SYKSYN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys
Laitetaanpa samanlainen ketju tulille kuin keväällä :D
Hakuaika oli ja meni, AMK pääsykokeet on lokakuun lopussa. Syksyn 2025 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 17.10.2025 joten todistusvalinnalla sisään päässeille tulee tieto opiskelupaikasta jo ennen valintakoetta.
Kaikki tulokset julkaistaan Opintopolussa viimeistään 20.11.2025. Varasijalta voi tulla valituksi 8.12.2025 asti.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset? Itse hain terveydenhuoltoalalle ei-ensikertalaisena. Hakijoita on paljon ja paikkoja ei-enskoille vain pari. Olen hakenut kahdesti aiemmin (en niin tosissani), tällä kertaa panostan pääsykokeeseen vähän enemmän.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Paljon oli pisterajat?
Yo 89p, ammatillinen 110p, Porvoo restonomi
Metropolian ja TAMK:in tulokset vois tulla. Ahdistaa ja jännittää
Mulla tullut muualta tulokset, paitsi Xamk. Paras sijoitus Hamk 5. varasija. Pääsykokeet kutsuu.
Muita YAMK valintakoe opintojakson tehneitä?
Pääsin todistusvalinnalla sisään :)
Vierailija kirjoitti:
Jee, pääsin Tamkiin
Onnea, onnea!
Todistus valinnalla sisään ammatillisella todistuksella🤩
Todistusvalinnassa päässeillä on kaikkein tylsintä.
Vierailija kirjoitti:
Todistus valinnalla sisään ammatillisella todistuksella🤩
Mulla sama. Onnea siis sulle ja mulle!
3 pisteen sisällä 32 jonossa. Aikas paljon. Onneksi toinen aukesi. Sama ammatti, eri koulu. Ei ollut väliä kumpi. Tuohon toiseen oli vaan tommonen jono.
Vierailija kirjoitti:
3 pisteen sisällä 32 jonossa. Aikas paljon. Onneksi toinen aukesi. Sama ammatti, eri koulu. Ei ollut väliä kumpi. Tuohon toiseen oli vaan tommonen jono.
Mulla 109 edellä.
Vierailija kirjoitti:
Metropolian ja TAMK:in tulokset vois tulla. Ahdistaa ja jännittää
Sitten kun metropolin tulokset tulee vinkatkaa tänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla 109 edellä.
1 pistteen vai kolmen pisteen erolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla 109 edellä.
1 pistteen vai kolmen pisteen erolla?
siis olen jonossa 109.
Tradenomi ei ensikertalainen plääh varasijoja 1-14 😣😣 pitkääkö täs nyt vuosi venttaa taas
Mä pääsin Laureaan verkko tradenomiin! :) Pisteraja 128 ja omat pisteet 129.
Paljon oli pisterajat?