Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joulurasiat jo liian kalliita ?

Vierailija
03.10.2025 |

Onko hintansa arvoisia ja aiotko ostaa ? Kallistun itse siihen että en osta ja jos ostan ostan mahdollisista alennuksesta . Näin säästän kaakaota josta huutava pula koska senhän takia hinnat on pompanneet.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa ei ole ihmisoikeus. 

Eivätkä joulufiilistelyt lokakuun alussa.

Vierailija
42/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan suvulle lahjoiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla todella ongelmat, ap.

Vierailija
44/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö suklaata joka päivä enkä edes joka kuukausi, enkä tule miettimään mitä maksaa jos tulee sellainen olo että ostan. 

Jätän silti ostamatta koska hinta ja laatu ovat hyvin kaukana toisistaan ja koko elämä on liian kallista.

Vierailija
45/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ovat kalliita, ehkä suomalainen lihavuus saadaan talttumaan tarpeeksi hintoja nostamalla. 

Ikinä en ole itse joulusuklaita ostanut, lahjaksi tulee aina muutama laatikko. Rasisssa on kuitenkin aina huonoja joukossa niin eipä harmita vaikka jäisi rasiat tänä vuonna hintojen noustua saamatta.

Vierailija
46/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulurasiat? 

Niin, näin lokakuun alun kunniaksi.

Mitä hiton joulurasiota? 

Sen kun tietäisi.

Vierailija
47/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen säästänyt koko vuoden kun en ole suklaata ostanut niin voin ostaa useammankin rasian. 

Miksi haluat kituuttaa maksaaksesi tuosta moskasta?

Vierailija
48/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aion ostaa. 

Nyt on lokakuun alku.

Niin entä sitten? 

Jouluun on kolmisen kuukautta, sitä sitten.

Vierailija
49/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ovat , jokainen liikakilo joulurasioiden tyhjentämisestä hankittuna tulee lisäämään sairaanhoidon kustannuksia tuleville sukupolville.

Ei ne joulurasiat ketään ylipainoiseksi tee, vaan kaikki muu. 

Vierailija
50/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ostako suklaata.

En osta.

Vierailija
51/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että ovat kalliita, ehkä suomalainen lihavuus saadaan talttumaan tarpeeksi hintoja nostamalla. 

Ikinä en ole itse joulusuklaita ostanut, lahjaksi tulee aina muutama laatikko. Rasisssa on kuitenkin aina huonoja joukossa niin eipä harmita vaikka jäisi rasiat tänä vuonna hintojen noustua saamatta.

Lol nyt taas, suomalainen lihavuus ei ole mistään joulusesongin suklaarasioista lähtöisin 

Vierailija
52/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne liian kalliita ennen joulua ostettavaksi ja syötäväksi, eli joulua ennen tapahtuvaa fiilistelyä ei nyt meillä enää tapahdu suklaan muodossa. Riisipuuroa, itse leivottuja torttuja, pipareita, glögiä ja joululauluja toki menee silti.

Sitten varsinaisesti jouluksi ostan kyllä konvehtirasioita. Ainakin Lindtiltä, mahdollisesti myös Fazer Collection. Nuo halvemmat rasiat jää kokonaan pois, kun eivät ole enää tarpeeksi halpoja halvoiksi rasioiksi.  

Itse leivottuja torttuja, nam. Onko sulla hyvä resepti taikinaan? Muistan kun koulussa tehtiin voitaikinaa, mutta ei ole ole reseptistä muistikuvaa. 

On äidiltä saatu resepti, joka tulee äidinäidiltä. 

En kysynyt kenen resepti se on, eli onko sitä reseptiä?

Se on varmaan joku muorin salainen resepti, joka löytyy jokaisen piironginlaatikosta. 😂

Vierailija
53/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol nyt taas, suomalainen lihavuus ei ole mistään joulusesongin suklaarasioista lähtöisin 

Yksinkertaisille ihmisille pitää tarjota yksinkertaisia ratkaisuja

Vierailija
54/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ihmiset osaa ostaa joulusuklaa rasiaa osamaksulla? Saisihan sen vuodessa helposti maksettua.

Vierailija
55/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne liian kalliita ennen joulua ostettavaksi ja syötäväksi, eli joulua ennen tapahtuvaa fiilistelyä ei nyt meillä enää tapahdu suklaan muodossa. Riisipuuroa, itse leivottuja torttuja, pipareita, glögiä ja joululauluja toki menee silti.

Sitten varsinaisesti jouluksi ostan kyllä konvehtirasioita. Ainakin Lindtiltä, mahdollisesti myös Fazer Collection. Nuo halvemmat rasiat jää kokonaan pois, kun eivät ole enää tarpeeksi halpoja halvoiksi rasioiksi.  

Itse leivottuja torttuja, nam. Onko sulla hyvä resepti taikinaan? Muistan kun koulussa tehtiin voitaikinaa, mutta ei ole ole reseptistä muistikuvaa. 

On äidiltä saatu resepti, joka tulee äidinäidiltä. 

En kysynyt kenen resepti se on, eli onko sitä reseptiä?

Myönnä pois, ei se sinunkaan pointtisi oikeasti ollut saada sitä reseptiä. Sinä teit olettamuksen, että henkilö on käyttänyt pakastetaikinaa ja yritit saada selville, onko noin. Halusit viattomana näpäyttää pakastetorttutaikinaa käyttänyttä "No höh, minä kun luulin. No eihän ne ne sitten ole itsetehtyjä". Sitä en tiedä miksi haluaisit tehdä noin, mutta siinäpä itsetutkiskelun paikka sinulle.

Vierailija
56/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me jouluksi ostetaan ne suklaat mitä halutaan. Meidän perheessä ei syödä niin älyttömästi suklaata, etteikö voisi ostaa oman maun mukaisia. 

Vierailija
57/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostan kerran vuodessa suklaarasian, niin ihan sama 

Vierailija
58/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se on sitten lähtöisin, osaatko määrittää yhden ainoan tekijän? Et osaa, koska osasyitä on niin monia mutta ehkä tästä alkaa viimeinkin käännös parempaa kun täytyy miettiä ostaako kaupasta jauhelihaa vai joulusuklaita.

Vierailija
59/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisi mieli maistaa appelsiiniä , joku mainitsi että oli hyvää ja sitä uutta dumle karamelliä .

Vierailija
60/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laihana maratoonarina varmaan saan sinun siunauksesi syödä suklaani rauhassa. Samoin kuin myös hoikat ja urheilulliset perheenjäseneni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi