***tyylilyylit***
Avasin uuden jo, kun toi pino on jo jonkusen pitunen...
Rimpe: en voi paremmin sanoa kun mitä nonuli jo sanoi, se on se naisen mieli... mut sä plussaat:))) Ja oli kiva kuulla susta... olet tärkeä.
Nonuli: sie oot sulonen immeinen:))
B-E: Ihana kun kävit:)) ja kiva kuulla susta. Ja suuri kiitos myötätunnosta.
Nyt on tilanne se, että ei vuoda mitään, välillä valkkista kyllä. Lämmöt hypänny illan aikana 37,5. Jännää... en tiedä mitä ajatelle, parempi ettei ajattele mitään varmaan... ajatukset pyörii todella omassa navassa, vaikea keskittyä mihinkään muuhun. Onneksi tytöt tulee huomenna!! vietetään " tyttöjen iltaa"
Nyt meen syömään pitsaa, mies kulta leipo mulle, että mieli parantus, huomiseen rakkaat!!
Kommentit (82)
Loistava ajatus. Mistä sitä tietää miten " loistavia" ideoita tuolta saadaankaan... Hih!
Jää nähtäväksi kuinka moni noista pienistä ja mitättömistä persoonista uskaltaa tulla!!
Joskus sitä on oikeastaan huolissaan tollasten ihmisten sielunelämästä... varmaan mun ammattitauti? huumorinkukka se ei ainakaan kuki...
Johan tuli hyvä mieli :-/ näin maanantain kunniaksi! En ole tiukkapipo, mutta ei paljon mieltä kohentanut tuo linkki! Myönnettään, että kielenkäyttöni on välillä vähän ronskia, mutta suurinosa on kuitenkin palstalla käytettävää slangia kera omien " mausteiden" ! Uskomaton Haloo tuollaisesta mitättömästä asiasta?? Tämä on vapaa maa, älköön tiukkapipot tulko lukemaan tekstejä Lyyleihin, jos ei nuppi kestä!!
On tunteet aika usein pinnassa, kuten nytkin...joten, en paljasta kenellekään, että päästin porun kun tuon ketjun luin :´-)
Lähden tästä nyt sitten " kasvamaan aikuiseksi" niinkuin nuo vierailijat kehottivat!
hei hei kaikille!
antaapas niiden siellä haukkua ilman nimimerkkiä, sepäs vasta fiksua.
xD
Mä ymmärrän. Varsinkin tässä kyseisessä asiassa, tunteet on todella pinnassa, ja mulle tuli myös itku sun puolesta. Sairasta sakkia sanon minä. Kultaseni, muistathan että noi mielipiteet oli ihmisten, jotka ei tosiaan uskalla ees nikin takaa kommentoida, niillä on todella pieni elämä, eikä mitään tietoa empatiasta, surettaa jos joku noista on vanhempi. Sulla on varmasti tosi paha mieli tosta, jos se helpottaa, mä kirjotin tonne valvojalle aika pitkän ja asiallisen viestin kyseisestä ketjusta... VAADIN nimimerkkipakkoa myös tonne aihe vapaalle, koska jos siellä kirjotetaan toisten ihmisten asioista, niin siihen PITÄÄ olla PAKKO rekisteröityä. Nonuli ei ole mikään julkisuuden henkilö jonka tapaa kirjottaa, tai mitään muutakaan, mm. oikeudesta tulla vanhemmaksi ruodita tolla tyylillä. Älä ikinä koskaan ajattele että sussa on vikaa, tai sun tyylissä kirjottaa. SÄ olet tän palstan sielu ja sydän, vertaasi vailla oleva ihana nainen, joka aivan SATAVARMANA on hyvä äiti, ja tulee olemaan vielä monelle vauvalle;)
Älä lähde täältä tollasten takia, WE LOVE YOU!!!!!
*kuivaa sun kyyneleet, ja tarjoo vedenkestävää olkapäätä*
Sorry, että tungeksin teidän porukoihin hetkeksi, olen käynyt teidän ketjua satunnaisesti lukasemassa, kun täällä on tuttuja tuolta tontuista :)
Halusin vaan kommentoida tuota av-puolen nonulin juttuja mollaavaa ketjua. Siis, huomasin jo jokin aika sitten että siellä av-puolella kirjoittelee joku sairas ihminen joka kommentoi kymmenien viestien voimin omia juttujaan. Ihmettelin kun viestiä oli pukannut joihinkin ketjuihin minuuntin/kahden välein mihin tahansa aikaan päivästä. Tyyppi siis kommentoi juttuja silleen jakomielitautisesti eri näkökulmista useassa viestissä muutamalla lauseella. Luulen, että sama juttu tässä kyseisessä nonulin jutusta alkaneessa ketjussa, sama tyyppi on melkein kaikkien niiden kommenttien takana!
Nonulin jutut on tämän palstan parhaita ja saa kaikki aina paremmalle tuulelle, piste!!
Kevään jatkoa kaikille tyylilyyleille :)
nonulille halauksia, oi että on typerää ja LAPSELLISTA kopsata toisen viestejä tyyliin häh häh hää katsokaa nyt tätä :/ Ehkä heidän pitäisi nyt katsoa peiliin.
Olkoon. Muakaan ei huvita nyt kirjottaa omia, kun varmaan nekin on kohta pilkattavana.
Huoks.
Mutta hei päät pystyyn :)
Jatketaan samaan malliin!
*ryhmähali ja nonuli keskellä*
musta on huvitavaa että joku saa päänvaivaa siitä mitä nonuli kirjottaa, ja että minä haaveilen kaikesta rv.3!! SO???
ette todellakaan lopeta täällä kirjottamista!!!!
Musta oli eilen kanssa tosi hyvä ketju tuolla aivot narikassa, käykääs haulla lukemassa.
Tulin tuolta Aihe vapaalta tänne, kun pyydettiin :-)
En tosin kommentoinut kyseiseen ketjuun mitään ilkeästi tai muutenkaan, mutta myönnän että nauroin muutamassa kohdassa.
Itselläni on yksi lapsi, ja toinen tulossa joulukuussa jos kaikki menee hyvin.
Sellaista haluaisin kysyä, että onko täällä tosiaan sellaisia, jotka heti ehkäisyn lopetettuaan käyvät ostamassa ovistestejä ja ovat yhdynnässä sitten niiden mukaisesti? Miksi ihmeessä?
Ja toinen asia joka ihmetyttää on se, miksi joku tekee raskaustestin kun on kiertopäivä 21/29, tms? Jos silloin saakin haamuplussan, ja menkat alkaa kuitenkin, tulee vain turhaa surua. Keskeytymisprosentti alkuraskaudessa kun on valtavan suuri.
Ystävyydellä kysyn, kun en itse ole moista koskaan tehnyt. Ymmärrän nämä asiat silloin, kun vauvaa on yritetty jo kauan, mutta en silloin kun yritys on vasta alkanut. Onhan kyse maailman luonnollisimmasta asiasta, josta ainakin tällä palstalla tuntuu tullen jokin oma uusi tieteenalansa: tuntuu, ettei voi vauvaa toivoakaan, ellei bongaile limoja, pissi ovistikkuun ja seiso päällään 30 min joka yhdynnän jälkeen.
Kielenkäytön perusteella (pierujuttuja jne) tyyli on muutamalta hukassa. Huumoria toki ymmärrän.
Jokainen katsos tyylillään, siitä nimi. Tosi sääli jos täällä olevat lyylit loukkaantuu nyt niin paljon että ei enää kirjota tänne loistavalle palstalle.
En tiedä kaikista meistä että onko käytetty heti tikkuja vai ei, mutta mitä sitten? Jokainen tyylillään.
Mulla on kanssa ennestään kolme tyttöä, enkä ollut heidän aikana edes kuullut ovistikuista ja testin tein minäkin sillon kun ajattelin että kai niitten menkkojen olisi pitänyt alkaa... se taas miksi niitä kyseisiä tikkuja tässä yrityksessä käytin, oli ihan puhdas mielenkiinto. Mun kohdalla mä myönnän ihan heti jo kättelyssä että mulle ne oli " stressitikkuja" . Myönnän senkin että mun puolelta seksi meni yritykseksi ja laskemiseksi. Ikävää, mutta ihmisiä tässä vaan ollaan, virheineen kaikkineen... Mulla on kuitenkin maailman ihanin ja ymmärtäväisin mies, ja puhuttu ollaan paljon. Meitä tää yritysaika lähensi ja mun mies ei ainakaan ole säälin tarpeessa, vaan erittäin onnellinen, tässä viittaan siihen että tuolla aivottomien palstalla säälittiin mun miestä.
Ja kyllä vastataan, mutta tässä välissä pitää tehdä muutakin....
onnellista odotusta gia.
Siis eikö " aikuisilla" ihmisillä(?) oo muuta tekemistä kuin ruotia(ja vielä tuohon sävyyn kuin tuol AV:llä) toisten ihmisten juttuja ja kielenkäyttöä??
Onneks ne ei nähneet sitä aiempaa ketjua:D:D
Nonulille isot halit ja Prisculle myös***HALIII***
Ei teissä tytöt oo mitään vikaa:)
Te ootte julkkiksii:)
En muista että täs ketjussa kukaan ois heti yrityksen alettua hankkinut ovistikkuja tms..vaan vasta useemman kuukauden yrityksen jälkeen..
Ja kaikki varmaan tiedostaa tuon mahdollisuuden, että liian aikainen plussa voikin muuttua vuodoksi, mutta voihan sitä sattua kaikkee ikävää myöhemminkin, vaikka kuinka ois vasta menkkojen ollessa myöhässä testannut..että sikäli miun mielestä saa kyl tuulettaa plussaa, olipa se tullut liian aikaiseen tai ei..
Nyt se on sitten aivottomien viesti poistettu, höh, joutuvat alottamaan alusta:))
Meilasin aika mielenkiintosta ajatusten vaihtoa toimituksen kanssa, katsotaan kuinka tässä tulee käymään, mielenkiinnolla seurataan!
Tytöt hei, antakaa olla. Ei me voida poistaa kaikkia pikkusieluja maailmasta, niitä riittää! Mun mies sano että kateellisten ämmien panettelua...
meitsi ainakin jatkaa vanhaan tapaan hehe,
eli testailin sillä caren testillä vaikka kp vasta 24/28, haamun sain aikaiseksi eli väriäkin löytyi aavistus (mikä oli mieluisempi nähdä kuin tyhjä valkoinen kohta). Mä tiedän ettei tarkoita että vahvistuisi välttämättä, kun kemiallisia on ollut aikaisemmin muutama. Mutta katsotaan miltä Aconilla näyttää keskiviikko aamulla :)
Olette ihania kaikki lyylit, tsemppiä kaikille!!!
Ei taida olla noilla omaa elämää ollenkaan... Miten joku jaksaa. Mutta, päät pystyyn, mitä tommosesta välittämään :)