Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastuin keliakiaan, näin siinä kävi

Vierailija
02.10.2025 |

Ruokavalio meni uusiksi, määrätyt viljat pois syömisistä.

Syömiset yksinkertaista, hyvää ja ravitsevaa ruokaa ilman gluteenia.

Ruokalaskut väheni reippaasti :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti hirveän rankaa. Kyllähän tuossa menee elämä ihan mullinmallin! Voimia, ja tsemppiä mahavaivoihin jos satut sitä vehnää syömään.

Vierailija
2/6 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti hirveän rankaa. Kyllähän tuossa menee elämä ihan mullinmallin! Voimia, ja tsemppiä mahavaivoihin jos satut sitä vehnää syömään.

Hehheh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh

Ei ole mitään hauskaa hallitsemattomassa piereskelyssä! 

Vierailija
4/6 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut keliaakikot väittävät ruokavalionsa olevan kallista.

Vierailija
5/6 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole huomannut, että ruokalasku olisi keliakian myötä pienentynyt. Päin vastoin, hinnat ovat nousseet, ja edelleen nousevat, ja rahaa palaa ruokakauppaan kohtuuttomat määrät siihen nähden, miten rajattu ostoskorin sisältö nykyään on. Gluteenia löytyy niin monista tuotteista, että olen päätynyt jättämään käytännössä kaikki valmisruoat ja puolivalmisteet ostamatta. Silti pelkkiin perusraaka-aineisiin uppoaa jumalattomat kasat rahaa.

Vierailija
6/6 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole huomannut, että ruokalasku olisi keliakian myötä pienentynyt. Päin vastoin, hinnat ovat nousseet, ja edelleen nousevat, ja rahaa palaa ruokakauppaan kohtuuttomat määrät siihen nähden, miten rajattu ostoskorin sisältö nykyään on. Gluteenia löytyy niin monista tuotteista, että olen päätynyt jättämään käytännössä kaikki valmisruoat ja puolivalmisteet ostamatta. Silti pelkkiin perusraaka-aineisiin uppoaa jumalattomat kasat rahaa.

Ehkä sulla ei ymmärrys riitä siihen perusravintoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi