KD:n kannatus vaivaiset 3,5% Ylen mittauksessa
Olemattoman pieni puolue. En ymmärrä edes puolueen olemassaolon syytä.
Konservatiiveille on jo olemassa persut.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Murhaajia sen kyllä kaikki tietää.
millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä tavalla?
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle:
Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millä tavalla?
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'. Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat, että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.
Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle:
Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
Ok..
Vierailija kirjoitti:
https://www.kdlehti.fi/2025/09/12/kd-huomioi-yhteiskunnan-heikoimmat-mu…
Hyvä vitsi
Höh... minä kun olen ollut siinä uskossa, että Kansandemokraatit ovat poistuneet puolueista jo edellisen jumalan aikana...
Vaikka ei se ihme ole kun kaikkia nykypuolueitakaan ei tunnista. Oniilä niin kummalliset nimet. Niinkuin esim. PersKokkareet, Kristillisdemonit, Svensk hintdel, vihervassut.
RKp pitää koko peruskoululaitosta panttivankinaan omalla huikealla kannattajaluvullaan. Mutta ketään ei näytä kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
RKp pitää koko peruskoululaitosta panttivankinaan omalla huikealla kannattajaluvullaan. Mutta ketään ei näytä kiinnostavan.
Siis Ruotsi Kansan Puolue. Suomessa
Miettikää sitä hetken aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkolaisten puolue.
Tavallisten suomalaisten kristittyjen.
Kristillisdemokraattien oikea nimi olisi Helluntaidemokraatit.
Suomalaisista melkoinen enemmistö mieltää itsensä kristityiksi, mutta vain harva tuntee KD:n aatemaailmaa omakseen. Siinäpä itse kullekin mietittävää miksi näin.
Itse olin useamman vuoden aktiivinen KD-jäsen (en kuitenkaan helluntailainen). Harvoin olen tuntenut itseäni niin paljon kristityksi, kuin silloin kun erosin KD puolueesta.
KD:ssä keskitytään hyvin vähän tavallisen ihmisen arkeen ja sen sujumiseen. Näitä sukupuolisuuteen ja päihteisiin liittyviä moraalilausumia sitten senkin edestä.
Ja minusta on aika outoa että puolueen kiistaton keulahahmo ja puhetorvi on sen entinen puheenjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäs se Soini näistä sanoikaan? ettei takiaispuolueita pidä olla hallituksessa
Miks persut sitten on?
aivan, siinä toinen turha puolue sotkemassa aivan kaikkea
Juu. Pitää määrätä ettei muita puolueita saa olla paitsi sdp ja vasemmisto, no ehkä mukaan voidaan pitkin hampain ottaa vihreät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä kukaan edes äänestäisi.
Itse voisin äänestää, jos olisi sopiva ehdokas.
Sari Essayah on asiallinen poliitikko. Harmi kun olisi jossain muussa puolueessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin äänestää, jos olisi sopiva ehdokas.Sari Essayah on asiallinen poliitikko. Harmi kun olisi jossain muussa puolueessa
Aika näkymätön ollakseen puolueen puheenjohtaja. En tiedä hänen visioistaan ja näkemyksistään juuri ollenkaan - Päivi Räsäsen näkemyksistä sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin äänestää, jos olisi sopiva ehdokas.Sari Essayah on asiallinen poliitikko. Harmi kun olisi jossain muussa puolueessa
Kiilusilmäinen oikeistonazzi, jota raha ohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvä niin. Tämä jengi on pahempi kuin persut.
-kokkari
Ennen oli kokoomus, joka kannatti kotia, uskontoa (kristinusko) ja isänmaata.
Valitettavasti enää ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkolaisten puolue.
Tavallisten suomalaisten kristittyjen.
Kristillisdemokraattien oikea nimi olisi Helluntaidemokraatit.
Suomalaisista melkoinen enemmistö mieltää itsensä kristityiksi, mutta vain harva tuntee KD:n aatemaailmaa omakseen. Siinäpä itse kullekin mietittävää miksi näin.
Itse olin useamman vuoden aktiivinen KD-jäsen (en kuitenkaan helluntailainen). Harvoin olen tuntenut itseäni niin paljon kristityksi, kuin silloin kun erosin KD puolueesta.
KD:ssä keskitytään hyvin vähän tavallisen ihmisen arkeen ja sen sujumiseen. Näitä sukupuolisuuteen ja päihteisiin liittyviä moraalilausumia sitten senkin edestä.
Ja minusta on aika outoa että puolueen kiistaton keulahahmo ja puhetorvi on sen entinen puheenjohtaja.
"Suomalaisista melkoinen enemmistö mieltää itsensä kristityiksi".
Hah. Jonkin sortin kulttuurikristillisyys on mielestäsi yhtä kuin olla kristitty.
Tuollaisessa itsepetoksessa voi toki elää. Ei kuitenkaan enemmistö, sillä suomalaiset ovat rehellistä kansaa.
Ap ei varmaan tiennyt, että Kd:n kannatus on ollut vakaata, noin 4%.
Öyhötysketjun uutisarvo on siis 0%.
Vierailija kirjoitti:
https://www.kd.fi/2025/10/25/puoluehallitus-vanhempainrahapaivia-myos-i…
Tuskin saa muissa puolueissa kannatusta tämäkään asia