Jos sinut lukittaisiin yksin vuodeksi Citymarketiin, mitä tekisit, söisit ja joisit?
Saat käyttää ja kuluttaa aivan kaikkea mitä siellä on. Täydennyksiä ei tule.
Kommentit (149)
Lukisin kaikki kirjat ja pitäisin päiväkirjaa.
Mä aloittaisin järjestämisellä. Kaman, mitä todennäköisesti en tule tarvitsemaan, tuuppaisin johonkin nurkkaan päin (esim. kengät, lastenvaatteet, lemmikkikamppeet, suurin osa kosmetiikasta jne...
Sit mulla olisi suuri lattiatila. Hakisin teippiä ja teippaisin lattiaan niin monta ruutua, kuin vuodessa on päiviä. Ensin jakaisin siiderit, lonkerot, viinit ja muut alkoholit vuodelle. Silleen tasaisesti ripotellen. Sipsit, karkit ja limut tähän samaan järjestykseen.
Sen jälkeen legot, palapelit, ristikkolehdet, kirjat yms. tekemiset.
Laittaisin tuotteita pakkaseen, että saisin sulateltua tuoreita koko vuoden ajan. Rakentelisin itselleni jonkinlaisen oman kodin, ettei tarvitse niin avarassa hallissa olla. Seinät ehkä vessapaperipaketeistä yms.
Luulen, että voisin viihtyä ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun kuuluu valikoimaan niin nussisin Fleshlight-keinovaginaa koko yön, samalla joisin kaljaa ja söisin sipsuja.
Saat sellaisen kaupan lokeroon yhdessä vuorokaudessa netistä tilaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko cittarissa uuneja?
No siellä vasta onkin. Täytyyhän siellä paistaa monenlaisia ruokia asiakkaille.
Vierailija kirjoitti:
Ois jännää! Yöllä ainakin. Päivällä lenkkeilisin ympäri kauppaa, että saan liikuntaa. Söisin kaikkea hyvää, katsoisin telkkaria, käyttäisin viihde-elektroniikkaa, juttelisin ihmisille, pyytäisin kavereita "kylään". Tekisin kivan pesän vuodevaateosastolle, jossa lepäisin jossain kolossa välillä.
Irtisanoisin asuntoni, ja säästäisin paljon rahaa vuodessa!
CM voisi tehdä tällaisen ihmiskokeen mainoskikkana! Ilmoittaudun heti! Voin samalla toimia tuote-esittelijänä.
Ai sä ajattelit että se kauppa olisi normaalisti auki? Moni muu varmaan oletti, että yksin kauppaan suljettuna. Niin minäkin. Aloittaja, kumpaa tilannetta tarkoitit?
Ensin suunnittelisin vuoden syömiset sillä tasolla, että tietäisin paljonko lihaa, kalaa, kasviksia jne tulee suunnilleen menemään missäkin kuussa. Sitten varmistaisin että minulla on tarpeellinen määrä ruokaa pakastettuna, ja jakaisin pakasteet eri pakastimien välillä niin että joka pakastimessa on vähän kaikkea. Ettei käy niin että yksi pakastin hajoaa ja esim kaikki lihat oli juuri siinä.
Sitten rakentaisin mukavan asumuksen johonkin takahuoneeseen tms ja tekisin siitä mahdollisimman kodinomaisen.
Lisöksi pitäisi varmistaa veden saanti ja selvittää mitä lääkkeitä ja ensiaputarvikkeita kaupasta löytyy. Murtautuisin henkilökunnan pukukoppeihin siltä varalta että jollakulla olisi siellä antibiootteja tai muita lääkkeitä joita saattaa vuoden aikana tarvita. Tietysti jos kaupan yhteydessä on apteekki niin sitten asia on helpompi.
Ne tuoretuotteet mitä ei ehdi syömään pitäisi pakastaa tai sulkea ilmatiiviisti johonkin. Muuten tulee massiivinen haju, terveys ja kärpäsongelma jos monta tuhatta kiloa elintarvikkeita hitaasti homehtuu hyllyyn.
Sitten pitäisi olla joku keino huolehtia kunnosta. Raivaisin urheiluosastolle kuntosalin ja varustaisin sen kaikella käytössä olevalla välineistöllä. Siirtelisin tarvittaessa hyllyjä niin että saisin tehtyä juoksuradan kaupan ympäri. Tavoite olisi vähintään 10000 askelta ja punttitreeni joka päivä. Mielenvirkistykseksi voisi toki tehdä muutakin liikuntaa, vaikka kaahata polkupyörällä pitkin myymälää.
Jos kaupan nettiyhteys toimisi, niin alkaisin opiskelemaan etäyhteydellä esim avoimessa yliopistossa ettei polla sekoa. Kirjoittaisin samalla kirjaa kokemuksistani.
Hakisin elektroniikkaosastolta parhaan kameran ja videoisin koko vuoden vlog formaattiin. Alkaisin julkaisemaan päivittäin videoblogia kauppaelämästä ja tienaisin YouTuben mainostuloilla. Myisin tarinani kirja ja TV oikeudet eniten tarjoavalle.
Jos olen siellä yksin vuoden, asiakkaitakaan ei siis ole. Toi olis mun unelmien täyttymys. Olisi kiva tehdä turvallinen pesä johonkin nurkkaan, peitoista ja tyynyistä. Henkilökunnan tiloista löytyy varmastikin suihku, kahvinkeitin, hella yms. Ihana oma rauha. Mihin ilmoittaudun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois jännää! Yöllä ainakin. Päivällä lenkkeilisin ympäri kauppaa, että saan liikuntaa. Söisin kaikkea hyvää, katsoisin telkkaria, käyttäisin viihde-elektroniikkaa, juttelisin ihmisille, pyytäisin kavereita "kylään". Tekisin kivan pesän vuodevaateosastolle, jossa lepäisin jossain kolossa välillä.
Irtisanoisin asuntoni, ja säästäisin paljon rahaa vuodessa!
CM voisi tehdä tällaisen ihmiskokeen mainoskikkana! Ilmoittaudun heti! Voin samalla toimia tuote-esittelijänä.
Ai sä ajattelit että se kauppa olisi normaalisti auki? Moni muu varmaan oletti, että yksin kauppaan suljettuna. Niin minäkin. Aloittaja, kumpaa tilannetta tarkoitit?
Yksin kauppaan suljettuna! Eli kukaan muu ei sinne pääse.
Ap
Vai että olen minä lapsi sillä perusteella että aikuisena lähes 40v ihmisenä pöllisin tupakkaa vapea ja kaljaa.
Tottakai minä söisinkin jotain myös.Ja ottaisin rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtäkään Citymarketia lukita edes vuorokaudeksi ilman painavaa syytä. Jotkin on auki 24 h.
Kitimarketit on nykyajan muumitaloja, niissäkään ei lukita ovia yöksi.
Niin sille tiedoksi joka sanoi voi lasta niin olen lähes 40v. 36 vuotias.
Niin että miten meni noin niinku omasta mielestä?
Nolasit vain itsesi kun yritit noin alkeellisella tavalla loukata.
Vierailija kirjoitti:
Mä aloittaisin järjestämisellä. Kaman, mitä todennäköisesti en tule tarvitsemaan, tuuppaisin johonkin nurkkaan päin (esim. kengät, lastenvaatteet, lemmikkikamppeet, suurin osa kosmetiikasta jne...
Sit mulla olisi suuri lattiatila. Hakisin teippiä ja teippaisin lattiaan niin monta ruutua, kuin vuodessa on päiviä. Ensin jakaisin siiderit, lonkerot, viinit ja muut alkoholit vuodelle. Silleen tasaisesti ripotellen. Sipsit, karkit ja limut tähän samaan järjestykseen.
Sen jälkeen legot, palapelit, ristikkolehdet, kirjat yms. tekemiset.
Laittaisin tuotteita pakkaseen, että saisin sulateltua tuoreita koko vuoden ajan. Rakentelisin itselleni jonkinlaisen oman kodin, ettei tarvitse niin avarassa hallissa olla. Seinät ehkä vessapaperipaketeistä yms.
Luulen, että voisin viihtyä ihan hyvin.
Tämä.
Laittaisin ruuat, juomat ja karkit päiväyksen mukaan järjestykseen. Pakkasia pitäisi järkätä, että voisi pakastaa niitä, mitä ei heti ehdi syömään. Tekisin lämpimimpään paikkaan kodin. Esillepanopöydästä ruokapöydän, tuoli löytyisi vaikka kassalta. Sängyn voisi rakentaa vaikka jostain hevi-laarista, seinät vaaterekeistä. Onkohan siellä mitään sohvaa tai nojatuolia yhtään missään? Ei mutta hei, meidän Cittarin tiloissahan on huonekalukauppoja, vois vaikka joka päivä vaihtaa uudet huonekalut. Peittoja ja tyynyjä on ainakin kodin osastolla. Mikroaaltouunin voisi löytää henkilökunnan ruokailutilasta, tai Kotipizzan takahuoneesta, vai olisikohan siellä ihan uuni? Cittarista ei vessapaperi ainakaan loppuisi kesken. Päivät täyttelisin sudokuja ja lukisin myytäviä kirjoja. Vitamiineja olisi pakko syödä ahkerasti, kun ei pääse ulos, eikä aurinkoon. Kuntoilisin juoksemalla kaupan käytäviä aina tiettyyn järjestykseen, tai menisin Intersporttiin, joka päivä uudet treenikamat, kun entiset olisi hikiset. Mutta mihin heittäisi ne mädäntyvät ruuat, mitä ei ehdi syömään? Se olisi varmaan suurin ongelma, tai rotat. Puuilosta hakisin hiiripyydykset, ettei mun ruokia vietäisi. Onneksi meidän Cittarissa on myös Alko, murtautuisin sinne, kun alkaisi ahdistaa. Toivottavasti vedet ja sähköt kuitenkin toimisi.
Olisi varmaan aikamoinen näky, kun pelastajat tulisi vuoden päästä.
Aloin miettimään, riittäisikö citymarketissa ruoka vuodeksi esim. 100 ihmiselle? Entä 1000 ihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Niin sille tiedoksi joka sanoi voi lasta niin olen lähes 40v. 36 vuotias.
Niin että miten meni noin niinku omasta mielestä?
Nolasit vain itsesi kun yritit noin alkeellisella tavalla loukata.
Anna olla jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan ensin laittaisin p**kaksi kaikki ne lukolliset kaapit missä on tupakat ja vapet ja pöllisin ne.
Seuraavaksi pöllisin kaikki kaljat ja energiajuomat.
Loppuaika menisikin röökiä ja vapea poltellessa ja kaljaa ja energiajuomaa juodessa.
Et pöllisi ollenkaan syötävää?
Olisihan ne pilaantuvat ruuat pakko pelastaa - masuun, ja pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Wau! Paras aloitus aikoihin!
Nyt kun viinit on kaupoissa, aloittelisin kuoharilla ja katselisin ympärilleni. Nukkuisin mattopinossa, seuraavana päivänä parhaan telkkarin selvittelyä ja pitsaa keskivaikeaan rapulaan. Etsisin jonkun hyvän kirjan pokkariversion ja ikkunan josta näkee ulos.
Ai että, mä nukkuisin niillä lampaantaljoilla, mitä kaupoissa aina myydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvä idea. Makkarat pakastimeen. Onhan siellä takahuoneissa varmaan joku iso pakastin.
Eikös siellä ole pakastealtaita noin muutenkin?
on siellä, mutta ne on jo yleensä ennestään täynnä. Varmaan jotain tuoretavaraa ja lihaa niihinkin tunkemalla mahtuu
Ja varastossa on pakastetilaa aivan järjettömät määrät. Täytyyhän sitä varautua aina kaikkiin joulusesonkeihin ja muihin.
Onhan siellä pakko olla jotkut pakkashuoneet. Siinä olisikin järkkäilemistä. Pilaantuvat tonne, heti syötävät tonne, muut aikajärkkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan ensin laittaisin p**kaksi kaikki ne lukolliset kaapit missä on tupakat ja vapet ja pöllisin ne.
Seuraavaksi pöllisin kaikki kaljat ja energiajuomat.
Loppuaika menisikin röökiä ja vapea poltellessa ja kaljaa ja energiajuomaa juodessa.
Et pöllisi ollenkaan syötävää?
Olisihan ne pilaantuvat ruuat pakko pelastaa - masuun, ja pakkaseen.
Jotain ruokia säilöisin varmasti pakastimeen.Sitten voisin sieltä ottaa ja tehdä aterioita itselleni.
Onko cittarissa uuneja?