Taitaa mulla jäädä sosionomin muuntokoulutuksen valintakoetehtävä tekemättä. Palautus huomenna puoleen yöhön mennessä enkä ole edes
aloittanut tehtävää. Se tehtävä oli suoraan sanottuna melkoista sontaa. Lisäksi pitäisi tehdä se powerpointina ja mä inhoan sitä.
No ei mun ole mikään pakko päästä opiskelemaan koska mulla on jo sairaanhoitajan koulutus. Oli vähän sellainen päähänpisto hakea tuohon muuntokoulutukseen. Ei ole siis mitään pakko päästä koulutukseen ja työpaikka on kyllä.
Vedän täällä kalsarikännejä ja neulon samalla sukkaa, että ei taida olla sopiva fiilis tehtävän tekoon. :D Huomenna on varmaan krapula eli se siitä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosionomi ei ole sossu. Sosiaalityöntekijä (yliopistokoulutus) on sossu.
Sosionomikoulutus oli alunperin ruotsinkielinen kandidaatin arvoinen koulutus yliopistossa. Ainakin Tampereella järjestettiin, tuli vain mieleen. Tutkintona oli hieman erilainen. Psyk.sh.
Joo niinhän se oli. Loppui muistaakseni 90-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa. Appiukkoni on sellainen ylioistososionomi. Olen ksittänyt, että hieman erilainen tutkinto kuin nykysosionomi.
Olet oikeassa, oli tutkintona erilainen kuin nykyään järjestettävä sosionomikoulutus. Onko paikalla ketään, joka tietää missä määrin oli erilainen koulutus? Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosionomi ei ole sossu. Sosiaalityöntekijä (yliopistokoulutus) on sossu.
Sosionomikoulutus oli alunperin ruotsinkielinen kandidaatin arvoinen koulutus yliopistossa. Ainakin Tampereella järjestettiin, tuli vain mieleen. Tutkintona oli hieman erilainen. Psyk.sh.
Joo niinhän se oli. Loppui muistaakseni 90-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa. Appiukkoni on sellainen ylioistososionomi. Olen ksittänyt, että hieman erilainen tutkinto kuin nykysosionomi.
Olet oikeassa, oli tutkintona erilainen kuin nykyään järjestettävä sosionomikoulutus. Onko paikalla ketään, joka tietää missä määrin oli erilainen koulutus? Psyk.sh.
Ei ole tietoa tällaisesta. Täytin 18v vuonna -97.
Ap
Seli, seli....
Joe ei vaan taso riitä niin se on sit niin.
Vierailija kirjoitti:
Seli, seli....
Voi hyvää päivää. Vai, että ei taso riitä. Niin mulla on jo yksi AMK-koulutus pohjalla. Kyse on sosionomin muuntokoulutuksesta johon pitää olla pohjalla jokin hyväksytyistä AMK-koulutuksista. Mulla on sairaanhoitajan koulutus eli olin täysin pätevä hakemaan tuohon koulutukseen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seli, seli....
Sulla ei riittänyt äly edes peruskouluun.