Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko todistaneet jotain hassuja aikuisten itkupotkuraivareita?

Vierailija
03.10.2025 |

Itsellä sen verran tuore juttu että en viitsi tähän kirjoittaa tunnistamisen pelossa mutta laitan johonkin väliin jos ketju jää elämään. Olisi kiva lukea muiden kokemuksia!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja vaimonsa kuolivat kun olin teini, minusta ei tullut orpoa koska minulla on eri äiti, mutta siskostani joka siis on isän ja vaimonsa lapsi tuli orpo.

Siskon äidin vanhemmat järjesti kunnon itkupotkuraivarit yrittäessään vaatia, että siskolle kuuluisi isän perinnöstä enemmän kuin mitä lain mukaan kuuluisi. Ihan sillä perusteella, heidän mielestään, että sisko on ydinperheen lapsi, minä olen vain isän lapsi toisen naisen kanssa. Heitä harmitti varsinkin se, että isän perheen kotitalo piti myydä joka siis oli myös siskon lapsuudenkoti.

Vierailija
62/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni ja vaimonsa kuolivat kun olin teini, minusta ei tullut orpoa koska minulla on eri äiti, mutta siskostani joka siis on isän ja vaimonsa lapsi tuli orpo.

Siskon äidin vanhemmat järjesti kunnon itkupotkuraivarit yrittäessään vaatia, että siskolle kuuluisi isän perinnöstä enemmän kuin mitä lain mukaan kuuluisi. Ihan sillä perusteella, heidän mielestään, että sisko on ydinperheen lapsi, minä olen vain isän lapsi toisen naisen kanssa. Heitä harmitti varsinkin se, että isän perheen kotitalo piti myydä joka siis oli myös siskon lapsuudenkoti.

Hah hah, ilmeisesti luuli olevansa etuoikeutettu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain itse vähän aikaa sitten mutta ilman itkua eli sain vain suomeksi raivarit tai kilarit. Syy peruskunnioituksessa tai oikeastaan sen puutteesta ihan ihminen ihmiselle tasolla.

Egoloukkaus siis. 

Vierailija
64/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihan omiani. Noin kolmen kuukauden sisällä kuoli isä, veli ja ystävä. Äiti sai syövän. Itse jouduin auton töytäisemäksi ja jalka murtui.

Sain aikamoiset itkupotkuraivarit, kun päiväkodissa valitettiin pesemättömistä kuriksista (Olivat olleet 2 viikkoa pesemättä, ohjeistus oli, että kerran viikossa viedään pesuun.), ja siitä, kun muksu puhui kuolemasta päiväunille mentäessä joka kerta. Olisi pitänyt pyytää vaikka turvaverkolta apua niiden kuriksien pesuun, kun itsellä on jalka paketissa. Kyselin aika kovaäänisesti, että onko näiden hoitajien kuolleilla omaisilla kyky tehdä kotitöitä?

Ja kyllä. Olin kertonut päiväkodissa, että nyt ei ole enää esim. varahakijoita, koska ovat kuolleet/sairaalassa.

Miksei mies pessyt niitä? Jos mies. Joka tapauksessa turhanpäiväinen valitus hoitsuilla.

Vierailija
65/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain itse vähän aikaa sitten mutta ilman itkua eli sain vain suomeksi raivarit tai kilarit. Syy peruskunnioituksessa tai oikeastaan sen puutteesta ihan ihminen ihmiselle tasolla.

Egoloukkaus siis. 

Paha sellainen. Kyse ei ole siitä että kokisin olevani kovinkaan merkittävä ihminen. Luulin vaan tuolle ihmiselle merkinneeni roskaa enemmän. -se joka kirjoitti tuon alunperin

Vierailija
66/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu kolmekymppinen aikoinaan lapsena orvoksi jäänyt tyyppi kommentoi viime jouluna instapostaukseeni, että onhan se helppoa viettää kivaa joulua kun on ollut helppo elämä eikä ole menettänyt läheisiä, eikä varmaan koskaan ole kokenut mitään vastoinkäymisiä, tarkoittaen tällä minua.

Tottahan se on ettei jotkut ole nähneet oikeaa elämää ja somekäytös indikoi yleensä tätä. Se ettei osata ottaa omissa hehkutuksissa huomioon muita kertoo kyllä helposta elämästä.

Höpönpöpön. Kaikki ihmiset ei vaan yritä kovistella omilla kokemuksillaan.

Vierailija
67/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin hassua ollut, kun aikuinen veti kolmevuotiaan itkupotkuraivarit, pelottavaa lähinnä.

Vierailija
68/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli kaksikymppisenä sellainen potkuraivailija. Oltiin kaupungilla shoppailemassa ja silloin oli vielä niin vanhaa aikaa että käteistä käytettiin vielä usein. Laittoi reikäiseen taskuun kaksikymppisensä. Sanoin, älä laita, taskussahan on reikä. Eikä mikään sellainen farkkujen sisäpuolelle johtava reikä vaan sellaine joka lepatti farkkujen sivusta ulos kaiken mitä sinne laittoi. 

Sanoin, älä laita sitä sinne. Mies sanoo, ei se sieltä mihinkään putoa. Ja jos putoaa, kyllä mä huomaan sen. Sanoin, älä -

Puolen tunnin päästä mies saa hirvittävät raivarit keskellä katua, läimäisee itseään päähän ja huutaa että idiootti, miten voikin olla näin tyhmä että menee laittamaan sen sinne taskuun, jossa on reikä. En sano mitään, lähinnä koska täysikasvuinen mies on niin raivoissaan, että voisi varmaan vahingossa huitaista muakin. En tähän päivään mennessäkään tiedä mistä oli kyse, eikä olla enää oltu aikoihin yhdessäkään, mutta tuo on käsittämättömin mitä olen nähnyt. 

Vierailija
69/72 |
13.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä. Onneksi löysi uuden ja häipyi. Onnea vaan, jos totuus miehestä on paljastunut. Enkä ota takaisin.

Veit sanat suustani. Jatkuvaa kiukuttelua, jonka syy on ollut.... jännitys tihenee.... minä! Tietenkin!

Nyt lähtee uusille laulumaille jakamaan hyvää tuultansa muille. Hyvää matkaa!

Vierailija
70/72 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä oli kaksikymppisenä sellainen potkuraivailija. Oltiin kaupungilla shoppailemassa ja silloin oli vielä niin vanhaa aikaa että käteistä käytettiin vielä usein. Laittoi reikäiseen taskuun kaksikymppisensä. Sanoin, älä laita, taskussahan on reikä. Eikä mikään sellainen farkkujen sisäpuolelle johtava reikä vaan sellaine joka lepatti farkkujen sivusta ulos kaiken mitä sinne laittoi. 

Sanoin, älä laita sitä sinne. Mies sanoo, ei se sieltä mihinkään putoa. Ja jos putoaa, kyllä mä huomaan sen. Sanoin, älä -

Puolen tunnin päästä mies saa hirvittävät raivarit keskellä katua, läimäisee itseään päähän ja huutaa että idiootti, miten voikin olla näin tyhmä että menee laittamaan sen sinne taskuun, jossa on reikä. En sano mitään, lähinnä koska täysikasvuinen mies on niin raivoissaan, että voisi varmaan vahingossa huitaista muakin. En tähän päivään mennessäkään tiedä mistä oli kyse, eikä olla enää oltu aik

No se ilmeisesti sentään raivosi itselleen eikä sulle. 

Vierailija
71/72 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyhkeä julkinarsisti isäni sai poikkeuksellisesti noita lapsellisia itkupotkuraivareita  sen lisäksi että tykkäsi nolota julkisesti.

Vierailija
72/72 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla päivittäin, kun tuilla elävät valittaa tukien pienuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan