen tähden, että se lisää verenvuoto-alttiutta synnytyksessä! Minä sain kovaan migreeniinikin otta aMiranaksia rv:lla 12-16!!!

nonuli taas!!!

Vierailija
33/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas Lyyliystävät!

Niin miekin aattelin et oishan se aiemmin jo poksahtanu se munatorvi, jos ois ollut poksahtaakseen..Mulle kun pitää välillä takoa järkeä päähän, kun ei muuten tunnu menevän:)

Nonuli; Tsemppihalitukset tuhrun johdosta! Eikö se silti vois olla sitä samaa mitä Priscullakin oli..? Peukutan sulle vieläkin, kunnes täti tulee niin pitkään on toivoa..

En taas muista mitä piti sanoa..No, mukavaa päivänjatkoa!

Vierailija
34/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveeks Lyylöset!

Ihana aamu, aurinko paistaa ja ulkona on lämmintä! Linnut laulaa ja kahvia oli kiva hörppiä tuossa rappusilla. Ihanaa kun on kevät!

Kiitos teille tsempityksistä! Ne tuli kyllä tosi tarpeeseen! Eilen olin niin siipi maassa sen negan jälkeen ettei tosikaan, nyt jo paremmalla tuulella.

Sannuska: Mä niin mielelläni tulisin teidän matkassa joulukuisiin tuonne odotuspuolelle! Jotenkin te olette Priscun kanssa tuntuneet koko ajan vähän niinkuin " siskoilta" *tunnustaa nolona*! Mut luonto taisi päättää toisin... :(

Pitkästä aikaa laitan galluppia kehiin: Mitä kuuluu tyylikkääseen Vappuun? Onko tyylikkäillä perinteitä?

Nyt pihaa rupsuttumaan ja autonkin ajattelin siivota sisältä ja pestä ulkoa tänään.

Rimpe

Vierailija
35/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rimpeni mun, sisko:)) miks sä aina itketät mua?? Sä aina sanot niin kauniisti, ja munkin pitää myöntää että sen verran kauan tässä on yhteistä " leipää" järsitty, että mullekkin te olette todella läheisiä ja tärkeitä... huvitti vähän itseäkin kun eilen aamupäivällä oltiin kävelyllä niin puhuin Rimpestä mun miehelle, ihan kun tunnettas muutenkin... rimpe, muistathan että niin kauan kun kimitäti ei ferrarillaan kaahaa... ja vielä sen jälkeenkin, niinkuin minä osoitin:)) Rimpe, mää tykkään siusta niin perkeleesti!!!!

Sannuska ja miltsu: Miksköhän mä aina muuten vastaan teille yhteisesti?!? jotenki ajattelen teitä niin samanlaisiksi, ni vastaan aina yhdessä:)) mulla on kanssa ääretön huoli vaikka mistä... koitetaan rauhottua ja nauttia, jookos? nyt, tänään, me ollaan ainakin saletisti raskaana, huomisesta ei tiedä kukaan... NONULI sen niin kauniisti mulle tossa yks päivä sanoi, miten se meni nonnis? jotenki että tulevaan ei voi mennä...

nonuliponuli: ONNEKSI!!!! ei täti kimi tullutkaan vielä, vielä on kaikki mahdollista!!! mä piän peukkuja! Mä jotenki kunnioitan tosi paljon tota sun asennetta. Oot sellanen realistinen,rehellinen,suorasanainen suomalainen nainen:)) " et jää tuleen makaamaan" vaan menet vaikka läpi harmaan kiven, musta se on tosi upeeta. Onneksi tulit tänne palstalle, sä oot mein koutsi:))

nippara:mitä kuuluu nippara ystävälle?

Mä jouduin eilen vähän itkemään taas, pelkään niin paljon km:a. Luin vanhoja vauvalehtiä ja siinä oli että suurin riski on 9 vko:lla, ja mulla on töissä just sillä viikolla siirto mun vakkaripaikkaan, eli perheosastolle, jossa on pieniä lapsia joita joudun nostamaan jonkun verran... APUA!!! miksi mä tiedän kaikesta liikaa, ihan liikaa... tyttöjä oli niin ihana odottaa ja olla raskaana kun en tienny kaikesta niin helvetin liikaa... mun mies sanoi et se suuttuu todella, jos näkee mun lukevan keskenmenoista tms....

Huvittavaa oli eilen se, kun nauratti joku niin perkeleesti ja nauroin ja hytkyin niin mun mies katto mua tosi tuimasti ja sano " älä hötky kun se vauva heiluu" KÄÄK:DD m nauroin kahta kauheemmin ni se tuli pitämään musta kiinni:DD HASSU!!

Vierailija
36/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: vappu vietetään tänä vuonna ilman tyttöjä joten saapa nähdä. Uskon että ollaan ihan kotona, juodaan simaa, syödään jotain hyvää ja varmaan katsotaan leffoja.... tai sitten mennään mun mutsille syömään jotain ruokaa. Eli ei meillä vappuna ole mitään traditioita. Mulle se ei ole mikään " iso" juttu, niinkun joulu, jossa on sitten ihan selvät perinteet ja traditiot, tosin tulevana jouluna joutuu ehkä olee sairaalassa:)) EI HAITTAA!!!!

Tää piti vielä laittaa: meidän vauva on tyylikäs ilman muuta, sai alkunsa aprillipäivänä, LA jouluaattona, ja pilailli mun kustannuksella (ei meinannu ollakkaan muka kyydissä), eikös ookki tyylilyylien mukainen?? ei ole pipo tuikalla!! ja on muuten tutun ennustajan mukaan tyttö:))

Vierailija
37/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuudes terska naamaan... Tuhrua jo enemmän :-( Kusin siinä tikkuun ja puhdas valkoinen :-I no, tämän arvas...ei kuksittu oikeeseen aikaan...Helvetin munis poksahti yllättäen! Minä poika poperran nämä neljä jäljellä olevaa terskaa, ja ootan sit et se saatanan ämmä alkaa lorista mun housuissa! Toivotaan, että alkaa sit hetipian, ettei tarvi viikkotolkulla odotella pelkän tuhrun kanssa :-Z

Yli seittämän kuukutta nyt menny...grr...

Ei muuta ku perse laulamaan ja uudet simot pimppaan...ja nyt aion naida koko kierron läpi...ja pitää tilata noita kusitikkujakin lisää!!

Rimpe, me jäätiin taas asemalle, mut ei se haittaa, kyl se oikea juna vielä meidätkin kyytiin ottaa!! *halaus*

G:Tuskin mitään isompia Bileitä tiedossa. Eiköhän se mene sen grillauskaavan mukaan kera oluen ja sipsien ja lätkän tietenkin!!! MM-kisat alkaa pian, jee!!

Prisku, niin, ei niiden tulevien asioiden eteen tosiaan pääse...En usko kuitenkaan, et pikkulasten nostelu keskenmenoa aiheuttais...Jos et nyt aivan törkeästi riuhdo ja reuhoa...Eiköhän vauveli hyvin pienet nostelut kestä, eiköhän luonto ole sen niin suunnitellut...

Mun pitää nyt mennä pesemään hampaat, joku on kussu mun suuhun!

nonuli

Vierailija
38/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit tuolla ulkona on kivaa!! Mä olen niin rakastunut kevääseen!! :)

Joo seko mikä seko, mut eipä ole lääkitystäkään tarkistettu muutamaan vuoteen.. ;) Pitäis varmaan noi vettyneet purut vaihdattaa tuolta yläpäästä?

Ei mun ole tarkoitus sua Priscu vetistelemään laittaa! :) Hyvällähän mä vaan.. Sä vaan olet super!

Nonuli: Joo tais se juna perskeles taas puksuttaa ohi! Mulle oli tosin tullut laskuvirhe noiden kp:den suhteen ja pissin siihen halvatun tikkuun aivan liian aikaisin. Eilen oli kuitenkin vasta kp 23 vaikka mä muka laskin että se olis jo 26 (ja pari edellistä kiertoa on olleet 27-28pv)... Ei pitäis yrittää ilman kalenteria laskea. No kaikesta huolimatta mulla on sellainen olo että asemalle jään sun kaveriks vilkuttelemaan noille tänä vuonna nyyttinsä lunastaville!

Lähtekääs lyylit haukkaamaan happea oikein urakalla! Se on mukavaa. Tämä lähtee jatkamaan sormien mustaamista tuonne kukkapenkin kimpuun!

Rimpe

Vierailija
39/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priskukos se mua kaipaili... Täälähän minä, mihinkäs mä lähtisin.... Ei mitään uutta täälläpäin, piinaa, piinaaa....

* Meillä ei vappuna ole mitään erityistä, tehdään munkkeja ja grillataan (jos sää sallii). Lapsille ostetaan isot hienot kaasupallot ja siinä se onkin. Mulla synttärit 2.5. ja yritän epätoivosesti unohtaa, että vuodet taas lisääntyy =/ En mä haluu olla niiiiin vanha... 38v:hän on jo ikäloppu =(

Nippara kp32/35?? dpo11 yk8

Vierailija
40/82 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nonuli, sä oot NIIN ihana, hauska ja sulonen tyyppi, mä nauroin ihan vääränä sun viestiä, luin mun miehellekkin, sekin nauro:D!!!

Rimpe:ite oot!!! Ja mä arvasin!!!! viime kuussa laskit kans pieleen, ja niin tässäkin, mitä sää hötkyilet?? pissi siihen " kusitikkuun" vasta tiistaina, ok?? Ja en laita kyllä sulle noita ovistikkuja postiin, ainakaan vielä, kun sä et tarvi niitä!!!!+++++++++++puhuria sinnepäin:D

Nippara:kyllä kaipailin:) kiva kuulla susta, voi hyvin!!!

Mä lähden kaverin luokse kynsihuoltoon, ihanaa!!!!