Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko todistaneet jotain hassuja aikuisten itkupotkuraivareita?

Vierailija
03.10.2025 |

Itsellä sen verran tuore juttu että en viitsi tähän kirjoittaa tunnistamisen pelossa mutta laitan johonkin väliin jos ketju jää elämään. Olisi kiva lukea muiden kokemuksia!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope

Vierailija
22/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse vähän aikaa sitten mutta ilman itkua eli sain vain suomeksi raivarit tai kilarit. Syy peruskunnioituksessa tai oikeastaan sen puutteesta ihan ihminen ihmiselle tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain itse vähän aikaa sitten mutta ilman itkua eli sain vain suomeksi raivarit tai kilarit. Syy peruskunnioituksessa tai oikeastaan sen puutteesta ihan ihminen ihmiselle tasolla.

Se kyllä pistää suututtamaan.

Vierailija
24/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kyllä pistää suututtamaan.

Kyse vielä aikuisista ihmisistä. ps. kukaan ei odottanut punaista mattoa vaan ihan siitä onko toinen fyysisesti olemassa ylipäätään ollenkaan vai ei.

Vierailija
25/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A13 liikkeessä Espoossa joku ylimielinen nainen tuli jäppäämään siitä kun ei itse ymmärtänyt kuitista kampanjasukkien hinnoittelua. Kutsuin esinaisen paikalle, mutta hänenkään faktansa eivät tälle ylimieliselle akalle kelvanneet. Sätti minua niin että sylki lensi, vaikka itse oli aivan ulalla asiasta. Yritti näyttää rikkaalta, mutta tuo sukkakampanjan +- 0,99 centtiä oli tälle liikaa.

Vierailija
26/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole oudompaa kuin todistaa livenä kuinka keski-ikäinen mies suuttuu, siis ihan naama punaisena suuttuu kun kuulee, ettei joku syö lihaa. Sitten seuraa puolen tunnin luento soijapapujen epäeettisyydestä ja vitamiinien puutostiloista. Rauhoitu Marko, sanoin vain kohteliaasti etten ota lihakastiketta, minulla on omat eväät. Pistä sinä sitä kastiketta ääntä kohti ihan rauhassa vaan.

Vierailija
27/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies sai itkupotkuraivarit kun oli katsonut väärin voittaneensa arvasta paljon rahaa. Millään ei meinannut uskoa että ei siinä arvassa mitään voittoa ollut.

Vierailija
28/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A13 liikkeessä Espoossa joku ylimielinen nainen tuli jäppäämään siitä kun ei itse ymmärtänyt kuitista kampanjasukkien hinnoittelua. Kutsuin esinaisen paikalle, mutta hänenkään faktansa eivät tälle ylimieliselle akalle kelvanneet. Sätti minua niin että sylki lensi, vaikka itse oli aivan ulalla asiasta. Yritti näyttää rikkaalta, mutta tuo sukkakampanjan +- 0,99 centtiä oli tälle liikaa.

Karen -kohtaus iskenyt hälle :D

Vierailija
29/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vastikään pikkuputiikin kassana. Joku mies veti itkupotkuraivarit kun hänen (meidän kautta tekemä) tilauksensa ei ollut vielä tullut. Poistui ovet paukkuen huutaen "paskaa kauppaa". Siinä kun toipui tilanteesta niin olihan se aika koomista kun aikuinen mies kilahtaa siitä, että toissapäivänä tilattu (työkaverin ollessa duunissa) yksilöllinen tuote ei ollut vielä saapunut.

Vierailija
30/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse. Olin raskaana ja pyysin miestäni tuomaan suklaaMUNKIN, toi SUKLAAPATUKAN.

Itkin ja rääyin ja heittelin sohvatyynyjä 😄.

Vierailija
32/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla 28 vuotta vuotta asiakaspalvelussa ja juuri kun luuli että nyt on kaikki kuultu ja nähty niin näitä vajak keja aina vaan riitti. Yks herkullisimmista tilanteista oli kun äijä kilahti viereisellä tiskillä, repi piponsa päästään ja pomppi sen päällä. Otin loparit kun en jaksanut enää näitä sankareita.

Vierailija
33/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on iltasanomien toimittaja.Elkää sanoko mitään.

Vieläkö toimittajat keräilee täältä jotain keksittyjä tarinoita? Eikö olisi nopeampaa pyytää tekoälyä keksimään?

Vierailija
34/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on marko just tuollanen.

Vierailija
35/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole oudompaa kuin todistaa livenä kuinka keski-ikäinen mies suuttuu, siis ihan naama punaisena suuttuu kun kuulee, ettei joku syö lihaa. Sitten seuraa puolen tunnin luento soijapapujen epäeettisyydestä ja vitamiinien puutostiloista. Rauhoitu Marko, sanoin vain kohteliaasti etten ota lihakastiketta, minulla on omat eväät. Pistä sinä sitä kastiketta ääntä kohti ihan rauhassa vaan.

Jostain syystä nää on aina markoja, meilläkin.

Vierailija
36/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primal scream pääsi ilmoille- ja viereisestä kerrostalosta aikamoinen, ei-toivottu yleisö.

Mutta- joo.

Vierailija
37/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse. Olin raskaana ja pyysin miestäni tuomaan suklaaMUNKIN, toi SUKLAAPATUKAN.

Itkin ja rääyin ja heittelin sohvatyynyjä 😄.

Mielesairaus voi periytyä

Vierailija
38/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista.

Vierailija
39/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään hassua.

Ihmisellä on joko vaikeuksia tunteiden säätelyssä tai jokin kriisi/kuormittava tilanne päällä.

Ihminen voi myös olla harhainen ja/tai päihtynyt.

Vierailija
40/44 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla on näitä raivoavia luonnehäiriöisiä. asiakkaina valittijia jne.asiakaspalvelussa näkee kaikkea.

myymälöissä kiinni jääneet varkaat huutaa tappouhkauksia.

yhdistyksissä on ihmisiä jotka kiukuttelee ,kun jotain pitäisi tehdä.

lapsellistä käytöstä,moneen junaan.

joku läheisen kuolema,työ burn out on vielä ymmärrettävää.osa pyytää jälkeenpäin anteeksi käytöstä.mikä on asiallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan