Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukku-ongelma ei ole sitä vetävien syy

Vierailija
03.10.2025 |

Ei ole. Koska intersektionaalisessa mielipuolisuudessa ne ovat uhreja. Syyllinen on aina konservatiivinen heteromies. Näin taas luin Hesarista.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama seksityössä, myyjä on uhri ja ostaja heteromies on pahis. Anna Kontulakaan ei voinut mitään asialle, kun alkoi myymään itseään.

Vierailija
2/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaali intersektionaalinen ideologia osaa kääntää kaikki liberaalin politiikan tuottamat tuhot aina kuitenkin konservatiivien syyksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huumeiden käyttäjän oma syy. Ihan ite on aloittanut kokeilut,sitten työntää koko hoito prosessin veronmaksajien syliin,tyyliin hoitakaa minut terveeksi. Koko tuo huumeiden käyttäjien ,ja myyjien ryhmä on sitä,"kansanedustajan sanoin sanottuna" heikompaa kansanosaa".Ei heistä tule mitään,ei moni sieltä suosta nouse yhteiskunta kelvolliseksi. On annettu liian vapaasti myydä,ja käyttää huumeita. Lähiöt tekee nuorista helposti lähestyttäviä. Nuorison suunta on kadonnut,sen näkee mikä heitä kiinnostaa,kaikki paska mitä puhelimen näytöltä voi löytää. Mielenterveys potilaat lisääntyy,sen näkee selvästi nuorten mieste kutsunnoista,heitä on paljon.Valitettavasti ongelma on jo suuri,emme ole olleet näin suuressa kusessa ikinä,nyt olisi jo aika tehdä jotain koko kansan. Pitäkää nuoristanne huolta.

Vierailija
4/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän persumainen tänä aamuna. Oma syy. Itse vahingoittavat itseään. Miksi yhteiskunnan pitäisi heitä auttaa, ehkä rahoittaa heidän aineetkin?. Tuosta valtio ei saa edes verotuloja kuten viinasta tai tupakasta.

Johonkin on oikeasti vedettävä raja. Netissä pyörii joku vakuutusyhtiön mainos, jossa kysytään että miksi muiden vakuutuksenottajien on maksettava se erkin 8.s kännykkä vioden aikana... 

Maailma muuttuu kovemmaksi. Inhimillisyys ja humanismi katoavat samalla kertaa, valitettavasti.

Vierailija
5/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto pystyisi hoitamaan tämänkin ongelman, vai mitä?

Vierailija
6/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän persumainen tänä aamuna. Oma syy. Itse vahingoittavat itseään. Miksi yhteiskunnan pitäisi heitä auttaa, ehkä rahoittaa heidän aineetkin?. Tuosta valtio ei saa edes verotuloja kuten viinasta tai tupakasta.

Johonkin on oikeasti vedettävä raja. Netissä pyörii joku vakuutusyhtiön mainos, jossa kysytään että miksi muiden vakuutuksenottajien on maksettava se erkin 8.s kännykkä vioden aikana... 

Maailma muuttuu kovemmaksi. Inhimillisyys ja humanismi katoavat samalla kertaa, valitettavasti.

Eikö inhimillisyyttä ole se, että kovin keinoin huumeet kitketään pois. Myymisestä kovat rangaistukset, samoin käytöstä.

Vierailija
7/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa ei syytetä valkoista heteromiestä vaan viime vuosikymmenien päihdepolitiikkaa. Syyllisiä ovat kaikki vallassa olleet hallitukset. 

Vierailija
8/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mikään ei ole oma omaa syytä, ei koskaan myöskään tule parannusta kun mikään ei ole omissä käsissä.

Vierailija
9/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on puhdasta ihmisjät että

Vierailija
10/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa ei syytetä valkoista heteromiestä vaan viime vuosikymmenien päihdepolitiikkaa. Syyllisiä ovat kaikki vallassa olleet hallitukset. 

Olen ollut köyhä mutta eipä tullut mieleenkään vetää huumeita. Eikä siihen olisi ollut sitä rahaakaan.

Vierailija
11/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS on puhdasta ihmisjät että

Aivokuollutta ihmiss aastaa

Vierailija
12/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihankun persu osais lukea

Vierailija
13/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten persulla on aikaa spammata av-palstalla aamusta iltaan? Miksei ole töissä

Vierailija
14/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ilmaiset huumeet ja käyttöhuoneet ja paapomiset nyt olekaan enää ratkaisu? Varmaan älyttömin hanke ylivoimaisesti jota suomessa on ajettu. Tilanne puhukoon puolestaan vastaan väittäjille. Oliko yllätys?

Vierailija
15/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut köyhä mutta eipä tullut mieleenkään vetää huumeita. Eikä siihen olisi ollut sitä rahaakaan.

Miksi olet kateellinen narkkarille?

Vierailija
16/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on huumeiden käyttäjän oma syy. Ihan ite on aloittanut kokeilut,sitten työntää koko hoito prosessin veronmaksajien syliin,tyyliin hoitakaa minut terveeksi. Koko tuo huumeiden käyttäjien ,ja myyjien ryhmä on sitä,"kansanedustajan sanoin sanottuna" heikompaa kansanosaa".Ei heistä tule mitään,ei moni sieltä suosta nouse yhteiskunta kelvolliseksi. On annettu liian vapaasti myydä,ja käyttää huumeita. Lähiöt tekee nuorista helposti lähestyttäviä. Nuorison suunta on kadonnut,sen näkee mikä heitä kiinnostaa,kaikki paska mitä puhelimen näytöltä voi löytää. Mielenterveys potilaat lisääntyy,sen näkee selvästi nuorten mieste kutsunnoista,heitä on paljon.Valitettavasti ongelma on jo suuri,emme ole olleet näin suuressa kusessa ikinä,nyt olisi jo aika tehdä jotain koko kansan. Pitäkää nuoristanne huolta.

Rasittavaa yrittää lukea tällaista pötkökirjoitusta.

Välilyönti pilkun jälkeen.

Vierailija
17/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistot ja keskustat ovat peukuttajien vallassa. Ei sinne ole veronmaksajilla asiaa. Nyt pitäisi maksaa lisää veroja, jotta nämä peukuttajat saisivat ilmaiset vierotuslääkkeet. Itse ongelmaan, eli myyntiin ei tietenkään puututa, koska liberaalissa ideologiassa huumeet on ok.

Vierailija
18/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeidenkäyttäjät on luusereita

Vierailija
19/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan liikaa niitä lumihiutaleita joiden elämässä kaikki negatiivinen on aina jonkun muun syy kuin sen peilissä näkyvän sankarin,

Lähtökohtaisesti vain aniharvassa asiassa syy on niiden omien nahkojen ulkopuolella. Jos tätä ei ymmärrä niin ei kyllä ole ikinä kasvanut aikuiseksi.

Vierailija
20/60 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä toimi niin että itse hyppää tuuliajolle ja odotta jonkin "valtion" hoitavan oman elämänsä asiat kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi