Nainen, voisitko olla miehen kanssa jolta puuttuu aloitekyky ja kyky viedä suhdetta eteenpäin/johtaa?
Tämä näkyisi alusta asti: sinä laitat sen ensimmäisen viestin esim. siellä deittisovelluksessa, sinä teet aloitteet tapaamisiin, mies ei suunnittele treffejä vaan joudut siinäkin tekemään kaiken työn jne.
Voisitko kuvitella vakavaa parisuhdetta tuollaisen miehen kanssa?
Kommentit (54)
Yritin. Väsyin jahkailuun ja saamattomuuteen kaikilla elämän osa-alueilla. No sängyssä oli aloitteellinen mutta kaikki muu niin saamatonta että lähdin suhteesta.
Riippuu mistä roikkuu. Jos mies on johdettavaa mallia niin miksipäs ei. Mutta riippaa tai kiukuttelevaa alaista en halua.
Kerta kaikkiaan en tajua miksi tätä parisuhdetta pitää pakottaa. Se on s eksiorjuutta. Jos haluan lapsen siihen on järkevämpiäkin tapoja. Mitä mies tuo pöytään? Pomottelua? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yritin. Väsyin jahkailuun ja saamattomuuteen kaikilla elämän osa-alueilla. No sängyssä oli aloitteellinen mutta kaikki muu niin saamatonta että lähdin suhteesta.
Jep, mies on apina. Aloitteellisuus kohdistuu tasan siittämiseen ja mahdollisesti kikkailuun sen ymäprillä. Tee näin niin saat siittää. Tee noin niin saat siittää. Miksi nainen haluaisi tuollaista?
En. Kaipaan naisellisena naisena miestä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mistä roikkuu. Jos mies on johdettavaa mallia niin miksipäs ei. Mutta riippaa tai kiukuttelevaa alaista en halua.
Kerta kaikkiaan en tajua miksi tätä parisuhdetta pitää pakottaa. Se on s eksiorjuutta. Jos haluan lapsen siihen on järkevämpiäkin tapoja. Mitä mies tuo pöytään? Pomottelua? Ei kiitos.
Häh, eli haluat pomottaa ja samalla inhoat pomottajia.
Ei meillä pääsisi mikään suhde alkamaan, jos mies ei olisi varsinkin alussa hyvin aloitteellinen. Tämä johtuu ihan luonteestani. Olen myötäilijä tyyppinen henkilö.
En pysty edes kuvittelemaan millaista olisi olla parisuhteessa perässävedettävän kynnysmaton kanssa. Tulee huono olo jo pelkästä ajatuksesta.
Kuinka kauan jaksaisit ajaa autolla motarilla sataa, ykkösvaihteella ja käsijarru päällä? Siltä tuntuu perässävedettävä mies huushollissa. Mietipä tätä.
En. Juuri kuulin tarinaa suhteesta jossa suorittajanainen tekee kaikki aloitteet, ja mies on hitaampi eikä kerkeä edes suunnitella mitään ennen kuin nainen on jo päättänyt kaiken.
Koin pientä fyysistä pahoinvointia, kun kuuntelin. Eli ei todellakaan sopisi mulle, ajatuskin etoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä pääsisi mikään suhde alkamaan, jos mies ei olisi varsinkin alussa hyvin aloitteellinen. Tämä johtuu ihan luonteestani. Olen myötäilijä tyyppinen henkilö.
Mä en ole erityisen myötäilijä - no jossain määrin toki, mutta kyllä minulla on oma tahto.
En silti kykene ymmärtämään, MITEN mikään suhde muka voi alkaa ilman miehen voimakasta kiinnostusta? En ole ikinä tajunnut näitä palstan juttuja suhteista, joissa nainen on alkanut miehen kanssa jota ei edes kiinnosta. Että MITEN IHMEESSÄ sellainen edes onnistuu? Jos miestä ei kiinnosta, niin eihän mikään suhde voi syntyä.. ei, vaikka nainen yrittäisikin.
En tietenkään. Aloitekyyvyttömyys on mielenterveyshäiriön oire.
Jos mies ei saa mitään aikaiseksi, kuula kalloon.
En ole koskaan ajatellut, että suhteella on joku johtaja. Oletko ap suorittajaluonne?
Vierailija kirjoitti:
Meillä?
Toiminnanohjauksen vaikeus liittyy mm. depressioon, bipolaarihäiriöön, skitsofreniaan, adhd:hen ja autismiin. Joten en.
Itse poden näistä yhtä ja olen silti opetellut ryhtymään ja tekemään.
Jos mies ei pysty samaan, en ala häntä perässä kiskomaan, koska hän ei ole vertaiseni.
En nimittäin viihdy laiskapaskojen ja saamattomien ulisijoiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mies on apina. Aloitteellisuus kohdistuu tasan siittämiseen ja mahdollisesti kikkailuun sen ymäprillä. Tee näin niin saat siittää. Tee noin niin saat siittää. Miksi nainen haluaisi tuollaista?
Ei miksikään. Siittäkööt tankkiin ja sen jälkeen 8 mm Burana otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Se tuo sen pienen, surkean kusiletkunsa, josta ei ole naiselle mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Pötyä.
#Miesvauvaviha
#äläolemiesvauva
#miesvauvaeikiihotaketään
Tuohan riippuu täysin naisesta.
Miehen tulee johtaa, koska olen itse naisellinen nainen.
Miehen tulee johtaa, koska olen itsekin johtaja, mutta haluan tuntea itseni naiseksi mieheen verrattuna.
Up