Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä kehtaisi ostaa tekopillua ruokakaupasta - kehtaisitko sinä 😳😲🧐😬😻🥵

Vierailija
03.10.2025 |

Kehtaisitko oikeasti

Kehtaisitko

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko niitä sovittaa ennen ostamista sovituskopissa että on varmasti oikean kokoinen?

T. Pena

Vierailija
22/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulkemisaikaan itsepalvelukassalta ehkä sellaisessa promillen suojakännissä

On se netistä tilaaminenkin vähän epämieluisaa. Kun siinä pakkauksessa aina lukee sen tuotteen nimi, vaikka mistä tilais 

Eiköhän ne tule usein ruskeassa "blancossa" paketissa, lähettäjän nimi toki on.

Viimeks tuli sellaisessa dildon muotoisessa sydänpaperiin käärityssä paketissa. Pikkasen hävetti hakea sitä lähikaupan kassalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina katselen jonkun nuoren ja nätin myyjän ja pyydän esittelemään tätä tuotetta, kyselen mahtuuko kalu sinne varmasti kun on todella iso yms.. 

Vierailija
24/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei. Olen ostanut vibraattorinkin cittarista. Tekopimpalle itsellä ei ole käyttöä, mutta en näe, miten se eroaisi. 

Haluaisin ostaa Naisten eritteiset Pikkuhousut. Pitääkö hävetä jos laittaisin sellaiset Cittarin Kassahihnalle ?

Japanissa näitä myydään automaateissa kadulla. Tai ainakin myytiin vielä joitain vuosia sitten.

Vierailija
25/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuijotan vielä suu virneessä kassatyttöä kun ostan sen T:M35v

Vierailija
26/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kortsuja Cittarista eikä sinä ole mitään hävettävää, päinvastoin, valitsen aina kassakaunottaren ja katson häntä himoiten silmiin kun hän havaitsen paketin ja käsittelee sitä. Homolelun ostaminen kyllä nolottaisi, koska en ole laite-seksuaali.

Vierailija
27/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olisi mitään ongelmaa ostaa valikoimasta mitä tahansa. Nuorena olisi varmasti ollutkin, mutta tällainen keski-ikäinen täti nyt voi höperyyksissään lappaa hihnalle mitä vaan. Ei siitä kukaan jaksa kiinnostua.

Vierailija
28/28 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja ostin pelkät sukkahousut, kassa hieman hymyili, nolotti mutta toisaalta kiihotti, monta nautinnollista hetkeä on ollut sukkisten kanssa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi