Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset omasta tasosta riippumatta haluaa tasokkaan miehen?

Vierailija
02.10.2025 |

Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.

Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tilanne on kieltämättä hiukan kiusallinen, mutta alkuunkaan toivoton se ei ole. Vielä voi käydä hyvin, onni saattaa odottaa ihan kulman takana.

Toisaalta voi käydä huonosti ja joskus voi käydä ihan päinvastoinkin. Mutta ei pidä lannistua. Rohkaisevana esimerkkinä siitä, että toimiva prisuhde voi syntyä ihan yllättäenkin, tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydyst

Ihana mummo 👵🏻 💕💕💕

Vierailija
142/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samasta syystä kuin miehet haluaa itseään laadukkaamman naisen. Ihmiset nyt vaan haluaa parasta itselleen.

Kaikkea voi haluta mutta voi olla ettei saa. Ennen kuin katsoo tasoistaan.

Näinhän se on. Oli haluaja mies tahi nainen. Moni on mieluummin ilman kuin tyytyy tasoiseensa. Hyvin ymmärrettävää, kun tuntee itsensä, niin ei halua lyödä kättään samanlaiseen paskaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti tasokas mies ja minua lähinnä kuvottaa se kun minua koittaa lähestyä naiset jotka ovat rumia ja lihavia.

Olen koulutettu mies, työskentelen pukumiehenä isossa pörssiyhtiössä. Palkkani on 6800e/kk+bonukset päälle. Ajan uudella mersulla ja minulla on kallis asunto arvo alueella. Sijoittelen rahojani sekä matkustelen myös paljon. 

Olen melko pitkä eli 192cm, minulla on sporttinen keho eli lihakset erottuvat kehosta ja pukeudun myös muodikkaasti. 

Miksi minua koittaa lähestyä myös ne alhaisen tason naiset eli rumat ja lihavat? Minä saan kauniita naisia jotka ovat hoikkia tai normaalipainoisia koska ne naiset ovat minun tasoani. Koittakaa te alhaisen tason naiset lähestyä miehiä jotka ovat teidän tasoa eli rumat ja matalasti koulutetut miehet. 

Ja sinä olet se tyyppi, joka täällä on vuosia ihmetellyt päivästä toiseen, miksi en saa naista. Mietippä sitä. Ehkä et olekaan niin tasokas kuin kuvittelet. Peilikuvassa ehkä oletkin tasokas, mutta peili ei kerro kaikkea.

Vierailija
144/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aidosti tasokas mies ja minua lähinnä kuvottaa se kun minua koittaa lähestyä naiset jotka ovat rumia ja lihavia.

Olen koulutettu mies, työskentelen pukumiehenä isossa pörssiyhtiössä. Palkkani on 6800e/kk+bonukset päälle. Ajan uudella mersulla ja minulla on kallis asunto arvo alueella. Sijoittelen rahojani sekä matkustelen myös paljon. 

Olen melko pitkä eli 192cm, minulla on sporttinen keho eli lihakset erottuvat kehosta ja pukeudun myös muodikkaasti. 

Miksi minua koittaa lähestyä myös ne alhaisen tason naiset eli rumat ja lihavat? Minä saan kauniita naisia jotka ovat hoikkia tai normaalipainoisia koska ne naiset ovat minun tasoani. Koittakaa te alhaisen tason naiset lähestyä miehiä jotka ovat teidän tasoa eli rumat ja matalasti koulutetut miehet. 

Ja sinä olet se tyyppi, joka täällä on vuosia ihmetellyt päivästä

Siis 192cm tarkoittaa samaa kuin jääkaappi aina syöty tyhjäksi ja huonekaluja hajoaa tyypin painon alle. Rikkoo tahtomattaan tavaroita ja jättää jättimäisiä paskakasoja vessanpönttöön tukkien pöntön. Liian iso ihminen ja sellaisen siittämän lapsen synnyttäminen halkaisee naisen. Terveysriski.

Ihmettelee miksi ei kelpaa. Modernissa sodassa näinä aikoina pitkät miehet ja suurikokoiset saa ensimmäisenä osuman ison pinta-alansa vuoksi.

Ehkä naiset nykyään suosii enemmän ympäristöystävällisiä 170cm miehiä kuin näitä jättiläisiä. 

Kulutus on vähempi ja taloudellisempikin. Selviää sodasta hengissä suuremmalla todennäköisyydellä kuin jättiläismäinen maalitaulu, joka syö kuin hevonen ja paskoo pöntöt tukkoon.

Vierailija
145/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi naisena huolia alemman tason mies, kun saan tinderistä ihan kenet vaan?

saat sieltä kenen miehen vaan harrastamaan seksiä,

et kiinnostumaan sinusta ja sitoutumaan sinuun ja vain sinuun.

Siinä on aika iso ero, tätä juuri media yrittää hälventää jolloin valkoiset ihmiset eivät perustaisi perhettä ja lisääntyisi

Minua on kosittukin kolmesti. Kyllä sieltä ihan sitoutuviakin löytyy, eivät vain olleet sellaisia joiden kanssa vakavampaa halusin. 

Eri

Eli juuri kuten tuo edellinen väitti. Et saa niitä komeita panomiehiä sitoutumaan ja oman tasoisia kosijoita et halua. Tässäkin nähdään että naisille merkkaa pelkkä ulkonäkö. Nain

Olen eri, mutta miksi oletat, että nimenomaan ulkonäkö on ollut syynä siihen, että joku mies ei kiinnosta? Teillä on liian ruusuinen käsitys, jos kuvittelette, että teidän naisen/seksin saaminen voi tyssätä vain ulkonäköön. Voi kuulkaa on lukuisia ominaisuuksia, joiden perusteella mies menee hylkyyn, ja edes hyvä ulkonäkö ei teitä auta. Suurin osa miehistä on ainakin omasta mielestäni täysin epäkiinnostavia - ne hyvännäköiset myös.

Jep. Joiltain miehiltä puuttuu kokonaan se henkisen ulottuvuuden taju. Että ollaan samalla aaltopituudella. Että toisen kanssa on hyvä olla. 

Vierailija
146/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea tuota naisena ja oletan sitä mieheltäkin. 

Tuntuu, että ne rumat miehet ja ongelmaiset haluavat kauniin naisen, joka itsenäinen ja urheilee vaikkeivat paini samassa sarjassa itse.

Toisaalta taas näkee paljon l äskejä naisia komeiden miesten kanssa, eli eivät miehet aina vaadi naiselta sitä tai tätä. Näin itse voivat olla suhteessa hottiksia (omasta mielestään) ja l äski muija ei jätä tai petä niin helpolla kuin joku hottis nainen.

Vakaata elämää arvostavalla miehellä on se tavis-Tiina kainalossa. 

Vierailija
147/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen älykäs ihminen ottaa parhaan mahdollisen kumppanin jonka saa. Tämä pätee myös työpaikkoihin.

Vierailija
148/148 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasojankkaaja on aivan dorka, kuulunee itse siihen mainitsemaansa alimpaan tasoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi