SYKSYN YHTEISHAKU 2025 - seuranta & jännitys
Laitetaanpa samanlainen ketju tulille kuin keväällä :D
Hakuaika oli ja meni, AMK pääsykokeet on lokakuun lopussa. Syksyn 2025 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 17.10.2025 joten todistusvalinnalla sisään päässeille tulee tieto opiskelupaikasta jo ennen valintakoetta.
Kaikki tulokset julkaistaan Opintopolussa viimeistään 20.11.2025. Varasijalta voi tulla valituksi 8.12.2025 asti.
Minne olette hakeneet ja mitkä on fiilikset? Itse hain terveydenhuoltoalalle ei-ensikertalaisena. Hakijoita on paljon ja paikkoja ei-enskoille vain pari. Olen hakenut kahdesti aiemmin (en niin tosissani), tällä kertaa panostan pääsykokeeseen vähän enemmän.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Onko vieläkään yamk tuloksia tullut?
Ei oo ainakaan täällä kuulunut, tulispa vielä tänään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotuttaa.. Savonia on tosi hidas, siellä ei ole vielä kaikki AMK tuloksetkaan valmiit
Mikä siinä tulosten tulemisessa oikeasti voi kestää? Käsinkö ne niitä valitsee?
D;llä on valtavasti sivupersoonia. Onko hän taas yksinhuoltajaäiti, joka avasi Muita yksinäisiä ketjun? Vai joku uusi, riitelemätön ja rehellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä vois kokeilla. Hän kertoo jo valinneensa kuolinilmoituksensa värssyn. Sitä kannattais nyt alkaa jo hyräillä. Jos se herättäis synnintuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpäs oli palkki tullut savonian sosionomiin. Vai menikö sitten opintopolku solmuun kun muista kohteista hävinnyt tulokset 🤔
Vai on tämä tälläinen huijari. Niistä varotetaan kyllä. Mutta en olis uskonut vanhasta naisesta. Osaa kyllä sumuttaa. Ainahan kelmejä on ollut. Hyvä kun paljastuu. Ennen vanhaan laitettiin kirkon eteiseen jalkapuuhun ja kirkkoväki sai sylkeä päälle. Häpeärangaistus tehosi silloin.
Vierailija kirjoitti:
Minne te palkit saaneet ootte hakenut?
LAB, Karelia ja XAMK ei oo vielä pistänyt palkkeja jakoon.
Vierailija kirjoitti:
👍🏾
Kakkapeukku! Hyi sua.Täällä ei saa irstailla. Täällä vaan ap valehtelee ja varastelee, mutta siveydestä pidetään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytty Lapin yamk 🥳
Onnittelut, sinne oli paljon hakijoita
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytty Lapin yamk 🥳
Samoin 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytty Lapin yamk 🥳
Samoin 😊
Täällä kans! Pääsin sisään!
No mitää! miks Samk on näin hidas! ONNEA OPISKELUPAIKASTA!
Vierailija kirjoitti:
No mitää! miks Samk on näin hidas! ONNEA OPISKELUPAIKASTA!
Mihin hait Samkissa?
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytty Lapin yamk 🥳
Samoin! 😇 Mihin? Millä pisteillä?
Palvelujohtamisen asiantuntija 88,5p. Mihin sinä? 😊
Sama, 88 pistettä. Minulla oli ensimmäisenä Ennakoinnin ja kehittämisen asiantuntija. Mutta hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Sama, 88 pistettä. Minulla oli ensimmäisenä Ennakoinnin ja kehittämisen asiantuntija. Mutta hyvä näin.
Minulla oli sama eka toiveena ja jäin 9. varasijalle, mutta tuo palvelujohtaminen kelpaa myös 🤩 Pitää sitten tunneilla kysellä ketkä tulevista luokkakavereista oli vauvassa jännittämässä!
Nyt siis kaikki tulokset tulleet?
Mikä ala ja koulu?