Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen tavoitteena julkisen terveydenhuollon lakkauttaminen

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä mitään, olenkin jo sunnitellut muuttoa pois Suomesta. Kokkareiden on varauduttava siihen, että kansa äänestää kirjaimellisesti jaloillaan.

Vierailija
22/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityislääkärit rikastuisivat ylettömästi. Moni ehtii kuolla ja menettää rahat ennenkuin pääsisi hoitoon. Nyt olisi hyvä aika muuttaa pois täältä perslävestä.

muutat maahan, jossa on pelkästään julkinen terveydenhuolto? Pohjois-Korea?

Vaikka Ruotsiin. Siellä ei yksityiset terveysjätit ja lääkärit hillu veronmaksajien rahoilla.

Kun iskee vakava sairaus, niin äkkiä joku siivoojan paikka Ruotsista, että sitten pääsee siellä työntekijänä julkiselle puolelle hoitoon.

Tuskin nuo terveystiedon kulkee hyvin maasta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuus = kokoomus

Vierailija
24/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tukien yhtenäistäminen - Ei enää mitään harkinnanvaraisia kenellekään. Säästää byrokratiaa.

Asumistuen täysi lopetus - juuri uutisissa kuinka kunnille jää isot SOTE-vuokrakiinteistöt käyttämättä. Jos tarvitsee tuettua asumista, niin pienistä muuttotappiokunnista löytyy tilaa. Jos haluaa valita asuinpaikkansa, niin maksakoot markkinahinnat.

Minä olen työtön yh. Saamme lapsen kanssa asumistukea. Miten mielestäsi meidän pitöisi tulla toimeen 620 euron työttömyyskirvauksella, lapsilisällä ja elatustuella? Ne ovat yhteensä n 900 e kk. Siitä pois vuokra, ruoka kahdelle ihmiselle.

Asumistuen voisi kohdentaa vain lapsiperheille ja yksinhuoltajille. Käytännössä yksinhuoltajaperheissä eletään yhden aikuisen tulolla. Esim kahden työttömän aikuisen perheessä on kahden aikuisen tulot työttömän

Olin naimisissa kun lapsi syntyi ja kokopäivätyössä. Kristallipalloa ei ollut 13 vuoden päähän. Hienoa jos sinä tiedät ettet ole työtön tai sairas 13 v kuluttua.

Vierailija
25/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte muistaneet äänestäessä mitä Kekkonen aikoinaan sanoi Kokoomuksesta.

Vierailija
26/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tukien yhtenäistäminen - Ei enää mitään harkinnanvaraisia kenellekään. Säästää byrokratiaa.

Asumistuen täysi lopetus - juuri uutisissa kuinka kunnille jää isot SOTE-vuokrakiinteistöt käyttämättä. Jos tarvitsee tuettua asumista, niin pienistä muuttotappiokunnista löytyy tilaa. Jos haluaa valita asuinpaikkansa, niin maksakoot markkinahinnat.

Minä olen työtön yh. Saamme lapsen kanssa asumistukea. Miten mielestäsi meidän pitöisi tulla toimeen 620 euron työttömyyskirvauksella, lapsilisällä ja elatustuella? Ne ovat yhteensä n 900 e kk. Siitä pois vuokra, ruoka kahdelle ihmiselle.

Asumistuen voisi kohdentaa vain lapsiperheille ja yksinhuoltajille. Käytännössä yksinhuoltajaperheissä eletään yhden aikuisen tulolla. Esim kahden työttömän aikuisen perheessä on kahden aikuisen tulot työttömän

Taas tämä alkaa. Me asumme lapsen kanssa kaksin kaupungissa eikä ole autoa tai ajokorttia. Millä muutan sinne kirkonkylälle? Millä lapsi kulkee harrastuksiin ja kavereille? Eipä se 900 ja se 300 e vuokra pois lämmitys ehkä 100 e liikkuminen ( jos bussit tms kulkee) 100 e niin jäisi 400 e ruokaan ja laskuihin ja muihin kuluihin minulle ja 13 vuotiaille. Sama kuin sinulle jäisi 200 e kk josta maksat vielä laskut ja ruuat.

Vierailija
27/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää onnistuu tuhoamaan maan ennen seuraavia vaaleja.

Vierailija
28/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus kuten kaikki valtapuolueet ovat globalistieliitin marionetteja,  jotka eivät Aja Suomen eivätkä Suomen

kansan etuja vaan ainoastaan Saatanistien eli globalisti eliitin,  WEF:n  ja 

EU:n  joka on paljastunut Saatanan synagogaksi.

Vierailija
29/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa on antaa näille yksityisille terveysyrityksillekin, niin miten muka voi olla rahat lopussa?

Vierailija
30/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi haluavat niin vahvasti vakuutuspohjaista mallia, siinähän kusevat myös omaan nilkkaan. Vakuutuspohjaisissa malleissa kustannukset vain nousevat, omavastuut tulevat olemaan enemmän kuin mitä nykyiset yksityisen kustannukset ovat nyt itse maksettaessa. Vakuutusyhtiö voi myös kieltäytyä maksamasta elintärkeää hoitoa, tai irtisanoa vakuutuksen kannattamattomana vakavasti sairastuessa. 

No varmaan tämä hyödyttää vakuutusyhtiöitä. Mutta siis ylipäätään oikeistolainen ajattelu ei ota  huomioon kokonaisuuksia ja kerrannaisvaikutuksia. 

Vierailija
31/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi haluavat niin vahvasti vakuutuspohjaista mallia, siinähän kusevat myös omaan nilkkaan. Vakuutuspohjaisissa malleissa kustannukset vain nousevat, omavastuut tulevat olemaan enemmän kuin mitä nykyiset yksityisen kustannukset ovat nyt itse maksettaessa. Vakuutusyhtiö voi myös kieltäytyä maksamasta elintärkeää hoitoa, tai irtisanoa vakuutuksen kannattamattomana vakavasti sairastuessa. 

Siinähän tuo on vastaus sun kirjoituksessa. Kourallinen ihmisiä saa siinä hlvetisti rahaa, ei siihen muuta syytä ole. 

Vierailija
32/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa loppuu yksi sairaala. 300 hoitajaa jää työttömäksi. 

Vierailija
33/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten köyhille vakuutukset ja rahat terveydenhuoltoon. Suomi ei ole pieni Amerikka.

Jos on astma niin ei saa vakuutusta. 

Vierailija
34/35 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissa loppuu yksi sairaala. 300 hoitajaa jää työttömäksi. 

Yksi noista hoitajista rakensi just uuden talon ja osti kesämökin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi