Onko joulurasiat jo liian kalliita ?
Onko hintansa arvoisia ja aiotko ostaa ? Kallistun itse siihen että en osta ja jos ostan ostan mahdollisista alennuksesta . Näin säästän kaakaota josta huutava pula koska senhän takia hinnat on pompanneet.
Kommentit (81)
Jättäisitte moiset epäterveelliset syömättä...
Heh, miten sinä säästät kaakaota kun tuote on jo valmistettu ja ostat vasta alesta? 🤔
En syö suklaata joka päivä enkä edes joka kuukausi, enkä tule miettimään mitä maksaa jos tulee sellainen olo että ostan.
Olen säästänyt koko vuoden kun en ole suklaata ostanut niin voin ostaa useammankin rasian.
Hyvä suklaa on aina hintansa väärtti, halpikset maistuu vaan rasvamössöltä eikä niistä tule kuin vihaiseksi. Kun satsaa laatuun, vähemmän on enemmän
On ne liian kalliita ennen joulua ostettavaksi ja syötäväksi, eli joulua ennen tapahtuvaa fiilistelyä ei nyt meillä enää tapahdu suklaan muodossa. Riisipuuroa, itse leivottuja torttuja, pipareita, glögiä ja joululauluja toki menee silti.
Sitten varsinaisesti jouluksi ostan kyllä konvehtirasioita. Ainakin Lindtiltä, mahdollisesti myös Fazer Collection. Nuo halvemmat rasiat jää kokonaan pois, kun eivät ole enää tarpeeksi halpoja halvoiksi rasioiksi.
Kärkkäisen Sikapäivillä nyt alle 5 euroa boksi! Tänään ilmaiset toimituskulutkin.
Lemppari suklaata aion ostaa maksoi mitä maksoi.
Vierailija kirjoitti:
On ne liian kalliita ennen joulua ostettavaksi ja syötäväksi, eli joulua ennen tapahtuvaa fiilistelyä ei nyt meillä enää tapahdu suklaan muodossa. Riisipuuroa, itse leivottuja torttuja, pipareita, glögiä ja joululauluja toki menee silti.
Sitten varsinaisesti jouluksi ostan kyllä konvehtirasioita. Ainakin Lindtiltä, mahdollisesti myös Fazer Collection. Nuo halvemmat rasiat jää kokonaan pois, kun eivät ole enää tarpeeksi halpoja halvoiksi rasioiksi.
Itse leivottuja torttuja, nam. Onko sulla hyvä resepti taikinaan? Muistan kun koulussa tehtiin voitaikinaa, mutta ei ole ole reseptistä muistikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäisen Sikapäivillä nyt alle 5 euroa boksi! Tänään ilmaiset toimituskulutkin.
Pitäisikö eka kertaa elämässä ostaa Kärkkäiseltä? No en oikeasti, mutta nyt kun Israel suorittaa kansanmurhaa ja Israelin valtion toimien kritisoiminen käännetään _antisemitismiksi_, niin sama kai se olisi Kärkkäiseltä ostaa.. kun antisemitistttti on jo muutenkin, kun ei lasten murhaaamista tue ;/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse leivottuja torttuja, nam. Onko sulla hyvä resepti taikinaan? Muistan kun koulussa tehtiin voitaikinaa, mutta ei ole ole reseptistä muistikuvaa.
On äidiltä saatu resepti, joka tulee äidinäidiltä.
Ei niissä mitään kaakaota olekkaan, sokeria ja jotain öljyjä, kaakaoprosentti 1 tai 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On äidiltä saatu resepti, joka tulee äidinäidiltä.
En kysynyt kenen resepti se on, eli onko sitä reseptiä?
Vierailija kirjoitti:
Heh, miten sinä säästät kaakaota kun tuote on jo valmistettu ja ostat vasta alesta? 🤔
No ettei mene hukkaan hyvätuote eli saan sädekehän pääni ympärille ja mukavan edullisen makunautinnon
On liian kalliita.
Hintojen nosto ja tuotteiden huononnus ei enää riittänyt niin nipistetään vielä paketin painostakin. Kun pakettia pitää taas tämänkin takia muokata niin löytyy jo syy edelleen nostaa hintoja.
En ole ostanut varmaankaan viiteen vuoteen enkä osta yhtäkään pakettia.
Muuan vuosi sitten sai kympillä, jopa yhdeksällä eurolla kolme rasiaa ja nyt on yks rasia liki 6.5 e.
Pistää miettimään.
Ne on muuten hyviä ne jaffa uutuudet, appelsiinimarmelaatia ja suklaata.