Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1713)

Vierailija
1701/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän kuvio tämä Jamal(?) ja Anna on? Eiköhän me olla nähty tarpeeksi noita väkisin väännettyjä mustasukkaisuusdraamoja.

Ja mikä ihme nettivihkiminen, missä päin maailmaa tuo on muka laillinen? Videolla näytti että "vihkijän" ääni tulee jostain nauhalta eihän sitä näkynyt kuvissa ollenkaan.

Vierailija
1702/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin positiivisesti yllättynyt tuosta paikasta, mihin Luke on rakennuttamassa resorttia. Jotenkin kuvittelin että se on keskellä metsää/viidakkoa, mutta tuohan oli tosi kaunis paikka! Eri asia sitten on, millä lihaksilla Luke meinaa resorttinsa rakentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin positiivisesti yllättynyt tuosta paikasta, mihin Luke on rakennuttamassa resorttia. Jotenkin kuvittelin että se on keskellä metsää/viidakkoa, mutta tuohan oli tosi kaunis paikka! Eri asia sitten on, millä lihaksilla Luke meinaa resorttinsa rakentaa.

Todella upeat maisemat! 

Vierailija
1704/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madelin alkaa kohta valituksen paikasta 

Vierailija
1705/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Darceyn tyttäret ovat koko ajan asuneet isoisän kanssa, D käy vain välillä esittämässä äitiä.

Ei ole totta tuo väite. Ennen tätä sarjaa Darcey oli aivan tavallinen, normaali äiti. Jessen jälkeen joku vinksahti päässä ja alkoi tuo hillitön itsensä muokkaaminen ja kehonkuvan häiriö otti vallan kaikesta. Kun katsoo Darceya ihan ekalla kaudella ja nyt niin ei enää tunnista edes samaksi ihmiseksi :( Darcey oli ihan nätti nainen joten tosi sääli ettei lääkärit rahan himossaan laita stoppia vaikka näkee että ihminen tuhoaa itsensä. Psykiatrin Darcey olis tarvinu eikä plastikkakirurgia.

Kauneusleikkaukset ja tissi-implantit, hampaat operoitu (muttei vielä niin pahat kuin nyt), sekä valkaistut hiukset lisäkkeineen olivat jo tehty ennen Jesseä. Silloinhan Darcey tuli mukaan sarjaan ja samaan aikaan itse aloin sitä seurata. Darceyn tyttäret asuivat jo silloin isoisän luona. Normaali D ei ole tainnut olla koskaan, anteeksi vain.

Vierailija
1706/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa on kuva ja vielä tekstikin aiheesta. Kun Darcey tuli ekan kerran mukaan sarjaan hän oli brunette! Ihan niinku tossa ekassa kuvassa. Jessen jälkeen olikin jo käyny ennen Tell Allia muuttamassa ulkonäköään ja oli uudet tissit + blondattu tukka ja ekat extra huulet. Mä oon katsonu ihan sarjan ekasta jaksosta lähtien 2014 alkaen ja Darcey oli tumma kun se tuli mukaan sarjaan.

https://screenrant.com/90-day-fiance-darcey-style-evolution-pictures/

Vierailija
1707/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on Libby rupsahtanut! Turpea pöhöttönyt naama ja posket roikkuu. Tilannetta ei paranna yhtään sen inhottavaksi muuttunut luonne. Ruma ulkoa ja ruma sisältä. Loistava pari Andrein kanssa. Ansaitsevat toisensa! 

Vierailija
1708/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella upeat maisemat! 

Koirankoppia se rakentaa :D

Vierailija
1709/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella upeat maisemat! 

Koirankoppia se rakentaa :D

Joo suuret oli kyllä suunnitelmat! Kai tuollainen rakentaminen maksaa Kolumbiassakin, ja se Luke pihtaili niissä hääjärjästelyissä jotain muutamaa sataa dollaria? Madelein roikotti sitä koiranpentua kainalossaan kokoajan, miksi se ei saanut jaloitella edes siinä nurmikolla?

Vierailija
1710/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libbyn kasvojen iho on sellanen vähän roikkuva, niin alkaa varmasti aika nopeasti rupsahtamaan kasvoiltaan.  Joillaki on tuollanen löysän olonen kasvojen iho. Esim mun yhellä entisellä luokkakaverilla oli kans jo nuorena yllättävän roikkuvan näkönen naama. Nykyään se on mun ikänen eli 35v ja näyttää kieltämättä joltain 45vuotiaalta. On tosi paljon vanhentunu naamasta kun kerran näin sen pitkästä aikaa.

Ite oon lihava ja ruma mutta mulla on yllättävän kuulas ja kiinteä naama. Muualla sitä kiinteyttä ei sitte ookaan 😂

Vierailija
1711/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Eikö M ole poika, ei varmasti ole lapsia  tulossa. 
Toivottavasti meille ei tule tuo villitys, että miehet kulkevat rotta kainalossa ja naisilla rotta kassissa😂``

siinäpä kysymys

Vierailija
1712/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään usko, että olisi mahdollista, että hän voisi olla raskaana. 

Vierailija
1713/1713 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Manonin Daniel on hyvännäköinen mies. Viikset vain pois.

Missähän nuo kaksi on tavanneet?

Tarkoitatko Anthonya? Vai ilmestyykö sarjaan joku exä sekoittamaan pakkaa kuten Shekinan ja Sarperin tapauksessa? :D

Kyllä se Anthony on😁 sori, menee jo nimet ihan sekaisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi