Taitaa mulla jäädä sosionomin muuntokoulutuksen valintakoetehtävä tekemättä. Palautus huomenna puoleen yöhön mennessä enkä ole edes
aloittanut tehtävää. Se tehtävä oli suoraan sanottuna melkoista sontaa. Lisäksi pitäisi tehdä se powerpointina ja mä inhoan sitä.
No ei mun ole mikään pakko päästä opiskelemaan koska mulla on jo sairaanhoitajan koulutus. Oli vähän sellainen päähänpisto hakea tuohon muuntokoulutukseen. Ei ole siis mitään pakko päästä koulutukseen ja työpaikka on kyllä.
Vedän täällä kalsarikännejä ja neulon samalla sukkaa, että ei taida olla sopiva fiilis tehtävän tekoon. :D Huomenna on varmaan krapula eli se siitä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
'Miksi ihmeessä haluat sosionomiksi, jos olet jo sairaanhoitaja? Sairaanhoitaja on paljon parempi ja hyödyllisempi ammatti.'
Tätä mieltä minäkin.
Pysy vaan arvokkaassa hoitajan työssäsi.
Sossun hommiin ei oikein kukaan enää halua, koska
t4ppouhkaukset..
koska naamalle räkimiset..
Haastavien päihdeasiakkaiden arvaamaton, uhkaava ja epäasiallinen käytös on yhä vakiintuneempi osa sossun päivitt. as.kohtaamisissa.
Lasuasiakkaat hautovat kostoa..
Turvamies vieressä, koska puuggo voi viuhua tiskillä..
En tekisi noin vaarallista työtä, jossa suurin osa asiakkaista syvästi turhautunutta alinta sosiaaliluokkaa ja läsnä jatkuva väkivallan pelko.
Moni täällä puhuu että miksi haluaisit vaihtaa sh sosionomiksi. Yleisin syy on varmaan se että moni sh on aivan loppu/kuormittunut omassa työssä ja jatkuva vastuu ihmisten elämästä läsnä. Osastotyö on tosi raskasta. Sosionomin työ on yleensä hyvin erilaista ja tosiaan muuntokoulutus kestää vain 1,5v maksimissaan.
Itsekin hain hamkiin mutta et tee tehtävää eli ns luovutan tässä vaiheessa.
Aloita heti! Lakkaa roikkumasta täällä!
Vierailija kirjoitti:
Aloita heti! Lakkaa roikkumasta täällä!
En aloittanut enkä kyllä roikkunut täällä. Neuloin sukkaa ja katsoin suoratoistolta yhtä sarjaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitäs jätät viimetippaan... Aikainen lintu peniksen nappaa tai perseen pääsee astumaan.
Oletpa typerä ja kirjoitat todella rumasti. Lisäksi et ymmärtänyt mitä kirjoitin.
Avasin kyllä tehtävän ajoissa ja totesin, että ei kiitos. Ei mitään mielenkiintoa tehdä tuollaista sontaa.
Ap
Tää on toimiva valintakoe. Karsitaan epämotivoituneet.
Mikset täydennä koulutustasi terkaksi?