Miksi naiset omasta tasosta riippumatta haluaa tasokkaan miehen?
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.
Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itselläni on se, että en yksinkertaisesti tiedä, kuka on mitäkin tasoa: en tiedä, mikä on oma tasoni, enkä todellakaan tiedä yksittäisestä miehestä, mikä hänen tasonsa on. Jos siis kiinnostun ja ihastun ihmisestä, en tiedä, mitä tasoa hän jonkin taulukon mukaan on - omasta mielestäni aina kiinnostukseni ja ihastukseni kohde on vain yksinkertaisesti ihana, ja jos pitäisi arvata hänen tasonsa, sanoisin aina, että 10. Näin ollen en tiedä, ovatko kumppanini olleet minua tasokkaampia vai tasottomampia.
Kun ei tiedä, kuka on mitäkin tasoa, ei myöskään tiedä, onko jonkun tietyn ihmisen haluaminen ok vai ei. Silloin ei voi muuta kuin mennä sen mukaan, kuka kiinnostaa, kun en ainakaan minä ole löytänyt mitään tasomittaria, joka kertoisi jokaisen ihmisen kohdalla heidän tasonsa.
Naisen tasoon vaikuttaa nämä asiat:
-Ulkonäkö
-Paino
Ei tämä auta mitään. En ole juuriaan kiinnostunut noista asioista, mitä miehen kohdalla luettelit (osa noista on jopa yhdentekeviä), mutta sen sijaan nuo naisen ominaisuuksiksi listatut merkitsevät kyllä miehenkin kohdalla. Ja toisaalta molempien listalta puuttuu valtavasti olennaisia asioita. Minä taidan etsiä seuraa ihan eri periaatteiden mukaisesti kuin tasoteoreetikot, joten sekin tietysti saattaa vaikuttaa siihen, mikäli en noudata tasoteoriaa kumppanivalinnassani.
Kiinnostavasti nostit esiin arvomaailman, mutta miksi vain naisen kohdalla? Väitätkö, että naiselle kuin naiselle on ihan sama, onko mies kokoomuslainen tai vasemmistolainen? Tai ettei naisille ole mitään väliä, vaikka mies olisi Putinin kannattaja? Ja väitätö, että kaikkien miesten mielestä sama nainen on tasoas arvomaailmasta riippuen - vai alkaako tämä tasoteoria kallistua nyt siihen, että mieltymykset sittenkin vaihtelevat?
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miten ulkoinen olemus on niin monille miehille se tärkein ominaisuus millä tasoa määritellään. Ihan kuin ihmisessä ei olisi mitään muuta, eikä varsinkaan tärkeämpää kuin se mikä näkyy päällepäin.
On se naisillekin tärkeintä. Hyvännäköiset seurustelevat aina keskenään, ei tavisten tai rumien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on se ongelma että se vähän pyöreä nainen luulee olevansa normaalipainoinen ja se ei kovin kaunis nainen luulee olevansa kaunis... tämä aiheuttaa sitä että naiset luulee itsestään liikoja ja tämä taas johtaa siihen että naiset haluaa liian komean,liian rikkaan ja liian hyvä tasoisen miehen itselleen.
M29
Mutta eihän tämä teidän ongelma ole. Vai onko? Ei ainakaan minua iinnosta yhtään, jos jou ei-niin-hyvännäköinen mies tavoittelee itseään tasokkaampaa naista, eikä tuo omaa elämääni hetkauta suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä miten ulkoinen olemus on niin monille miehille se tärkein ominaisuus millä tasoa määritellään. Ihan kuin ihmisessä ei olisi mitään muuta, eikä varsinkaan tärkeämpää kuin se mikä näkyy päällepäin.
On se naisillekin tärkeintä. Hyvännäköiset seurustelevat aina keskenään, ei tavisten tai rumien kanssa.
Mutta kun miehet ovat kerran sinut tasoteorian kanssa, heitä ei haittaa se, jos heille ei riitä niitä hyvännäköisiä, ja he ottavat tyytyväisinä vaika sen tarjolla olevan ruman ja ylipainoisen naisen. Vai?
Vierailija kirjoitti:
Tavismies ei enää kelpaa koska naiset yliarvioi tasonsa.
Ap on omasta mielestään tavismies, vaikka on on työtön, syrjäytynyt, sosiaalisesti kyvytön luuseri eli ATM. Ja "tavallisten" miesten mielestä missit, mallit, julkkiskaunottaret ovat.heidön tasoaan.
Rikas ja isokullinen tavoitelluin.
Vierailija kirjoitti:
Koska suurimmalle osalle ( yli 90%) miehistä naisen ulkonäkö on ainoa asia,mikä merkitsee naisessa ja parisuhteessa, ja koska mies valitsee kullillaan.
Vierailija kirjoitti:
tästähän oli se dokumentti jossa kiinassa "somen sokaisemana" sadat tuhannet naiset odottaa sitä eteläkorealaista ridgeä aviomiehekseen, vaikka sokkotreffeillä yksikään perusmies ei edes halunnut puhua kyseisten naisten kanssa..
netti, media ja some.. siinä ne syyt. pitäisi mennä pihalle lenkille ja uimahalliin
Kiina on todella hämärä yhteiskunta, enkä todellakaan länsimaissa asuvana perustaisi käsitystäni maailmanmenosta ja ihmisistä siihen, miten kiinalaiset toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi naisena huolia alemman tason mies, kun saan tinderistä ihan kenet vaan?
saat sieltä kenen miehen vaan harrastamaan seksiä,
et kiinnostumaan sinusta ja sitoutumaan sinuun ja vain sinuun.
Siinä on aika iso ero, tätä juuri media yrittää hälventää jolloin valkoiset ihmiset eivät perustaisi perhettä ja lisääntyisi
Minua on kosittukin kolmesti. Kyllä sieltä ihan sitoutuviakin löytyy, eivät vain olleet sellaisia joiden kanssa vakavampaa halusin.
Eri
Eli juuri kuten tuo edellinen väitti. Et saa niitä komeita panomiehiä sitoutumaan ja oman tasoisia kosijoita et halua. Tässäkin nähdään että naisille merkkaa pelkkä ulkonäkö. Nainen ei pysty ihastumaan enää taviksiin, kun on saanut Tinderistä tilattua kotiovelle muutaman kymmentä mallimulkkua.
Vierailija kirjoitti:
Miehen seuran pitää parantaa naisen elämän laatua. Se, miten se tapahtuu vaatii muutakin kuin ulkonäköä ja rahaa henkistä kykyä!!!! Kukapa sitä elämäänsä mitään huonontajaa haluaisi?
Ja parisuhde huonontaa naisen elämänlaatua, aina, joten miksi ottaa joku persereikä ankeittamaan elämää entisestään. Ap ja kaltaisensa(ap:n kommentteja yläpeukittaneet) ovat naisille elämän ankeitrajia ja huonontajia, joten siksi he eivät kelpaa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso on eri kuin miesten ja naiset ei tiedä että heidän taso ei ole mutta Miehet tietää ja naiset eivät saa miestä mutta koska miesten taso on korkeampi niin heidän pitää saada
Väärin. Koska nainen ei tarvitse miestä ja parisuhdetta. Mies tarvitsee. Siksi nainen on aina tasokkaampi kuin mies, aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso on eri kuin miesten ja naiset ei tiedä että heidän taso ei ole mutta Miehet tietää ja naiset eivät saa miestä mutta koska miesten taso on korkeampi niin heidän pitää saada
No eihän tuo ratkea muuten kuin että miehet ovat keskenään.
Näin juuri. Miehet saavat täsmälleen oman taosisensa, eikä tarvitse ulista,kun eivät saa Barbia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Koska nainen ei tarvitse miestä ja parisuhdetta. Mies tarvitsee. Siksi nainen on aina tasokkaampi kuin mies, aina.
Halutumpi, ei tasokkaampi. Esim. Ed Sheeranin musiikki on halutumpaa kuin Bachin, vaikka tasossa jää kauas taakse.
Elämässä naiset ovat Ed Sheeraneja ja miehet Bacheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi naisena huolia alemman tason mies, kun saan tinderistä ihan kenet vaan?
Siinä on aika iso ero, tätä juuri media yrittää hälventää jolloin valkoiset ihmiset eivät perustaisi perhettä ja lisääntyisi
Minua on kosittukin kolmesti. Kyllä sieltä ihan sitoutuviakin löytyy, eivät vain olleet sellaisia joiden kanssa vakavampaa halusin.
Eri
Eli juuri kuten tuo edellinen väitti. Et saa niitä komeita panomiehiä sitoutumaan ja oman tasoisia kosijoita et halua. Tässäkin nähdään että naisille merkkaa pelkkä ulkonäkö. Nainen ei pysty ihastumaan enää taviksiin, kun on saan
Olen eri, mutta miksi oletat, että nimenomaan ulkonäkö on ollut syynä siihen, että joku mies ei kiinnosta? Teillä on liian ruusuinen käsitys, jos kuvittelette, että teidän naisen/seksin saaminen voi tyssätä vain ulkonäköön. Voi kuulkaa on lukuisia ominaisuuksia, joiden perusteella mies menee hylkyyn, ja edes hyvä ulkonäkö ei teitä auta. Suurin osa miehistä on ainakin omasta mielestäni täysin epäkiinnostavia - ne hyvännäköiset myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutumpi, ei tasokkaampi. Esim. Ed Sheeranin musiikki on halutumpaa kuin Bachin, vaikka tasossa jää kauas taakse.
Elämässä naiset ovat Ed Sheeraneja ja miehet Bacheja.
Uskon, että aika moni homoseksuaali mies ajattelee noin, ja se on täysin ok. Sitä en sitten tiedä, että jos mies sanoo olevansa hetero ja kuitenkin kokee naiset epäkiinnostavina ja miehet kiinnostavina, että mistä kenkä puristaa - olisko oman seksuaalisen identiteetin pohtimisen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on se ongelma että se vähän pyöreä nainen luulee olevansa normaalipainoinen ja se ei kovin kaunis nainen luulee olevansa kaunis... tämä aiheuttaa sitä että naiset luulee itsestään liikoja ja tämä taas johtaa siihen että naiset haluaa liian komean,liian rikkaan ja liian hyvä tasoisen miehen itselleen.
M29
😂🤣😅😆😁😄😄😄🙂😁🙃😅🤣😃😂😂🤣😅😅😆😁😄😄🙂😁😆🙂😆😅🤣😂😂😂🤣🤣😅😆😁😁😄😁😅🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣😂🙂😂🙂🤣🙂😅🙂😆🙂😁🙂😆😅🙂🤣🙂😂🙂😂😀😂😀😂😀🤣🙂🤣🙂😅🙂😆🙂😆🙂😅🙂🤣😀😂🙂😂😀😂😀😂😀😂😀🤣😀😅🙂😆🙂😆🙂😆🙂🤣🙂🤣🙂😂🙂😂😀😂😀😂😀😂😀😂😀😀😅😅😀😆😀😆😀😅🙂🤣🙂😂🙂😂😀😂😀😂😀🙂🤣😅🙂😅🙂😅🙂😅🙂🤣🙂🤣😀😂😀😂😀😂😀🤣😀🤣😀😅😀😅😀😅🙂🤣🙂😀😂😂😀😂😀🤣😀😀🤣😅😀😅😀😆🙂😆🙂😅😀😀🤣😂😀😂😀😂😀😂😀😂😀😂😂😀🤣😀😅🙂😆🙂😆🙂😁🙂😁🙂🙂😆🙂😅🙂😃😂😃😃😂😃😂🤣😃🤣😃😅🙃😆😃😆😃😆😀😅😃😅😃🤣😀😂😀😂😀😂😀😂😀🤣😀😅😀😅😀😆😀😆😀😆😀🤣😀🤣😀🤣😀😂😀😂😀😂😀😂😀🤣😀😅😀😅🙂😆🙂😆😀😅😀🤣😀😂😀😂😀😂😀🤣🙂😅😀😆🙂😆🙂😆🙂😅🙂🙂🤣😂🙂😀😂😂🙂🤣🙂😅🙂😆🙂😆🙂😅🙂🤣🙂🤣🙂😂😀😂😀🤣🙂😀🤣😅😀😅🙂😅🙂😅🙂🤣🙂🤣😀🤣😀🤣😀🙂🤣😅🙂😆🙂😆🙂😅🙂🤣🙂🤣😀🤣🙂😂🙂🤣😀😅🙂😅🙂😆🙂😅🙂🤣🙂🤣🙂🤣😀😂😀😂😀😂
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei vaan osaa ajatella realistisesti pariutumista.
Naiset nimenomaan ajattelevat realistisesti pariutumista,Miehet eivät ajattele. Miehet ajattelevat kyrvällään.
Vierailija kirjoitti:
Rikas ja isokullinen tavoitelluin.
Milloin tulet ap sieltä kaapista ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eli juuri kuten tuo edellinen väitti. Et saa niitä komeita panomiehiä sitoutumaan ja oman tasoisia kosijoita et halua. Tässäkin nähdään että naisille merkkaa pelkkä ulkonäkö. Nainen ei pysty ihastumaan enää taviksiin, kun on saan
Ai että kun nyt panettaisi....kerro, ap, missä päin on Tinderissä tarjolla mallimulkkuja,jotka voi tilata kotiinsa takissa panemaan?
Meillä on näköjään liikaa eroa älykkyydessä ja arvoissa, joten valintani ei kohdistu sinuun, työtä ja oppimista välttelevä luuseripersu, joka elät tt-tuella.