Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset omasta tasosta riippumatta haluaa tasokkaan miehen?

Vierailija
02.10.2025 |

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aidosti tasokas mies ja minua lähinnä kuvottaa se kun minua koittaa lähestyä naiset jotka ovat rumia ja lihavia.

Olen koulutettu mies, työskentelen pukumiehenä isossa pörssiyhtiössä. Palkkani on 6800e/kk+bonukset päälle. Ajan uudella mersulla ja minulla on kallis asunto arvo alueella. Sijoittelen rahojani sekä matkustelen myös paljon. 

Olen melko pitkä eli 192cm, minulla on sporttinen keho eli lihakset erottuvat kehosta ja pukeudun myös muodikkaasti. 

Miksi minua koittaa lähestyä myös ne alhaisen tason naiset eli rumat ja lihavat? Minä saan kauniita naisia jotka ovat hoikkia tai normaalipainoisia koska ne naiset ovat minun tasoani. Koittakaa te alhaisen tason naiset lähestyä miehiä jotka ovat teidän tasoa eli rumat ja matalasti koulutetut miehet. 

Vierailija
102/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipainoiset peräkammaripojat, joiden ÄO vaivoin ylittää kengännumeron, haluavat fiksun, kauniin, koulutetun naisen?  Kysyy mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiesten hätähuuto 🥺

Vierailija
104/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään kaikki naiset eivät halua minkäänlaista miestä, koska olette jääneet massana liikaa  jälkeen aivojen ja ihmisyyden  evoluutiossa.

Toiseksi nainen saa haluta mitä vain. Hänellä on varaa  ja oikeus siihen, koska edustaa arvokkaampaa sukupuolta.

Miehen ainut tehtävä on tuottaa siittiöitä tankkiin. 

Miksi naiset ei sitten menesty eikä pärjää työelämässä? Naiset ovat NOLLIA mutta nyt on keksitty aate tasa-arvo eli naisia suositaan ja naisia otetaan sukupuolensa takia työelämään. Ilman tasa-arvoa kun ihmisiä kohdellaan yksilöinä niin naiset eivät silloin pärjää missään asiassa. 

Minä olen menestynyt ja pärjännyt työelämässä paremmin kuin sinä. Mutta onneksi en ole sinun äitisi.

Vierailija
105/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti tasokas mies ja minua lähinnä kuvottaa se kun minua koittaa lähestyä naiset jotka ovat rumia ja lihavia.

Olen koulutettu mies, työskentelen pukumiehenä isossa pörssiyhtiössä. Palkkani on 6800e/kk+bonukset päälle. Ajan uudella mersulla ja minulla on kallis asunto arvo alueella. Sijoittelen rahojani sekä matkustelen myös paljon. 

Olen melko pitkä eli 192cm, minulla on sporttinen keho eli lihakset erottuvat kehosta ja pukeudun myös muodikkaasti. 

Miksi minua koittaa lähestyä myös ne alhaisen tason naiset eli rumat ja lihavat? Minä saan kauniita naisia jotka ovat hoikkia tai normaalipainoisia koska ne naiset ovat minun tasoani. Koittakaa te alhaisen tason naiset lähestyä miehiä jotka ovat teidän tasoa eli rumat ja matalasti koulutetut miehet. 

Hyi saatana mika v*ttupää sinä olet. Mutta miksi välität rumien ja lihavien naisten lähentelystä? Eikö sinulla pitänyt riittää niitä hoikkia ja normaalipainoisia, tasoisiasi naisia? Vai eikö niitäkään ole? Onko sinulla vaimoa ja lapsia? Ei, älä vastaa.

Vierailija
106/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään kaikki naiset eivät halua minkäänlaista miestä, koska olette jääneet massana liikaa  jälkeen aivojen ja ihmisyyden  evoluutiossa.

Toiseksi nainen saa haluta mitä vain. Hänellä on varaa  ja oikeus siihen, koska edustaa arvokkaampaa sukupuolta.

Miehen ainut tehtävä on tuottaa siittiöitä tankkiin. 

Miksi naiset ei sitten menesty eikä pärjää työelämässä? Naiset ovat NOLLIA mutta nyt on keksitty aate tasa-arvo eli naisia suositaan ja naisia otetaan sukupuolensa takia työelämään. Ilman tasa-arvoa kun ihmisiä kohdellaan yksilöinä niin naiset eivät silloin pärjää missään asiassa. 

Minä olen menestynyt ja pärjännyt työelämässä paremmin kuin sinä. Mutta onneksi en ole sinun äitisi.

Niin pärjäät siksi koska olet nainen ja tasa-arvon myötä naisia suositaan. Jos sukupuolia kohdeltaisiin tasavertaisesti niin sinäkään et olisi työelämässä etkä menestyisi. 

Vierailija
107/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään töissä hyvin, saan hyvää palkkaa, olen 50-vuotias nainen, mulla on kiva mies.

Ottakaa nyt jo pää pois perseestänne ja miettikää jotain muuta.

Vierailija
108/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä oikeassa elämässä tavannut naista, joka odottaa miehiltä "rahaa, lihaksia ja statusta".

Miksi toistelet täällä venäläistä propagandaa koko ajan?

lol? Ei ehkä lihaksia, mutta lähes jokainen on jossain määrin statuksen ja rahan perään. Selitelläänhän sitä toistuvasti täälläkin, miten se on naisiin koodattu biologinen, tiedostamaton TARVE löytää mahdollisimman menestyvä kumppani. 

Vierailija
109/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet omasta tasosta riippumatta haluaa tasokkaan naisen? Moni mies haluaa itseään monta vuotta nuoremman naisen, lihavatkin miehet haluaa hoikan naisen jne.

Vastaus on sama.

Vierailija
110/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä oikeassa elämässä tavannut naista, joka odottaa miehiltä "rahaa, lihaksia ja statusta".

lol? Ei ehkä lihaksia, mutta lähes jokainen on jossain määrin statuksen ja rahan perään. Selitelläänhän sitä toistuvasti täälläkin, miten se on naisiin koodattu biologinen, tiedostamaton TARVE löytää mahdollisimman menestyvä kumppani.

No mies hankkii sitten sitä statusta ja rahaa, jos naisen haluaa ja kerran noin hyvin on perillä siitä, mitä se naisen saaminen vaatii. Vittuako sitä täällä päivästä toiseen ulisemaan.

Vierailija
111/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen "tasokkaan" miehen ole pakko ottaa sitä "alemman tason" naista ja sama toisinpäin. Ja sinä olet jatkossakin ilman naista, koska tasojankkaajat ovan sillä aivan alimmalla tasolla.

Mä sanoisin kylläkin, että alimmalla tasolla ovat raiskari ja murhaajat. Sen yläpuolella sitten heti tasojankkaajat ja in selit.

Vierailija
112/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypergamiaa, hypergamiaa. Sinulle suomalainen hypergamia

Vierailija
113/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on se ongelma että se vähän pyöreä nainen luulee olevansa normaalipainoinen ja se ei kovin kaunis nainen luulee olevansa kaunis... tämä aiheuttaa sitä että naiset luulee itsestään liikoja ja tämä taas johtaa siihen että naiset haluaa liian komean,liian rikkaan ja liian hyvä tasoisen miehen itselleen. 

M29

Sun ongelma on se, ettet ymmärrä miten maailma toimii tai edes miten  käsitteet on määritelty. Hieman pullukka nainen voi olla BMI:n mukaan normaalipainoinen.

PS. Naisilla on peilit ja tietävät ihan hyvin miltä näyttävät. Katso omaasi.

Vierailija
114/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, hanki status ja rahaa, kokeile saatko naista, tule meille kertomaan myös että miten meni.

Vierailija
115/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itselläni on se, että en yksinkertaisesti tiedä, kuka on mitäkin tasoa: en tiedä, mikä on oma tasoni, enkä todellakaan tiedä yksittäisestä miehestä, mikä hänen tasonsa on. Jos siis kiinnostun ja ihastun ihmisestä, en tiedä, mitä tasoa hän jonkin taulukon mukaan on - omasta mielestäni aina kiinnostukseni ja ihastukseni kohde on vain yksinkertaisesti ihana, ja jos pitäisi arvata hänen tasonsa, sanoisin aina, että 10. Näin ollen en tiedä, ovatko kumppanini olleet minua tasokkaampia vai tasottomampia.

Kun ei tiedä, kuka on mitäkin tasoa, ei myöskään tiedä, onko jonkun tietyn ihmisen haluaminen ok vai ei. Silloin ei voi muuta kuin mennä sen mukaan, kuka kiinnostaa, kun en ainakaan minä ole löytänyt mitään tasomittaria, joka kertoisi jokaisen ihmisen kohdalla heidän tasonsa.

Naisen tasoon vaikuttaa nämä asiat:

-Ulkonäkö

-Paino

Väärin.

Vierailija
116/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen "tasokkaan" miehen ole pakko ottaa sitä "alemman tason" naista ja sama toisinpäin. Ja sinä olet jatkossakin ilman naista, koska tasojankkaajat ovan sillä aivan alimmalla tasolla.

Mä sanoisin kylläkin, että alimmalla tasolla ovat raiskari ja murhaajat. Sen yläpuolella sitten heti tasojankkaajat ja in selit.

Kummasti taas ne raiskarit ja murhaajat saa paljon rakkauskirjeitä naisilta ja monet naiset tuntuu tykkäävän sellaisista miehistä. Usein se tatuoitu pahispoika on juurikin naisten unelmien mies, mies joka ottaa naisen ehkä vähän väkivalloin ja väkisin on se mistä naiset monesti unelmoi. 

Vierailija
117/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan halukkaan miehen.

Vierailija
118/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi naisena huolia alemman tason mies, kun saan tinderistä ihan kenet vaan?

saat sieltä kenen miehen vaan harrastamaan seksiä,

et kiinnostumaan sinusta ja sitoutumaan sinuun ja vain sinuun.

Siinä on aika iso ero, tätä juuri media yrittää hälventää jolloin valkoiset ihmiset eivät perustaisi perhettä ja lisääntyisi

Minua on kosittukin kolmesti. Kyllä sieltä ihan sitoutuviakin löytyy, eivät vain olleet sellaisia joiden kanssa vakavampaa halusin. 

Eri

Eli juuri kuten tuo edellinen väitti. Et saa niitä komeita panomiehiä sitoutumaan ja oman tasoisia kosijoita et halua. Tässäkin nähdään että naisille merkkaa pelkkä ulkonäkö. Nainen ei pysty ihastumaan enää taviksiin, kun on saan

Ahaa, eli raha ja status ei merKKaaKaan????? OK.

Vierailija
119/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti taas ne raiskarit ja murhaajat saa paljon rakkauskirjeitä naisilta ja monet naiset tuntuu tykkäävän sellaisista miehistä. Usein se tatuoitu pahispoika on juurikin naisten unelmien mies, mies joka ottaa naisen ehkä vähän väkivalloin ja väkisin on se mistä naiset monesti unelmoi. 

Otahan pääsi pois sieltä p*rseestäsi ja katso ympärille, montako paria näet kaupungilla joissa mies on kuvaamanlaisesi "haluttu" mies? Mielenkiintoista miten te tietynlaiset selvää itsemanipulaatiota harrastavat miehet.. tai "miehet" huomaavat vain nuo asiat, joko meitä naisia kiinnostaa se lentäjälääkärimies tai tuollainen naistenhakkaaja. Noiden ääripäiden väliin mahtuu todella laaja erilaisia miehiä.

Vierailija
120/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanne on kieltämättä hiukan kiusallinen, mutta alkuunkaan toivoton se ei ole. Vielä voi käydä hyvin, onni saattaa odottaa ihan kulman takana.

Toisaalta voi käydä huonosti ja joskus voi käydä ihan päinvastoinkin. Mutta ei pidä lannistua. Rohkaisevana esimerkkinä siitä, että toimiva prisuhde voi syntyä ihan yllättäenkin, tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi