Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joulurasiat jo liian kalliita ?

Vierailija
03.10.2025 |

Onko hintansa arvoisia ja aiotko ostaa ? Kallistun itse siihen että en osta ja jos ostan ostan mahdollisista alennuksesta . Näin säästän kaakaota josta huutava pula koska senhän takia hinnat on pompanneet.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan vuosi sitten sai kympillä, jopa yhdeksällä eurolla kolme rasiaa ja nyt on yks rasia liki 6.5 e.

Pistää miettimään.

Ne on muuten hyviä ne jaffa uutuudet, appelsiinimarmelaatia ja suklaata.

Vierailija
2/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ei ole ihmisoikeus. 

Vierailija
4/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitte moiset epäterveelliset syömättä...

Vierailija
5/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, miten sinä säästät kaakaota kun tuote on jo valmistettu ja ostat vasta alesta? 🤔

Vierailija
6/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa. 

Vierailija
7/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän maksaa kun tupakka-aski

Vierailija
8/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö suklaata joka päivä enkä edes joka kuukausi, enkä tule miettimään mitä maksaa jos tulee sellainen olo että ostan. 

Vierailija
9/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt koko vuoden kun en ole suklaata ostanut niin voin ostaa useammankin rasian. 

Vierailija
10/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suklaa on aina hintansa väärtti, halpikset maistuu vaan rasvamössöltä eikä niistä tule kuin vihaiseksi. Kun satsaa laatuun, vähemmän on enemmän

Vierailija
11/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne liian kalliita ennen joulua ostettavaksi ja syötäväksi, eli joulua ennen tapahtuvaa fiilistelyä ei nyt meillä enää tapahdu suklaan muodossa. Riisipuuroa, itse leivottuja torttuja, pipareita, glögiä ja joululauluja toki menee silti.

Sitten varsinaisesti jouluksi ostan kyllä konvehtirasioita. Ainakin Lindtiltä, mahdollisesti myös Fazer Collection. Nuo halvemmat rasiat jää kokonaan pois, kun eivät ole enää tarpeeksi halpoja halvoiksi rasioiksi.  

Vierailija
12/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisen Sikapäivillä nyt alle 5 euroa boksi! Tänään ilmaiset toimituskulutkin.

Vierailija
13/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppari suklaata aion ostaa maksoi mitä maksoi.

Vierailija
14/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne liian kalliita ennen joulua ostettavaksi ja syötäväksi, eli joulua ennen tapahtuvaa fiilistelyä ei nyt meillä enää tapahdu suklaan muodossa. Riisipuuroa, itse leivottuja torttuja, pipareita, glögiä ja joululauluja toki menee silti.

Sitten varsinaisesti jouluksi ostan kyllä konvehtirasioita. Ainakin Lindtiltä, mahdollisesti myös Fazer Collection. Nuo halvemmat rasiat jää kokonaan pois, kun eivät ole enää tarpeeksi halpoja halvoiksi rasioiksi.  

Itse leivottuja torttuja, nam. Onko sulla hyvä resepti taikinaan? Muistan kun koulussa tehtiin voitaikinaa, mutta ei ole ole reseptistä muistikuvaa. 

Vierailija
15/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäisen Sikapäivillä nyt alle 5 euroa boksi! Tänään ilmaiset toimituskulutkin.

Pitäisikö eka kertaa elämässä ostaa Kärkkäiseltä? No en oikeasti, mutta nyt kun Israel suorittaa kansanmurhaa ja Israelin valtion toimien kritisoiminen käännetään _antisemitismiksi_, niin sama kai se olisi Kärkkäiseltä ostaa.. kun antisemitistttti on jo muutenkin, kun ei lasten murhaaamista tue ;/

Vierailija
16/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse leivottuja torttuja, nam. Onko sulla hyvä resepti taikinaan? Muistan kun koulussa tehtiin voitaikinaa, mutta ei ole ole reseptistä muistikuvaa. 

On äidiltä saatu resepti, joka tulee äidinäidiltä. 

Vierailija
17/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä mitään kaakaota olekkaan, sokeria ja jotain öljyjä, kaakaoprosentti 1 tai 2

Vierailija
18/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On äidiltä saatu resepti, joka tulee äidinäidiltä. 

En kysynyt kenen resepti se on, eli onko sitä reseptiä?

Vierailija
19/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, miten sinä säästät kaakaota kun tuote on jo valmistettu ja ostat vasta alesta? 🤔

No ettei mene hukkaan hyvätuote eli saan sädekehän pääni ympärille ja mukavan edullisen makunautinnon

Vierailija
20/81 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian kalliita.

Hintojen nosto ja tuotteiden huononnus ei enää riittänyt niin nipistetään vielä paketin painostakin. Kun pakettia pitää taas tämänkin takia muokata niin löytyy jo syy edelleen nostaa hintoja.

En ole ostanut varmaankaan viiteen vuoteen enkä osta yhtäkään pakettia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä