Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset omasta tasosta riippumatta haluaa tasokkaan miehen?

Vierailija
02.10.2025 |

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja väitteitä ap: lta. ensinnäki vaikka olen hoikka, lihaksikas ja rahaakin on, komeaksi kehuttu ja empaattisuus iskee moniin naisiin lujaa. En näe naisessa ollenkaan minkäänlaista tasoeroa olipa hän hoikka yritysjohtaja tai läski työtön yh, molemmat kiinnostavat yhtä paljon ja vain ja ainoastaan sisin merkitsee, se kohtaavatko sielumme, onko meillä mitään yhteistä. Miksi ihmeessä minun pitäisi olla kiinnostunut jostain tietystä naisessa?

Äläs nyt, Kyllä ap:lla on oikeus ja älyä päättää toisten puolesta kenen kanssa ne saa olla :D:D

Vierailija
122/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen "tasokkaan" miehen ole pakko ottaa sitä "alemman tason" naista ja sama toisinpäin. Ja sinä olet jatkossakin ilman naista, koska tasojankkaajat ovan sillä aivan alimmalla tasolla.

Mä sanoisin kylläkin, että alimmalla tasolla ovat raiskari ja murhaajat. Sen yläpuolella sitten heti tasojankkaajat ja in selit.

Kummasti taas ne raiskarit ja murhaajat saa paljon rakkauskirjeitä naisilta ja monet naiset tuntuu tykkäävän sellaisista miehistä. Usein se tatuoitu pahispoika on juurikin naisten unelmien mies, mies joka ottaa naisen ehkä vähän väkivalloin ja väkisin on se mistä naiset monesti unelmoi. 

Mielisairailta naisilta. Jos sellaisen mielit itsellesi, tiedät mitä tehdä. Voit vihdoin lopettaa tästäkin epäreiluudesta vinkumisen palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samasta syystä kuin miehet haluaa itseään laadukkaamman naisen. Ihmiset nyt vaan haluaa parasta itselleen.

Vierailija
124/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisilla on se ongelma että se vähän pyöreä nainen luulee olevansa normaalipainoinen ja se ei kovin kaunis nainen luulee olevansa kaunis... tämä aiheuttaa sitä että naiset luulee itsestään liikoja ja tämä taas johtaa siihen että naiset haluaa liian komean,liian rikkaan ja liian hyvä tasoisen miehen itselleen. 

M29"

Tämä ei ole mikään ongelma yhdellekään naiselle.

Vierailija
125/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkea tuota naisena ja oletan sitä mieheltäkin. 

Tuntuu, että ne rumat miehet ja ongelmaiset haluavat kauniin naisen, joka itsenäinen ja urheilee vaikkeivat paini samassa sarjassa itse.

Toisaalta taas näkee paljon l äskejä naisia komeiden miesten kanssa, eli eivät miehet aina vaadi naiselta sitä tai tätä. Näin itse voivat olla suhteessa hottiksia (omasta mielestään) ja l äski muija ei jätä tai petä niin helpolla kuin joku hottis nainen.

Vierailija
126/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisilla on se ongelma että se vähän pyöreä nainen luulee olevansa normaalipainoinen ja se ei kovin kaunis nainen luulee olevansa kaunis... tämä aiheuttaa sitä että naiset luulee itsestään liikoja ja tämä taas johtaa siihen että naiset haluaa liian komean,liian rikkaan ja liian hyvä tasoisen miehen itselleen. 

M29"

Miksi sitten pyöreät naiset haluaa miehen joka koulutettu ja komea mies? Eikö pyöreälle naiselle kuuluisi tasoisensa mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu? 

Vierailija
127/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samasta syystä kuin miehet haluaa itseään laadukkaamman naisen. Ihmiset nyt vaan haluaa parasta itselleen.

Kaikkea voi haluta mutta voi olla ettei saa. Ennen kuin katsoo tasoistaan.

Vierailija
128/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle +40v naiset kelpaavat? Onko se kriittinen ikä, kun tullaan vauvapalstalle valehtelemaan, että ei tarvita enää miestä tai "ihmiset luulevat minua vieläkin kaksikymppiseksi"? :)

Monelle miehelle kelpaa 40+ nainen.

"Kelpaa" 😂

Ne olis ikionnellisia kun saisivat edes lihavan 60-vuotiaan naisen. 

Mutta eivät saa 😂

N60

Ne ois ikionnellisia, jos saisivat edes haistella lihavan 80-vuotiaan pikkareita

Vierailija
129/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti tasokas mies ja minua lähinnä kuvottaa se kun minua koittaa lähestyä naiset jotka ovat rumia ja lihavia.

Olen koulutettu mies, työskentelen pukumiehenä isossa pörssiyhtiössä. Palkkani on 6800e/kk+bonukset päälle. Ajan uudella mersulla ja minulla on kallis asunto arvo alueella. Sijoittelen rahojani sekä matkustelen myös paljon. 

Olen melko pitkä eli 192cm, minulla on sporttinen keho eli lihakset erottuvat kehosta ja pukeudun myös muodikkaasti. 

Miksi minua koittaa lähestyä myös ne alhaisen tason naiset eli rumat ja lihavat? Minä saan kauniita naisia jotka ovat hoikkia tai normaalipainoisia koska ne naiset ovat minun tasoani. Koittakaa te alhaisen tason naiset lähestyä miehiä jotka ovat teidän tasoa eli rumat ja matalasti koulutetut miehet. 

Heh, hevosetkin nauraa tälle :D

PS: unohdit kehua munan kokoa.

Vierailija
130/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rysylässä naisilla on huonompi asema kuin Suomessa, sen takia ne vaativat rahaa. On edes jotain millä elää.

Näinpä. Suomalainen nainen on maailman etuoikeutetuin olento, ja silti ikuisesti tyytymätön kaikkeen.

Vierailija
131/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä oikeassa elämässä tavannut naista, joka odottaa miehiltä "rahaa, lihaksia ja statusta".

Miksi toistelet täällä venäläistä propagandaa koko ajan?

lol? Ei ehkä lihaksia, mutta lähes jokainen on jossain määrin statuksen ja rahan perään. Selitelläänhän sitä toistuvasti täälläkin, miten se on naisiin koodattu biologinen, tiedostamaton TARVE löytää mahdollisimman menestyvä kumppani.

No mies hankkii sitten sitä statusta ja rahaa, jos naisen haluaa ja kerran noin hyvin on perillä siitä, mitä se naisen saaminen vaatii. Vittuako sitä täällä päivästä toiseen ulisemaan.

Ei ne voi, ei riitä älli. Ja jos onnistuu saamaan statusta ja rahaa, joutuu kohtaamaan sen tosiasian, ettei niillä sitä naista saanutkaan. 

Vierailija
132/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29"

Miksi sitten pyöreät naiset haluaa miehen joka koulutettu ja komea mies? Eikö pyöreälle naiselle kuuluisi tasoisensa mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu? 

Ei kuulu sinulle, mitä kukin haluaa ja miksi. Huolehdi vain omasta elämästäsi ja jätä muut ihmiset rauhaan. Voit ihan keskenäsi pienessä mielessäsi ihmetellä hautaan saakka, miksei joku halua kumppania, joka ajattelee, että olet niin ruma luuseri, että kuulut minulle.

Vierailija
133/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29"

Mikä on ruma ja mikä on kaunis? Nuo ovat erittäin subjektiivisia asioita meille jokaiselle. Itse olen ylipainoinen nainen, mielestäni maailman rumin ilmestys ikinä mutta arvaa mitä? Miesystäväni mielestä olen kaunein, kaikkine kiloineni ja virheineni. Hän on hoikka, ihan tavallinen ja vähän kaikenlaista duunia tehnyt ihan hanttihommista hotellin aspana (jos tuo tieto sinua edes kiinnostaa), mutta minusta hän on erittäin komea mies.

Ei tosin ensin edes toistemme ulkonäköön tykästytty (kaukosuhde), vaan siihen luonnepuoleen, persoonaan mikä tuntuu olevan täysin hukassa näiden palstan ulimiesten kohdalla. 

Vierailija
134/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen "tasokkaan" miehen ole pakko ottaa sitä "alemman tason" naista ja sama toisinpäin. Ja sinä olet jatkossakin ilman naista, koska tasojankkaajat ovan sillä aivan alimmalla tasolla.

Mä sanoisin kylläkin, että alimmalla tasolla ovat raiskari ja murhaajat. Sen yläpuolella sitten heti tasojankkaajat ja in selit.

Kummasti taas ne raiskarit ja murhaajat saa paljon rakkauskirjeitä naisilta ja monet naiset tuntuu tykkäävän sellaisista miehistä. Usein se tatuoitu pahispoika on juurikin naisten unelmien mies, mies joka ottaa naisen ehkä vähän väkivalloin ja väkisin on se mistä naiset monesti unelmoi. 

Ai ihan monet naiset? kuin moni? 7? useasta miljardista naisesta? 

heidän tasonsa on silti alhaisin, vaikka pari hassu mt-potilas heistä kiinnostuisikin.

miltä tämä susta tuntuu?

murhaajatkin saa naisia, sä et?

Vierailija
135/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on taso? Voit ola vaikka kuinka mukava ja fiksu tahansa, mutta mies ei vilkaisekaan, jos sulla ei oo tiettyjä avuja.

Vierailija
136/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten pitää vielä flirttailla.

Vierailija
137/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea voi haluta mutta voi olla ettei saa. Ennen kuin katsoo tasoistaan.

Toki jotkut ottavat sellaisen, jota eivät halua, etenkin jos on epätoivoinen tarve jälkikasvulle, mutta moni elää mieluummin itsekseen, jos ei saa haluamaansa.

Vierailija
138/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29"

Ei. Ja sulla on tasot ihan pielessä. Jotkut miehet preferoi pullukoita naisia, jolloin ne pullukat on heistä tasokkaimpia. Yritä jo ymmärtää, että sinä itse et voi määritellä toisten mieltymyksiä ja muiden ei pidä pariutua sinun mieltymyksiesi mukaan

Vierailija
139/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29"

Se pyöreä nainenkin on todennäköisesti koulutettu ja ihan hyvissä töissä. Miksi se ottaisi jonkun koulittamattoman tollukan?

Vierailija
140/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tilanne on kieltämättä hiukan kiusallinen, mutta alkuunkaan toivoton se ei ole. Vielä voi käydä hyvin, onni saattaa odottaa ihan kulman takana.

Toisaalta voi käydä huonosti ja joskus voi käydä ihan päinvastoinkin. Mutta ei pidä lannistua. Rohkaisevana esimerkkinä siitä, että toimiva prisuhde voi syntyä ihan yllättäenkin, tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydyst

Mummon neuvot ovat tässä ketjussa ainoat, joissa on edes häivähdys realismia. Ota vaan niistä oppia ap, äläkä tavoittele kuuta taivaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän