đŠ„Laita sellainen biisi tĂ€hĂ€n, millĂ€ pĂ€ivĂ€si lĂ€htee hyvin kĂ€yntiin ja saat energiaa đ„±
VÀsyttÀisi vielÀ hemmetisti ja jalkojakin kolottaa, mutta kyllÀ nyt on noustava jos meinaa jotain saada tÀnÀÀn aikaan. Kaupassa ainakin pitÀisi jaksaa kÀydÀ. Harvoin jaksan musiikkia enÀÀ kuunnella, herÀtessÀ vielÀ vÀhemmÀn, mutta nyt tuli mieleen ettÀ joku piristÀvÀ biisi voisi olla tÀhÀn kankeaan oloon mainio idea, kun on perjantaikin.
Etsin tÀhÀn nyt jonkun mikÀ olisi itselle hyvÀ. Laittakaa te omianne, voin laittaa ne soimaan hitaiden aamutoimieni oheen. Mukavaa pÀivÀÀ kaikille!
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀhÀn meistÀ ihmisistÀ tekee osasta musiikki-ihmisen? En kuuntele juuri koskaan musiikkia tai radioitakaan. Autolla ajaessa radio pÀllÀ. Mutta en aja useinkaan.
No, tÀmÀ ketju nyt oli kyllÀkin tarkoitettu musiikki-ihmisille.
Minulla ei ole ajokorttia. En aja autoa koskaan. Olen mainio musiikki-ihminen.
Pave Maijanen - ElÀmÀn nÀlkÀ
Mulla oli tÀmÀ joskus 90-luvun alussa stereoissa ajastettuna herÀtysbiisinÀ:
Miten te jaksatte kuunnella noita biisejÀ mitkÀ soitetaan jossain Novallakin sata kertaa pÀivÀssÀ? TeidÀn biisit on aivan puhkikuluneita. Oon aina miettiny, ettÀ kuka noita oikeasti vielÀ jaksaa kuunnella.
Kaikki on vinksin vonksin tai ainakin heikun keikun... tÀÀllÀ on Peppi Pitk.. Ihana olla nuori aikuinen.
Sigue Sigue Sputnik - Love Missile F1 11
Vierailija kirjoitti:
Kahvin sain tippumaan laittamani biisin voimalla, kyllĂ€ se antoi energiaa. đ
Nyt puuron tekoon. Töytyykö mun pyörittÀÀ toi uudestaan ku mitÀÀn ette oo laittaneet. Vai etsinko taas itse uuden et puuro valmistuu.
Aaaah... EkstroverttejÀ!
Abbaa, siinÀ sulle rytmiÀ! Voulez vous. MitÀ niitÀ nyt on.
Hine El Yeshuati - so great a messianic jewish song