Miesystävä oli käyny Tallinnassa seurustelun alussa
Eikä ollut kertonut mitään. Ihmetyttää, mikähän syy jättää kertomatta..
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Se kävi nussimassa sikäläistä maksullista..mitäs niistä turhia kertoilemaan..mukavaa muistella joskus,ja vertailla ...
Niinpä käydäänkö päiväristeilyllä huorissa? En oikein tiedä meiningistä...
Suuttui joka tapauksessa tuosta kun asia häiritsi minua.
ap
Mikähän tuossa nyt on se ongelma? Sait hyvän jankkauksen aiheen?
Vierailija kirjoitti:
Se kävi nussimassa sikäläistä maksullista..mitäs niistä turhia kertoilemaan..mukavaa muistella joskus,ja vertailla ...
Ei välttämättä käynyt maksullisella. Siellä voi olla myös sikäläinen vosu sydänystävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä käynyt maksullisella. Siellä voi olla myös sikäläinen vosu sydänystävänä.
2,5 v sitten käynyt.. puolisen vuotta tunnettu tuolloin.
Ap
Välillä pitää hoitaa seksuaaliterveyttä.
Ihmisetkö ei saa käydä eri paikoissa raportoimatta siitä 24/7. Nykyinen some-kulttuuri on vienyt ihmisiltä yksityisyyden ja suhteellisuudentajun. Varmaan hakenut sieltä itelleen ja kavereilleen kaljaa, ja piilottanut ne kellariin, ettet heti haukkuis juopoksi. Se tai sitten maksulliset.
Naisen sisäänrakennettu ominaisuus on etsiä miehestä vikoja. Eikä se lopu siihen, että mennään naimisiin.
Nyt Tallinnaan kaikki liikenevät miehet ja naiset. Asiaan on saatava vastaus. Nyt heti eikä viidestoitapäivä. Paikan päällä, paikallisten viranomaisten avulla, kaikki kameratallenteet ja rahaliikenne esiin epäillyn turisti osalta. Entäpä jos hän kävikin Porvoossa? Valehteli sen Tallinnaksi. Miksi? Mikä venkoilija!
Minäkin alan käymään ulkomailla enkä mitään ilmoittele.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt Tallinnaan kaikki liikenevät miehet ja naiset. Asiaan on saatava vastaus. Nyt heti eikä viidestoitapäivä. Paikan päällä, paikallisten viranomaisten avulla, kaikki kameratallenteet ja rahaliikenne esiin epäillyn turisti osalta. Entäpä jos hän kävikin Porvoossa? Valehteli sen Tallinnaksi. Miksi? Mikä venkoilija!
Sanoi siis vaan Helsingin reissun, muttei siellä tapahtunutta Tallinnan reissua.
Ap
Sille on syynsä että yhä useampi mies asuu ja elää yksin.
Oh, en tiennytkään, että Tallinnassa käydään vain hengailemassa toisen sukupuolen kanssa. Eikö miehesi siis nyt, kun seurustelette, saa enää mennä edes Tallinnaan? Miten tuo Tukholma, saako hän käydä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy monua hjuvia ammattilaisia. Kiva muistella yhteisiä harrastuksia myöhemmin. Jatkaa samaa harrastusta yhdessä ja erikseen.
Tallinnassa on yks baari josta maksulliset päivystää ja saa helposti. Olen itse käynyt
Vierailija kirjoitti:
Ihmisetkö ei saa käydä eri paikoissa raportoimatta siitä 24/7. Nykyinen some-kulttuuri on vienyt ihmisiltä yksityisyyden ja suhteellisuudentajun. Varmaan hakenut sieltä itelleen ja kavereilleen kaljaa, ja piilottanut ne kellariin, ettet heti haukkuis juopoksi. Se tai sitten maksulliset.
Piilottaisiko juoppo myös 30 pulloa 85% alkoholia kellariin?
Vierailija kirjoitti:
Tallinnassa on yks baari josta maksulliset päivystää ja saa helposti. Olen itse käynyt
😁 ihanaa