Viikonloput ilman päihteitä.
Tässä alkaa kuolema tuntua oikein houkuttavalta. Niin tylsää että apatia valtaa olohuoneen. Olisipa morfiinia tai jotain millä hoitaisi homman.
Kommentit (27)
Vedä snagut. Päihteettömyys on yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitkä on snagut. Savut voisin vetää muttei ole niitä. Päihteettömyys on tyhmintä ikinä.
Pätkä köyttä riittää. Hätätilassa vyö.
Keksi muita kivempia asioita esim. ihastuminen, jos ei puolisoa, liikunta, opiskelu jne.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on parasta huumetta!!
MDMA on minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitkä on snagut.
Mieti mikä tekisi sinut tänään onnellisemmaksi tai edes iloiseksi ja tee sitä. Jos olet pitkään ollut päihteiden käyttäjä, niin alussa on vaikeinta tietää mitä oikeastaan haluaisit tehdä ja kuka olet ilman päihteitä.
Ulkoile, tee hyvää ruokaa, osta itsellesi jotain kivaa. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on parasta huumetta!!
Miten elämästä päihtyy? No ei vttu mitenkään.
Minun on oltava sairauteni takia juomatta ja voinen sanoa että paikoin on aika tylsää. Join teini-ikäisestä neljävitoseksi viikonloput ja monena päivänä arkenakin.
M 48
Ei tässä ihan hirveän hyvin mene. Tilanne on se. että kuolo kohta korjaa. 😰
Etkö vieläkään saanut henkeäsi pois? Saamaton uhkaileva nyhverö.
Vierailija kirjoitti:
Etkö vieläkään saanut henkeäsi pois? Saamaton uhkaileva nyhverö.
En tarkalleen uhonnut vaan haaveilen jostakin aineesta millä sen voisi tehdä kivuttomasti. Minä sanoisin itsestäni luuseri mutta ihan miten vaan en minä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Kokkaile kotona hyvää ruokaa. Katso elokuvia. Käy ulkoilmassa.
En ole aloittaja, mutta tekisi mieli mannavelliä. Kaikki on tänään mennyt päin v*ttua.
Käyttäjä6456 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta tekisi mieli mannavelliä. Kaikki on tänään mennyt päin v*ttua.
Mannavellistä en tiedä mutta olen aina inhonnut mannapuuron tuoksua. Minun nenään se haisee oksennukselle.
Kasva aikuiseksi ja hyväksy tosiasiat. Nöyryyden puutetta, jos ei hyväksy elämää sellaisena kuin se on. Ilman päihteitä.
Niin eli kyse ei oikeasti ole tylsyydestä vaan siitä ettet kestä kohdata sun elämää selvin päin.
kun vanha harrastus lakkaa olemasta (vaikka sitten päihteet), niin pitää ottaa siihen tilalle jotain muuta. Esimerkiksi seksin avulla voi saada aikaan samoja tiloja kuin päihteillä, meditoidenkin niitä saa. Jos näistä kumpikaan ei nappaa, voi sitten vaikka kokeilla löytää joku sellainen urheilukaji, josta pääsee endorfiinihumalaan.