KD:n kannatus vaivaiset 3,5% Ylen mittauksessa
Olemattoman pieni puolue. En ymmärrä edes puolueen olemassaolon syytä.
Konservatiiveille on jo olemassa persut.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla oikea suunta. Jos vaan ihmiset tietäisi miten mielivaltaisesti seurakunnissa kirkollisveroja käytetään/jaetaan, alkaisi joukkopako kirkosta.
ongelma ei ole helppo ero kirkon jäsenyydestä vaan liian helppo jäsenyyteen liittäminen lupaa kysymättä
Miksi näitä kukaan edes äänestäisi.
Olen itse eronnut kirkosta ajat sitten enkä ymmärrä alkuunkaan miksi uskonto ja politiikka pitää vielä tähän maailmanaikaan sekoittaa. Silti voisin jotenkin hyväksyä tämän puolueen olemassaolon, jos se noudattaisi ja pyrkisi tuomaan politiikkaan kristillistä lähimmäisenrakkauden sanomaa. Sitähän se ei tee, vaan on juurikin kuin persut hihhulitvistillä: kivikovaa oikeistolaista talouspolitiikkaa, vähäosaisten kyykytystä ja pilkkaamista, tekopyhyyttä, rasismia ja kansanmurhan hyväksymistä.
Entäs RKP.llä?
Suurin osa ei heitä päättäjiksi halua, silti sina hallituksessa.
mitäs se Soini näistä sanoikaan? ettei takiaispuolueita pidä olla hallituksessa
Vierailija kirjoitti:
Miks persut sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks persut sitten on?
aivan, siinä toinen turha puolue sotkemassa aivan kaikkea
Vierailija kirjoitti:
Olen itse eronnut kirkosta ajat sitten enkä ymmärrä alkuunkaan miksi uskonto ja politiikka pitää vielä tähän maailmanaikaan sekoittaa. Silti voisin jotenkin hyväksyä tämän puolueen olemassaolon, jos se noudattaisi ja pyrkisi tuomaan politiikkaan kristillistä lähimmäisenrakkauden sanomaa. Sitähän se ei tee, vaan on juurikin kuin persut hihhulitvistillä: kivikovaa oikeistolaista talouspolitiikkaa, vähäosaisten kyykytystä ja pilkkaamista, tekopyhyyttä, rasismia ja kansanmurhan hyväksymistä.
Jos oikeasti haluaisi tuoda kristillisen lähimmäisenrakkauden politiikkaan, täytyisi olla kommunisti. Se ei oikein nykyisin ole muodissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkolaisten puolue.
Tavallisten suomalaisten kristittyjen.
No eivät todellakaan. Nämähän on kaikki jotain hellareita tai ties mitä lahkolaisia
Vierailija kirjoitti:
https://www.kdlehti.fi/2025/09/12/kd-huomioi-yhteiskunnan-heikoimmat-mu…
Kunhan ei ole vääruskoinen tai homo, silloin KD ei kyllä huomioi vaan on hyvin rasistinen puolue.
Kovasydämistä porukkaa näyttää olevan, en ole aiemmin tätä huomannut. Ikinä en enää heidän riveistään ketään äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs RKP.llä?
Suurin osa ei heitä päättäjiksi halua, silti sina hallituksessa.
ja sama persuilla mutta siellä ne vain ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kdlehti.fi/2025/09/12/kd-huomioi-yhteiskunnan-heikoimmat-mu…
Kunhan ei ole vääruskoinen tai homo, silloin KD ei kyllä huomioi vaan on hyvin rasistinen puolue.
siinä taas kristittyjen suvaitsevaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkolaisten puolue.
Tavallisten suomalaisten kristittyjen.
No eivät todellakaan. Nämähän on kaikki jotain hellareita tai ties mitä lahkolaisia
Päivi Räsänen mm. kuuluu ev.lut. kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä kukaan edes äänestäisi.
Itse voisin äänestää, jos olisi sopiva ehdokas.
Saatanahan siellä taas yritttää innolla lobata.
Päiville voi vain todeta että vielä surkeammat on abortin vastustajien perustelut
Vierailija kirjoitti:
Päiville voi vain todeta että vielä surkeammat on abortin vastustajien perustelut
Mitä tarkoitat?
Taitaa olla oikea suunta. Jos vaan ihmiset tietäisi miten mielivaltaisesti seurakunnissa kirkollisveroja käytetään/jaetaan, alkaisi joukkopako kirkosta.