Mä olen jotenkin niin kauhean väsynyt koko ajan
Ja naapuritkin sanoo, että "voi kun sä näytät sairaalta". Siis tämä väsymys ei ollut valittamista, vaan toteamus ja ihmettelyä, että mistä ihmeestä se johtuu. T. Valis
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Syötkö tarpeeksi ja nukutko hyvin ?
Liikaa varmasti syön ja kyllä mä nukun.ap
Oliko tässä(kään) nyt mitään "uutta"🤯 Mene lääkäriin, kuten muutkin ihmiset! Ei tämä palsta ole muuta, kuin sun huomionhakusi väline.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tässä(kään) nyt mitään "uutta"🤯 Mene lääkäriin, kuten muutkin ihmiset! Ei tämä palsta ole muuta, kuin sun huomionhakusi väline.
Olen käynytkin. Kai se on tuo sjögrenin syndrooma ja sydänongelmat jotka väsyttää.ap
Voi sentään, oioioi...Kyllä on niin kauheen kamalaa sitten! Että ihan väsynyt nyt sitten olet. Ja ei oo hampaita, huimaa, yskittää... Ei oo kyllä KENELLÄKÄÄN muulla näin kamalaa ja ankeeta!! Ja mieskin on ihan kamala, ihan koko ajan...Päätäkin särkee. Silti on pahinta, kun pierettää ja ne pierut tulee kaiken lisäksi yläpäästä!! Kattokaa nyt muutkin, kun MUN elämä on niiiin kauheeta!!
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään, oioioi...Kyllä on niin kauheen kamalaa sitten! Että ihan väsynyt nyt sitten olet. Ja ei oo hampaita, huimaa, yskittää... Ei oo kyllä KENELLÄKÄÄN muulla näin kamalaa ja ankeeta!! Ja mieskin on ihan kamala, ihan koko ajan...Päätäkin särkee. Silti on pahinta, kun pierettää ja ne pierut tulee kaiken lisäksi yläpäästä!! Kattokaa nyt muutkin, kun MUN elämä on niiiin kauheeta!!
Kiva juttu, mutta ei mua yskitä eikä pieretä.ap
Lihavuudesta johtuu ja siitä, ettei sua "huvita" tehdä asialle mitään. Tai mennä sinne oikeaan lääkäriin, vaikka kuinka siellä väität käyneesi.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuudesta johtuu ja siitä, ettei sua "huvita" tehdä asialle mitään. Tai mennä sinne oikeaan lääkäriin, vaikka kuinka siellä väität käyneesi.
Mikä on oikea lääkäri? Ihan terveyskeskuksessa olen lääkärillä käynyt.ap
Oisko se taas se "syöpä", joka sulla on väittämäsi mukaan jo ainakin kerran ollut (*ap on siis valehdellut jopa tällaista joskus, kuvitelkaa millainen ihminen tekee moista...)? Tai korona. Tai molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko rassaavia ajatuksia?
Ainahan niitä on.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä väittämänsä mukaan muuta olekaan. Istuu päivät pitkät kotona perseellään ja provoilee täällä. Se vasta mikä on raskasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä väittämänsä mukaan muuta olekaan. Istuu päivät pitkät kotona perseellään ja provoilee täällä. Se vasta mikä on raskasta!
Mitä provoa tässä on?
Mene lenkille raittiiseen ilmaan! Mutta kun ei, sen tai tuon takia "voi".
Jos on ylipainoa, maksa-arvot ovat todennäköisesti liian korkeat, samoin sokeriarvot. Molemmat väsyttää ja vie voimat
Vierailija kirjoitti:
Mene lenkille raittiiseen ilmaan! Mutta kun ei, sen tai tuon takia "voi".
Kyllä mä keppini kanssa välillä aina ulkoilen.ap
No sulle annettiin taas kerran liuta neuvoja, joita et ikinä tule noudattamaan. Kärsi vaan rauhassa, oma vikasi!
Syötkö tarpeeksi ja nukutko hyvin ?