bensan maksaminen setelillä
Millä huoltoasemilla voi maksaa Oulussa seteleillä?
Kommentit (20)
Seteleillä maksettiin joskus 1980-luvulla.
Tepoili ottaa käteistä mielellään ja lähettää ne heti putlerin sotakassaan.
Ootko joku rikollinen kun maksat setelillä mitä? Tein varmuudeksi nettivinkin poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Seteleillä maksettiin joskus 1980-luvulla.
me JR ukot maksetaan aina cashillä ettei possut pääse jäljille.
- MC Recles
Seteleitä on vaikeampi jäljittää ja valtakoneisto haluaa tietää onko seteli laillinen vai pimeästi hankittu
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku rikollinen kun maksat setelillä mitä? Tein varmuudeksi nettivinkin poliisille.
En ja siinähän teet vinkin ja kuormitat viranomaisia turhaan.
Käteinen, on laillinen maksuväline jota ei myöskään voi jäljittää. Kuuluu yksilönvapauksiin, ettei minun ostotottumuksiani tai sijaintitietojani voi kukaan tarkastella sen perusteella missä olen ostanut maidot ja makaroonit tai tankannut autoani. Harjoitan tätä oikeuttani aina kun mahdollista.
kuinka monta vuotta olet ollut vankilassa/ pakkohoidossa olet aivan pihalla nyky käytännöistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vainoaja vai muuten häiriintynyt, kun puutut muiden ihmisten laillisten maksuvälineiden käyttöön? Tein varmuudeksi nettivinkin poliisille ja mielenterveystyön päivystävälle virkalääkärille, voit tylsyytesi keskellä piristää päivääsi arvailemalla, kumpi ottaa sinuun yhteyttä ensiksi.
Samapa se missä tankkaa, raha puhuu.
Taitaa teboililla olla oikeasti lähdön hetki lähellä kun kaalirotat paimennetty tekemään näitä paska-aloituksia.
Vierailija kirjoitti: Taitaa teboililla olla oikeasti lähdön hetki lähellä kun kaalirotat paimennetty tekemään näitä paska-aloituksia.
Lähdön hetki voi olla oikeasti lähellä, mutta aloituksen takana voi olla jopa tuota lähtöä nopeuttaakseen joku, joka haluaisi maksaa oikealla rahalla mutta asioida jossain muualla kuin teboililla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ja siinähän teet vinkin ja kuormitat viranomaisia turhaan.
Käteinen, on laillinen maksuväline jota ei myöskään voi jäljittää. Kuuluu yksilönvapauksiin, ettei minun ostotottumuksiani tai sijaintitietojani voi kukaan tarkastella sen perusteella missä olen ostanut maidot ja makaroonit tai tankannut autoani. Harjoitan tätä oikeuttani aina kun mahdollista.
Seli seli kotietsintä tulossa viimeistään huomenna
"Seli seli kotietsintä tulossa viimeistään huomenna"
Nyt on vasta vuosi 2025, ei vielä 2030.
Pimeillä töillä hankittuja rahoja ei voi pankkiinkaan viedä..
Muitakaan töitä ei tunnu olevan.
pyydä trollaus palkkiosi euroina ei kukaan ota enää ruplia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Seteleitä on vaikeampi jäljittää ja valtakoneisto haluaa tietää onko seteli laillinen vai pimeästi hankittu
Höpö höpö! Miksi luulet että seteleissä on sarjanumerot? Automaatti taltioi numerot noston yhteydessä ja toisen kerran ne tallentuu ostopaikan kassaa laskettaessa, joten koneisto kyllä tietää missä olet rahasi käyttänyt...
Aivan sama kunhan ei ole teboil.