Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmia työpaikalla

Vierailija
02.10.2025 |

Omalla työpaikalla tuli yllättäen eteen tilanne, jossa meikäläinen ja pari muuta työntekijää nostettiin "välipalaverissa" tikun nokkaan muiden työntekijöiden toimesta.

Isolle pomolle kerrottiin, että meidän takia joutuu muu porukka joustamaan vaikka ja kuinka. 

Ihmeellistä on se, ettei arjessa meikäläinen ole saanut juuri mitään palautetta. Ei vaikka olen kuinka pyytänyt. Kaikki on ollut hyvin, ja kiiteltykin yhteisestä työstä. Itse olen antanut palautetta kyllä, yleensä se positiivinen edellä. Varsinkin kun tarvitsen apua tms. 

Kun jälkeen päin kysyin tästä, niin nämä valittajat hymyilevät ja sanovat, että kaikki on nyt ok, kun ilmaa on puhdistettu. 

Ei kuulemma saisi ottaa henkilökohtaisesti vaikka ihan nimellä mainitaan. 

Tässä duunissa olen ollut nyt 3 vuotta, ja äkkiäväkkiä olenkin muille lähestulkoon taakka, ja tyyppi jonka kanssa ei kuulemma jaksa olla montaa työvuoroa putkeen. 

Lisäksi valitettiin siitä etten halua olla työkavereiden kanssa tekemisissä vapaa-ajalla. Vähentää kuulemma yhteishenkeä.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä silmätikuiksi otetaan ne ystävälliset, kiltit, ahkerasti töitä tekevät jotka ei juuri ollenkaan saikuta,näiden ilkimysten mielestä kiva tuottaa mielipahaa ja nokitella.

Vierailija
42/45 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mää arvaan. Oot sotealalla. Naisvaltaisessa työpaikassa?Itse olin melkein 20 vuotta. Toi on niiiiiiiiin tuttua juttua. Kitinä alkaa tyyliin siitä, että joku ei pyyhi toimiston pöytiä yhtä tiuhaan kun se oman työpaikan Justiina jonka sydänasia on että koko työpaikka on puts ja plänk. Auta armias jos keskityt potilaisiin etkä kuulu johonkin ihmeelliseen sisäpiiriin. Nyt olen miesvaltaisessa duunissa ja täällä tulee kommenttia suoraan ja heti jos jokin ärsyttää. Se on myös sitten siinä. Ei jauheta kuukausikaupalla selän takana ja avauduta sitten jossain kokouksessa tai pikkujouluissa

N43

Ootko varma että olet "nainen"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko ap tämän etusivulla?

Työelämäasiantuntija Tiina Äijänaho saapuu AMA-kyselytuokioon perjantaina 3.10. klo 14-15! Lähetä ennakkokysymyksesi nyt!

Vierailija
44/45 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko ap tämän etusivulla?

Työelämäasiantuntija Tiina Äijänaho saapuu AMA-kyselytuokioon perjantaina 3.10. klo 14-15! Lähetä ennakkokysymyksesi nyt!

Hyvä vinkki. Kannattaa käydä lukemassa. Työelämässä on vähän suurempia haasteita kuin ihmissuhdedraamat. 

Vierailija
45/45 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt olen miesvaltaisessa duunissa ja täällä tulee kommenttia suoraan ja heti jos jokin ärsyttää. Se on myös sitten siinä. Ei jauheta kuukausikaupalla selän takana ja avauduta sitten jossain kokouksessa tai pikkujouluissa"

Lol olisikin noin, olen koko 20v+ urani tehnyt miesalalla ja tämän hirveämpää selkään puukotusta ja juoruamista ei voi olla olemassakaan. Mitään ei todellakaan sanota suoraan, vaan naaman edessä esitetään mukavaa ja sitten saa sattumalta kuulla miten tyyppi on haukkunut kaikille. Ja jos joutuu osoittamaan jonkun miehen ehdotuksen / suunnitelman jne vääräksi jotten se pääse aiheuttamaa  vahinkoa, niin sehän on pahin mahdollinen loukkaus herkälle miesegolle ja siinä saat ikuisen vihollisen.

Luulo miehistä reiluina kollegoina on ihan urbaanilegendaa ja misogyniaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi