Miksi naiset omasta tasosta riippumatta haluaa tasokkaan miehen?
Jos ylipainoinen mies ei kelpaa naisille, miksi ylipainoinen nainen voisi vaatia itselleen huipputason miestä? Nykyään näkee jatkuvasti, kuinka naiset, jotka eivät itse panosta ulkonäköönsä tai elämäntapoihinsa, odottavat silti mieheltä rahaa, lihaksia ja statusta. Miehen pitää olla täydellinen, mutta naisen ei tarvitse tehdä mitään ansaitakseen saman tasoisen kumppanin.
Tämä asetelma on täysin epäreilu. Jos haluaa jotain, pitää myös itse tarjota jotain vastineeksi. Jos mies joutuu kehittämään itseään, pitämään huolta kunnostaan ja menestymään elämässä saadakseen tasokkaan naisen, miksi naisen ei pitäisi tehdä samoin? Parisuhde ei voi olla yksipuolinen kauppa, jossa vain toinen osapuoli joutuu ponnistelemaan.
Kommentit (31)
Kuule ap se mitä minä naisena haluan ei riipu pätkääkään siitä mitä miehet haluavat. Miksi minun pitäisi ylipainoisen haluta ylipainoinen mies vain siksi että joku mies huolii ylipainoisen naisen. Eihän se liity minuun mitenkään?
Minä etsin juuri sellaista miestä josta tykkään. Jos en löydä sellaista niin olen ihan mielelläni yksin ja onnellinen niinkin. Sen sijaan sinuun Allu en koskisi missään tilanteessa koska vihaat naisia ja etkä kykene normaaliin elämään ja normaaliin keskusteluun.
Miehen seuran pitää parantaa naisen elämän laatua. Se, miten se tapahtuu vaatii muutakin kuin ulkonäköä ja rahaa henkistä kykyä!!!! Kukapa sitä elämäänsä mitään huonontajaa haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Tavismies ei enää kelpaa koska naiset yliarvioi tasonsa.
Minkääntasoinen nainen ei ota mitään tavisvenkulaa. Kun ei tarvii , naisen ei tarvitse.
Naisten taso on eri kuin miesten ja naiset ei tiedä että heidän taso ei ole mutta Miehet tietää ja naiset eivät saa miestä mutta koska miesten taso on korkeampi niin heidän pitää saada
Minulle kelpaa mies joka tuo hyvää elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa mies joka tuo hyvää elämääni.
Eli rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun pitäisi naisena huolia alemman tason mies, kun saan tinderistä ihan kenet vaan?
saat sieltä kenen miehen vaan harrastamaan seksiä,
et kiinnostumaan sinusta ja sitoutumaan sinuun ja vain sinuun.
Siinä on aika iso ero, tätä juuri media yrittää hälventää jolloin valkoiset ihmiset eivät perustaisi perhettä ja lisääntyisi
Minua on kosittukin kolmesti. Kyllä sieltä ihan sitoutuviakin löytyy, eivät vain olleet sellaisia joiden kanssa vakavampaa halusin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
tästähän oli se dokumentti jossa kiinassa "somen sokaisemana" sadat tuhannet naiset odottaa sitä eteläkorealaista ridgeä aviomiehekseen, vaikka sokkotreffeillä yksikään perusmies ei edes halunnut puhua kyseisten naisten kanssa..
netti, media ja some.. siinä ne syyt. pitäisi mennä pihalle lenkille ja uimahalliin
Kiinassa on vakava kohtaanto-ongelma takavuosien selektiivisen abortoinnin vuoksi. Siellä on paljon katkeria nuoria miehiä, joilla ei koskaan ole mahdollisuutta perheen perustamiseen, ja siksi tuollaisiin dokumentteihin kannattaa suhtautua varauksella. Typerää pistää yhteiskunnallista ongelmaa naisten kranttuuden piikkiin. Naisten määrä ei kasvaisi siitä, vaikka kiinalaiset naiset ottaisivat ensimmäisen vastaantulijan puolisokseen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten taso on eri kuin miesten ja naiset ei tiedä että heidän taso ei ole mutta Miehet tietää ja naiset eivät saa miestä mutta koska miesten taso on korkeampi niin heidän pitää saada
No eihän tuo ratkea muuten kuin että miehet ovat keskenään.
Jaa. Itse määrittelin tason minkä alta en miestä huoli mutta ei noissa mun kriteereissä ollut ollenkaan ulkonäköön tai talouteen liittyviä seikkoja. Tai no oli yksi eli mitään hirvisammakon näköistä, bodattua ja dopauttua jääkaappipakastinta en huoli vaikka olisi maailman viimeinen (vapaa) mies.
Minä myös löysin sen omani eli varsin tasokkaan miehen.
Ap on miehiin päin kallellaan, sen verran näkee komeita, lihaksikkaita ja rikkaita miehiä koko ajan ympärillään. Varmaankin luonnollista sillon, etteivät naiset näytä miltään.