Miesystävä ja lapset/uusperhe?
Olen puoli vuotta seurustellut ihanan ja huomaavaisen miehen kanssa. Meillä molemmilla on pian/jo yläkoulu ikäisiä lapsia.
Olemme huomattavasti enemmän miehen luona koska minulla on ahdasta ja aina teini kotona. Hänellä tilaa yllin kyllin. Tämä siis usein minun aloitteesta.
Mutta, tuntuu kuin minun lapseni eivät olisi suhteessa yhtä tärkeitä....itse vietän aikaa hänen lasten kanssa ja juttelen heidän asioistaan, mutta hän todella harvoin kysyy minun lapsistani (joita toki näkee harvemmin koska puolet kk isällään), ja jos jotain heidän asioistaan sanon, ei välillä kommentoi mitään, on sanomatta sanaakaan. Olemme asiasta puhuneet ja hän on sanonut ettei tarkoituksella ole sitä tehnyt mutta se tunne minulle kuitenkin on jäänyt ettei häntä oikein minun lapset kiinnosta.
Mietin välillä suhteen tulevaisuutta. Miten teillä on teinien kanssa mennyt uusissa suhteissa? Asutteko erillään ja yhdessä?
Kommentit (47)
Nainen voi esittää miestä miellyttääkseen kiinnostunutta sen lapsista mutta mies ei vaivaudu samanlaiseen teatteri esitykseen naista miellyttääkseen. 🤣
Pakkoko on mu**n puutteessa leikkiä jotain "uusperhettä?" Ihan oikein sulle.
Lähdin 16-vuotiaana muualle opiskelemaan, kun kotona oli vähän turhan ahdasta sun ja mun ja kahden vielä yhteisenkin lapsen takia. Ja lopen uupunut äiti.
Ehdoton ei kaikelle uusperhesäätämiselle. Seurustelkaa omista kämpistä käsin. T. Uusperheessä kasvanut
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi olla kiinnostunut sun lapsista? Uusperheestä ei tule ydinperhettä, koskaan.
Jep, näitä virityksiä on nähty. Paras tai pahin eräillä tutuilla, miehellä seitsemän vuoden sivusuhde ja vaimo kiristää ettei saa erota koska ei näe lapsipuolta enää mies eikä miehen poika. Lapset 15 ja 17 vuotiaita joten pääsevät kyllä itsenäisesti tapaamaan ketä haluavat toisten toiveista viis. Olen tuon miehen harrastusporukassa ja tässä on vuosien mittaan taivasteltu mikä saa aikuisen miehen sietämään tuollaista katteetonta uhkailua ja perseilyä. Lapsillakin olisi 3 000 % helpompaa jos tuo osaisivat lopettaa tuon sekoilun eivätkä kiusaisi toisiaan enää.
Minäkin täältä suosittelisin että ota ap itsellesi ja lapsillesi nämä tulevat vuodet. Älä nyt muuta yhteen tai ala säätää mitään uusperhekuviota. Nauti seurustelusuhteesta mutta pidä koti itsellesi ja teineillesi. Jos mies oikeasti rakastaa ja on hyvä vanhempi, ymmärtää hän kyllä miksi näin haluat tehdä.
Teinit tarvitsevat paljon vanhempiaan.
Dramaattista😂 Älä vaan hylkää!🥱