Seela Irenen sisko (nimipohdinnat jatkuu....)
Laitampa tytön nimestä uuden aloituksen... Eli kaksi tosi kivaa (minulle ja miehelle sopivaa) nimiehdotusta löydettiin ja niistä kaipailisimme kommentteja, uusia ehdotuksia otetaan myös vastaan!!
Monien ihanien ehdotusten joukosta erityisesti silmään pistivät nimet: KEESIA ja VIOLA. Eivät olisi mun mielestä yhtään hullumpia Seelan siskolle?? Seela & Keesia tai Seela & Viola.. kumpihan kuulostaisi paremmalta? Molemmat nimet niin tasavahvan kivoja, että..
Mikä olisi hyvä 2. nimi? Kumpi ym. nimistä olisi kivempi?
Kiitos taas =)
Terv AnniMaarit77
Kommentit (10)
esim. Anette ja Maaret tai Valpuri. Njam ja sopii siskon nimeenkin.
Viola ja Keesia on molemmat kauniita nimiä. Mulle juusto tulee mieleen ennemminkin Violasta jos jostakin mutta Keesia on ihana nimi!
Minusta Viola on näistä kahdesta kivempi. Keesia on jotenkin vaikea lausua. Viola on pehmeä ja herttainen nimi.
Seela Irene on muuten kaunis nimi. Tykkään kummastakin nimestä, ovat lempparilistallani.
Viola Annika
Viola Anniina
Viola Maaria
Minustakin Viola Keesia ois mukava :o)!!
muutama muu:
Viola Elina
Viola Ellen
Viola Evita
Viola Eerika
Viola Aurora
Keesia Viola
Keesia Ilona
Keesia Katriina
Keesia Katariina
Keesia Sofia
Minustakin Keesia on vähän vaikean kuuloinen. Viola ja Seela sopisivat oikein hyvin sisaruspariksi.
Miten ois Seela Irene ja Viola Inkeri?
Keesia ja Viola sopivat molemmat Seelan siskolle. Annan ääneni kuitenkin Violalle, koska se on pehmoinen nimi, kuten Seelakin. Keesian K tekee siitä huomattavasti reippaamman, tomeramman nimen. Sellainenkin tuli mieleen, että jos teille joskus tulee vielä kolmas tyttö, niin löytyykö hänellekin kiva ee-nimi, joka kahdella aiemmalla siskolla jo on?
Viola Keesia, miksei mutta vielä paremmat ehdotukset ovat Viola Elise (ihana!) ja toisena Viola Inkeri :o) Molemmat (eri syistä) sopivat loistavasti Seelan Irenen siskolle!
Minulle tulee Keesiasta mieleen Käse tai cheese eli juusto, joten en pidä nimestä, vaikka muuten olenkin varsinainen juustohiiri. Muutenkin Viola on kauniimpi - tosin sekin on juuston nimi, hmm... Seela ja Viola ovat myös sopivan samanlaisia (konsonantti+kaksi vokaalia+la).
Keesian voisi tosiaan laittaa toiseksi nimeksi jos ette halua luopua siitä - tai Violan jos päädytte antamaan Keesian kutsumanimeksi.
Muita Irenen kanssa sopivia olisivat minusta mm. Yvonne, Isadora, Inkeri, Ingrid, Inari, Ilmatar, Iines, Iiris, Anette, Annele, Hannele, Hellevi, Helena, Maaret, Onerva, Rebekka, Terese/a, Valpuri, Esteri, Veronika.
Nimi on kaunis, helppo lausua ja sopii Seelan siskolle erittäin hyvin!